Gjest Gjest_linda_* Skrevet 22. november 2009 #521 Skrevet 22. november 2009 Lise er den med best stemme. Det er hun som har teknisk best stemme av de som er igjen. Jeg vet ikke hvem jeg håper vinner. Samtidig bryr jeg meg lite kjenner jeg, det kommer ikke til å bli noen ny Kurt Nilsen uansett ! Se på alle de tidligere idol vinnerene. Konseptet begynner å bli oppbrukt, og de som vinner får gitt ut en plate, etterpå glemmes de. dette er helt sant.de fleste idol vinnerene er jo glemt! hører ikke så mye fra de. dette kommer sikkert til å skje med vinneren av x factor. de gir ut en plate så litt senere blir de glemt
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #522 Skrevet 23. november 2009 Hvorfor i all verden er Mira Craig dommer når hun åpenbart ikke har peiling. Det er greit å ikke like noen, men gi nå i det minste et snev av konstruktiv kritikk. "Det var bare noe som ikke stemte, jeg vet ikke helt liksom, men nei eller det var noe som var rart." Det blir bare fjortis. Tror Shackles hadde gjort det mye bedre med en annen mentor.
Gjest Dude Skrevet 24. november 2009 #523 Skrevet 24. november 2009 Chand må ut!! Han har ikke x-faktor i det hele tatt! han er ikke original (Åge-wannabe), han har ikke en spesiell stemme (Åge-wannabe), han har ikke original/kul stil (Åge-wannabe). Og han er ikke "jordnær" som alle skal ha det til! det eneste han gjør når han ikke imiterer Åge er så skyrte av alle kjendisene som tar kontakt med han (dette er Åges gitar....dette er brevet fra Statsministeren...Åge ringte meg for noen dager siden...) Så overfladisk og usjarmerende at det er KVALMT! Shackles er de eneste som er spesielle nok til å kunne vinne X-faktor uten skam. De møttes under uvanlige omstendigheter, de klarer å underholde, de kan synge og har forskjellige stemmer sånn at man hører hvem som er hvem...OG det er ingen andre grupper som er lik dem....dermed har de x-faktoren.
Periwinkle Skrevet 24. november 2009 #524 Skrevet 24. november 2009 Chand må ut!! Han har ikke x-faktor i det hele tatt! han er ikke original (Åge-wannabe), han har ikke en spesiell stemme (Åge-wannabe), han har ikke original/kul stil (Åge-wannabe). Og han er ikke "jordnær" som alle skal ha det til! det eneste han gjør når han ikke imiterer Åge er så skyrte av alle kjendisene som tar kontakt med han (dette er Åges gitar....dette er brevet fra Statsministeren...Åge ringte meg for noen dager siden...) Så overfladisk og usjarmerende at det er KVALMT! Shackles er de eneste som er spesielle nok til å kunne vinne X-faktor uten skam. De møttes under uvanlige omstendigheter, de klarer å underholde, de kan synge og har forskjellige stemmer sånn at man hører hvem som er hvem...OG det er ingen andre grupper som er lik dem....dermed har de x-faktoren. Jeg skjønner at du kjenner Chand
Gjest Dude Skrevet 26. november 2009 #525 Skrevet 26. november 2009 Jeg skjønner at du kjenner Chand Ja, det gjør vel du og Jeg sier bare at han ikke virker jordnær i det hele tatt....
Periwinkle Skrevet 26. november 2009 #526 Skrevet 26. november 2009 Ja, det gjør vel du og Jeg sier bare at han ikke virker jordnær i det hele tatt.... Hehe Tja personlig nei, men har nære venner som kjenner han av ulike årsaker, så vet litt mer hvordan han er Men igjen så er det jo hvordan han framstår på TV som er avgjørende og for meg virker han jordnær, men for deg så virker han kanskje ikke det Så det er jo forskjellig for hvordan man ser det
Periwinkle Skrevet 27. november 2009 #527 Skrevet 27. november 2009 Bare jeg som synes det var litt rart at bare ene siden av kjolen til Mari ble revet av?
Poppzy Skrevet 27. november 2009 #528 Skrevet 27. november 2009 Det var en glipp av han ene danseren. Han fikk ikke tak i skjørtet.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 27. november 2009 #529 Skrevet 27. november 2009 Jeg takler ikke Tommy! Ikke Mari heller
Periwinkle Skrevet 27. november 2009 #530 Skrevet 27. november 2009 Jeg takler ikke Tommy! Ikke Mari heller Jeg likte ikke Tommys versjon... Elsker den sangen og digger Oasis:( Er så skuffa
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #531 Skrevet 27. november 2009 Syns både Tommy og Lise var dødskjedelige. Jeg skal love Peter Peters at jeg tenkte ikke at Lise var en stjerne. Jeg bare tenkte utrolig kjedelig sang. Snork. Dårlig underholdning.
Periwinkle Skrevet 27. november 2009 #532 Skrevet 27. november 2009 Syns både Tommy og Lise var dødskjedelige. Jeg skal love Peter Peters at jeg tenkte ikke at Lise var en stjerne. Jeg bare tenkte utrolig kjedelig sang. Snork. Dårlig underholdning. Haha, jeg og... For en gangs skyld var jeg enig med Mira.. Lise eller Tommy må ut i dag
Gjest Dude Skrevet 27. november 2009 #533 Skrevet 27. november 2009 At det går an å ødelegge en sang så mye som Tommy gjorde med Wonderwall, visste jeg ikke...uff! Gleder meg til Shackles
Periwinkle Skrevet 27. november 2009 #534 Skrevet 27. november 2009 Er det tamt eller er det tamt når jeg har glemt Maris opptreden etter fem innslag?
Gjest Borghild Skrevet 27. november 2009 #535 Skrevet 27. november 2009 Liker ikke shackles jeg. Ikke syns jeg de synger så bra og de spiller på sex hele tiden. Har ikke sett mye på x factor, men shackles liker jeg ikke!
Gjest fargerita Skrevet 27. november 2009 #536 Skrevet 27. november 2009 Heia shackles! De er de eneste som fortjener å vinne!! Husket bare dem og Chand..
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #537 Skrevet 27. november 2009 Bare klarer ikke den stemmen til Lise.. Høres ut som hun skal til å begynne på en operastrofe hvert 3 pustinntak.Tommy var kjedelig.
Gjest Squill Skrevet 27. november 2009 #538 Skrevet 27. november 2009 Haha, jeg likte virkelig Tommys versjon av Wonderwall jeg! For første gang synes jeg han var den beste. Men guri, hun derre Mari er bare slitsom å høre på...
Gjest Dude Skrevet 27. november 2009 #539 Skrevet 27. november 2009 Heia shackles! De er de eneste som fortjener å vinne!! Husket bare dem og Chand.. JA! Shackles var helt råe idag :pls: :pls: Chand sang suuuuuurt i dag, jeg begynner å bli mektig lei av han
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #540 Skrevet 27. november 2009 Liker ikke shackles jeg. Ikke syns jeg de synger så bra og de spiller på sex hele tiden. Har ikke sett mye på x factor, men shackles liker jeg ikke! Hadde fulgt med så lenge at du hadde fått med deg Johnson sisters, så hadde du sett hvordan det ser ut når man spiller på sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå