venus_ Skrevet 12. desember 2009 #701 Skrevet 12. desember 2009 Jeg syns det er teit at Charlotte har fått en uvane å bøye knærne for å bli lavere når hun snakker med de på scenen. Ser så dumt ut :-P Enig, synes det er litt frekt egentlig.
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. desember 2009 #702 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg blir alltid oppgitt over stylingen. Jeg er ikke noe fashionmenneske, men når man blir en blanding mellom prinsesse Leia, bestemors gardiner og "mamma jeg har lekt meg med sminken din" så sukker jeg oppgitt. Og det at de pakka på Mari noe som ligna på sokker til den fantastiske kjolen..nei unnskyld meg. Tror alle stylistene var lånt bort til Nobelkonserten og de måtte trekke inn Jenny Jensen eller noe. Endret 12. desember 2009 av Emmanuelle
Gjest XXena Skrevet 12. desember 2009 #703 Skrevet 12. desember 2009 Synes Mari burde vunnet hele greia. Chand klarer jeg bare ikke å bli sjarmert av. Fyren synger KUN trønderrock, og den Springsteen-låta var bare katastrofal.
Gjest Ulva35 Skrevet 12. desember 2009 #704 Skrevet 12. desember 2009 Synes Mari burde vunnet hele greia. Chand klarer jeg bare ikke å bli sjarmert av. Fyren synger KUN trønderrock, og den Springsteen-låta var bare katastrofal. Helt enig
MissStiles Skrevet 16. desember 2009 #705 Skrevet 16. desember 2009 Dette skal finalistene synge på fredag: Chand Torsvik: «Kongeriket Norge» av Chand Torsvik «Diamanten» av Chand Torsvik «Månemannen» av Vamp Shackles: «Free Your Mind» av En Vouge «Breaking the Silence» «Queen of the Night» - Whitney Houston
Gjest stearinpikken Skrevet 16. desember 2009 #706 Skrevet 16. desember 2009 (endret) . Endret 26. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Marlo Skrevet 16. desember 2009 #707 Skrevet 16. desember 2009 Skal de synge låten de sakl gi ut også? Er det ikke sånn ferdiglåt, som det pleier å være? Det er slik det er i Idol, trodde ikke det var det i X-factor (iallefall ikke i den britiske utgaven)
Gjest stearinpikken Skrevet 16. desember 2009 #708 Skrevet 16. desember 2009 (endret) . Endret 26. desember 2009 av stearinpikken
Gjest ja Skrevet 16. desember 2009 #709 Skrevet 16. desember 2009 Det er slik det er i Idol, trodde ikke det var det i X-factor (iallefall ikke i den britiske utgaven) De har jo sagt at i finalen får man høre "vinnerlåta" for første gang, så virker jo som det er en ferdiglåt til vinnern da.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #710 Skrevet 16. desember 2009 Jeg synes hun minner voldsomt om denne dama her, Jennifer Coolidge Nå må dere holde opp. Charlotte ligner da ikke på det gamle dråget der. Charlotte er søt og sjarmerende, med masse utstråling. Det blir for mye for enkelte, skjønner jeg!
Gjest Gjest_Lillemy_* Skrevet 16. desember 2009 #711 Skrevet 16. desember 2009 Noen som veit hva den julesangen som chand sang forrige fredag heter?
Boston Skrevet 17. desember 2009 #712 Skrevet 17. desember 2009 Nå må dere holde opp. Charlotte ligner da ikke på det gamle dråget der. Charlotte er søt og sjarmerende, med masse utstråling. Det blir for mye for enkelte, skjønner jeg! Man kan si mye positivt om Charlotte Thorstvedt, men scenesjarm og utstråling i et konsept som X-Factor det har hun faktisk ikke. Syns hun passet bedre som engelsktalende på MTV. Det er vel ingen tvil om at hun har fått denne jobben pga navnet sitt, for hun er helt malplassert i et feil konsept.
Frk. Stella Skrevet 17. desember 2009 #713 Skrevet 17. desember 2009 Noen som veit hva den julesangen som chand sang forrige fredag heter? "Vårres jul" - Hans Rotmo
Snop Skrevet 17. desember 2009 #714 Skrevet 17. desember 2009 Nå må dere holde opp. Charlotte ligner da ikke på det gamle dråget der. Charlotte er søt og sjarmerende, med masse utstråling. Det blir for mye for enkelte, skjønner jeg! Det er ingen som har sagt at hun ikke er søt og sjarmerende, men at hun ligner på den skuespillerinnen er det ingen tvil om En ung og søt utgave gjerne, men likevel Man kan si mye positivt om Charlotte Thorstvedt, men scenesjarm og utstråling i et konsept som X-Factor det har hun faktisk ikke. Vi snakket om Charlotte i Shackles, ikke programlederen.
Millian Skrevet 17. desember 2009 #715 Skrevet 17. desember 2009 "Vårres jul" - Hans Rotmo Tuen takk!
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 18. desember 2009 #716 Skrevet 18. desember 2009 Jeg gremmes når jeg leser i avisene at Charlotte Thorstvedt får skylden for dårlige seertall Med så elendige artister så kan man ikke forvente at seerne følger med .. Charlotte har vært profesjonell og flink til å være så ung. Hun er den første til å lede et slikt program alene, de andre har alltid vært to. Det er en situasjon man ikke kan sammenligne.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #717 Skrevet 18. desember 2009 Jeg gremmes når jeg leser i avisene at Charlotte Thorstvedt får skylden for dårlige seertall Med så elendige artister så kan man ikke forvente at seerne følger med .. Charlotte har vært profesjonell og flink til å være så ung. Hun er den første til å lede et slikt program alene, de andre har alltid vært to. Det er en situasjon man ikke kan sammenligne. hun var dritt dårlig. solveig og ingrid fra idol var 1000 ganger bedre.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #718 Skrevet 18. desember 2009 Det er virkelig hårreisende at de der er finalistene altså... Tror denne typen programmer har hatt sin tid her i landet!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #719 Skrevet 18. desember 2009 Er det bare jeg som synes det er litt frekt og respektløst å kalle Chand en inder som synger trønderrock? Han er adoptert, og han må vel føle seg ganske norsk. Mine adopterte venner ville aldri svart de var fra India, Korea eller hva det måtte være. Han er trønder og synger trønderrock, og noe særlig bra er det heller ikke. Men jeg blir litt flau over Norges befolkning som påpeker dette og lar seg leve så veldig med på at han er mørk og at det er annerledes og morsomt
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #720 Skrevet 18. desember 2009 Er det bare jeg som synes det er litt frekt og respektløst å kalle Chand en inder som synger trønderrock? Han er adoptert, og han må vel føle seg ganske norsk. Mine adopterte venner ville aldri svart de var fra India, Korea eller hva det måtte være. Han er trønder og synger trønderrock, og noe særlig bra er det heller ikke. Men jeg blir litt flau over Norges befolkning som påpeker dette og lar seg leve så veldig med på at han er mørk og at det er annerledes og morsomt Ja, men de har jo presentert han som en"inder som synger trønderrock", både han selv og Jan Fredrik Karlsen har fremhevet det. De har spilt på det hele tiden, for å skaffe han et image, og flere stemmer. La Chand synge engelsk på en plate, spill den sammen med sanger av Kjartan Salvesen, Glenn Lyse, Alejandro Fuentes og Aleksander Denstad With - det er ikke mye orginalt med Chand da. Helt samme sangstil, ikke mye variasjon på stemmene (A. Fujentes har den mest særegne, men musikkstilen er veldig lik resten) Chand er en typisk vinner av norsk talentkonkurranse, en trubadur med en helt middels stemme. Kurt Nilsen var orginalen, og han var forholdsvis god (men akk så kjedelig i lengden), resten er blekgrå kopier. Chand har ikke orginalitet i det hele tatt. Det har ihvertfall Shackles, iallefall her i Norge. Vi har aldri hatt en jentegruppe som dem her i Norge. Men vinner de, neppe. Ikke i Norge...Vi liker straite trubadurer med gitaren rundt halsen.. Det er også flere ungjenter som stemmer enn gutter/menn og voksne, og de stemmer på Chand fordi han er søt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå