Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hør Hellbilies sin versjon så skjønner du hva jeg mener

Hehe. Kjære deg, jeg har jo hørt den!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hør Hellbilies sin versjon så skjønner du hva jeg mener

Jeg syns fortsatt Mari sang den veldig fint.

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor alle tror Chand er så overfladisk.

Fordi han bare snakker om at han er så jordnær og om alle kjendisene som tar kontakt med han. Det er kvalmt. De andre deltakerne snakker om alt mulig annet (som de er single, hva de liker å spise, hva de har gjort i uken...) Han snakker BARE om at *kjendis* og *kjendis* tok kontakt med han....æsj!

Han har ikke x-faktor i det hele tatt...det hadde vært hadde vært en skam om han vant :nei:

Skrevet
Fordi han bare snakker om at han er så jordnær og om alle kjendisene som tar kontakt med han. Det er kvalmt. De andre deltakerne snakker om alt mulig annet (som de er single, hva de liker å spise, hva de har gjort i uken...) Han snakker BARE om at *kjendis* og *kjendis* tok kontakt med han....æsj!

Han har ikke x-faktor i det hele tatt...det hadde vært hadde vært en skam om han vant :nei:

Vel, jeg vet at han ikke er sånn, så blir liksom så irritert på at folk kan la seg overbevise om at en person er overfladisk når de bare har sett han på tv.

Skrevet

Her mistet Lise seg selv fullstendig syns jeg!

Begynne rog å blir lei stemmen hennes desverre!

Skrevet
Vel, jeg vet at han ikke er sånn, så blir liksom så irritert på at folk kan la seg overbevise om at en person er overfladisk når de bare har sett han på tv.

Herregu da!!!

Vi må jo få lov tilo å gjøre oss opp en mening utifra det vi ser selvom vi ikker er bestevenner med fyren!!

Skrevet

Hun Charlotte i schackles gruppa må da ha tatt ansiktsløft eller noe? Bare jeg som synes hun der voldsomt oppstrammet ut?

Skrevet

Hvordan vet du at han ikke er sånn?

Da burde han kanskje begynne å vise en annen side av seg selv da, folk dømmer jo på grunnlag av hvordan han fremstiller seg...

Dessuten sang han grusomt falskt idag :nei:

Skrevet
Hvordan vet du at han ikke er sånn?

Da burde han kanskje begynne å vise en annen side av seg selv da, folk dømmer jo på grunnlag av hvordan han fremstiller seg...

Dessuten sang han grusomt falskt idag :nei:

Jeg kjenner han, og er ikke bestevenn eller noe sånt, men jeg vet hvem han er og hvordan han er og synes heller ikke han virker overfladisk på tv'n.

Greit nok, statsministeren liker han, åge liker han, grunnen til at det er så mye styr rundt det er jo at tv2 og andre media tar det opp! at Åge liker han er jo bare naturlig, siden de opptrer i samme sjanger.

Skrevet (endret)
Hun Charlotte i schackles gruppa må da ha tatt ansiktsløft eller noe? Bare jeg som synes hun der voldsomt oppstrammet ut?

Neida, du er ikke alene. Jeg har hele tiden lurt på hva det er med henne. Jeg har ikke en gang sett henne slappe av i ansiktet. I det siste har jeg tenkt om hun er asiatisk! :filer:

Hun har jo så smale øyne også :sjenert:

Endret av Poppzy
Skrevet

Klarer bare ikke like Shackles ;(

Skrevet

Tror det bare er fordi hun har litt smale øyne. Har en venninde som og ser litt sånn ut. Syns det er spesielt og pent egentlig.

Men tviler på at hun har tatt noen ansiktløfting, jenta er jo bare 20! Såklart man kan no aldri vite men..

Skrevet

Ansiktet hennes er jo nesten steinansikt, ikke bevegelser utenom øyne og munn. Ser ihvertfall ut som det er stappa fullt med ett eller annet...?

Skrevet

Mari er så kjedelig! *dagens hjertesukk*

Skrevet
Det som er problemet mitt med Chand er at det er utseendet hans som er det som er x-factoren hans ( i likhet med Tommy men på en annen måte) og ikke det musikalske talentet hans. Hadde han vært hvit/etnisk norsk så hadde alle sett han for det han er; en helt vanlig trubadur. Og han hadde nok ikke gått videre fra audition en gang. Men det at en som opprinnelig er fra India spiller og synger noe så folkelig norskt som trønderock, det sjarmerer tydeligvis det norske folk (og dommerne) som synes det er sååå "spesielt" og "eget".

Dette kommer sikkert til å provosere noen, men nå har jeg sagt det som en del tenker men ikke tør si!

HEILT ENIG!!! :klappe:

Skrevet

Har vel sagt det tre-fire fredagar no, så i fare for å gjenta meg sjølv:

No MÅÅÅ Chand ut!!!! :klaske:

Skrevet

Jeg har egentlig ikke hatt noen særlig favoritter i år, derfor har jeg egentlig klart å sett forbi favoritter og heller se på kvaliteten til de ulike deltakerne. På den første sangen til Chand i dag var han rett og slett dårlig. Den første sangen til Lise var kjedelig, men hun har en fin sangstemme. Den første sangen til Mari var veldig kledelig og det var veldig fint. Den første sangen til Shackles var det beste de noen gang har gjort. Av sang nummer 2 tok Chand seg opp men i forhold til kvaliteten på de andre deltakerne ikveld så kommer nok han til å ryke i dag. Lise var skikkelig god på sang nummer 2, men jeg er nokså lei av den sangen (men det er jo bare meg). Sang nummer 2 til Mari var bra, men jeg syntes hun stresset seg gjennom. Sang nummer 2 til Shackles var ikke like bra som den første, men den var rå den også. De kommer nok til å ligge på toppsjiktet i dag. Og Chand må nok si hadebra til Oslo og ta turen tilbake til Trøndelag og ta trønderne med storm :)

Skrevet

Hadde det berre vore sånn at sangkvalitetane viste igjen på stemmetala.

Eg meinar at Chand (og tidligare Tommy) har vore klart dårligast lenge. Viss ein latar igjen auga og høyrer på sangen, så er Chand uten tvil dårligast.

Men han har jo ikkje ein gong vore i duell, så skulle ikkje forundre meg om han heng med vidare altså. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...