Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet
Lise er den med best stemme. Det er hun som har teknisk best stemme av de som er igjen. Jeg vet ikke hvem jeg håper vinner. Samtidig bryr jeg meg lite kjenner jeg, det kommer ikke til å bli noen ny Kurt Nilsen uansett ! Se på alle de tidligere idol vinnerene. Konseptet begynner å bli oppbrukt, og de som vinner får gitt ut en plate, etterpå glemmes de.

dette er helt sant.de fleste idol vinnerene er jo glemt! hører ikke så mye fra de. dette kommer sikkert til å skje med vinneren av x factor. de gir ut en plate så litt senere blir de glemt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden er Mira Craig dommer når hun åpenbart ikke har peiling. Det er greit å ikke like noen, men gi nå i det minste et snev av konstruktiv kritikk. "Det var bare noe som ikke stemte, jeg vet ikke helt liksom, men nei eller det var noe som var rart." Det blir bare fjortis.

Tror Shackles hadde gjort det mye bedre med en annen mentor.

Skrevet

Chand må ut!! Han har ikke x-faktor i det hele tatt! han er ikke original (Åge-wannabe), han har ikke en spesiell stemme (Åge-wannabe), han har ikke original/kul stil (Åge-wannabe). Og han er ikke "jordnær" som alle skal ha det til! det eneste han gjør når han ikke imiterer Åge er så skyrte av alle kjendisene som tar kontakt med han (dette er Åges gitar....dette er brevet fra Statsministeren...Åge ringte meg for noen dager siden...) Så overfladisk og usjarmerende at det er KVALMT! :spy:

Shackles er de eneste som er spesielle nok til å kunne vinne X-faktor uten skam. De møttes under uvanlige omstendigheter, de klarer å underholde, de kan synge og har forskjellige stemmer sånn at man hører hvem som er hvem...OG det er ingen andre grupper som er lik dem....dermed har de x-faktoren. :popcorn:

Skrevet
Chand må ut!! Han har ikke x-faktor i det hele tatt! han er ikke original (Åge-wannabe), han har ikke en spesiell stemme (Åge-wannabe), han har ikke original/kul stil (Åge-wannabe). Og han er ikke "jordnær" som alle skal ha det til! det eneste han gjør når han ikke imiterer Åge er så skyrte av alle kjendisene som tar kontakt med han (dette er Åges gitar....dette er brevet fra Statsministeren...Åge ringte meg for noen dager siden...) Så overfladisk og usjarmerende at det er KVALMT! :spy:

Shackles er de eneste som er spesielle nok til å kunne vinne X-faktor uten skam. De møttes under uvanlige omstendigheter, de klarer å underholde, de kan synge og har forskjellige stemmer sånn at man hører hvem som er hvem...OG det er ingen andre grupper som er lik dem....dermed har de x-faktoren. :popcorn:

Jeg skjønner at du kjenner Chand

Skrevet
Jeg skjønner at du kjenner Chand

Ja, det gjør vel du og :ler:

Jeg sier bare at han ikke virker jordnær i det hele tatt....

Skrevet
Ja, det gjør vel du og :ler:

Jeg sier bare at han ikke virker jordnær i det hele tatt....

Hehe :P Tja personlig nei, men har nære venner som kjenner han av ulike årsaker, så vet litt mer hvordan han er ;) Men igjen så er det jo hvordan han framstår på TV som er avgjørende og for meg virker han jordnær, men for deg så virker han kanskje ikke det ;) Så det er jo forskjellig for hvordan man ser det :)

Skrevet

Bare jeg som synes det var litt rart at bare ene siden av kjolen til Mari ble revet av? :P

Skrevet

Det var en glipp av han ene danseren. Han fikk ikke tak i skjørtet.

Skrevet
Jeg takler ikke Tommy!

Ikke Mari heller

Jeg likte ikke Tommys versjon... :( Elsker den sangen og digger Oasis:( Er så skuffa

Skrevet

Syns både Tommy og Lise var dødskjedelige. Jeg skal love Peter Peters at jeg tenkte ikke at Lise var en stjerne. Jeg bare tenkte utrolig kjedelig sang. Snork. Dårlig underholdning.

Skrevet
Syns både Tommy og Lise var dødskjedelige. Jeg skal love Peter Peters at jeg tenkte ikke at Lise var en stjerne. Jeg bare tenkte utrolig kjedelig sang. Snork. Dårlig underholdning.

Haha, jeg og... For en gangs skyld var jeg enig med Mira.. Lise eller Tommy må ut i dag

Skrevet

At det går an å ødelegge en sang så mye som Tommy gjorde med Wonderwall, visste jeg ikke...uff!

Gleder meg til Shackles :popcorn:

Skrevet

Er det tamt eller er det tamt når jeg har glemt Maris opptreden etter fem innslag? :fnise:

Gjest Borghild
Skrevet

Liker ikke shackles jeg. Ikke syns jeg de synger så bra og de spiller på sex hele tiden. Har ikke sett mye på x factor, men shackles liker jeg ikke!

Gjest fargerita
Skrevet

Heia shackles! De er de eneste som fortjener å vinne!! Husket bare dem og Chand..

Skrevet

Bare klarer ikke den stemmen til Lise.. Høres ut som hun skal til å begynne på en operastrofe hvert 3 pustinntak.Tommy var kjedelig.

Skrevet

Haha, jeg likte virkelig Tommys versjon av Wonderwall jeg! For første gang synes jeg han var den beste. Men guri, hun derre Mari er bare slitsom å høre på...

Skrevet
Heia shackles! De er de eneste som fortjener å vinne!! Husket bare dem og Chand..

JA! Shackles var helt råe idag :pls: :pls: :pls: :pls:

Chand sang suuuuuurt i dag, jeg begynner å bli mektig lei av han :sukk:

Skrevet
Liker ikke shackles jeg. Ikke syns jeg de synger så bra og de spiller på sex hele tiden. Har ikke sett mye på x factor, men shackles liker jeg ikke!

Hadde fulgt med så lenge at du hadde fått med deg Johnson sisters, så hadde du sett hvordan det ser ut når man spiller på sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...