Lola89 Skrevet 20. november 2009 #501 Skrevet 20. november 2009 Hva heter sangen shackles sang i duellen?
Periwinkle Skrevet 20. november 2009 #502 Skrevet 20. november 2009 Sånn helt ærlig føler jeg ikke at noen av de gjennværende finalistene er flink nok til å vinne. Jeg digger Chand og håper han kommer så langt som mulig, men ser også begrensningene ved å bare være flink til trønderrock Mari mangler ett eller annet, klarer bare ikke like henne Shackles er flinke, men bare av og til - tror de kunne nådd lengre med en annen mentor Lise kan bare ikke synge Tommy er for boyband materiale og er jo så kjedelig!
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 20. november 2009 #503 Skrevet 20. november 2009 Sånn helt ærlig føler jeg ikke at noen av de gjennværende finalistene er flink nok til å vinne. Jeg digger Chand og håper han kommer så langt som mulig, men ser også begrensningene ved å bare være flink til trønderrock Mari mangler ett eller annet, klarer bare ikke like henne Shackles er flinke, men bare av og til - tror de kunne nådd lengre med en annen mentor Lise kan bare ikke synge Tommy er for boyband materiale og er jo så kjedelig! tuller du?? kan ikke lise synge??? hun er jo RÅ
Periwinkle Skrevet 20. november 2009 #504 Skrevet 20. november 2009 tuller du?? kan ikke lise synge??? hun er jo RÅ Lise synger nasalt! Og med hodet og har ikke trøkk i det hun gjør. Det er jo rett og slett kjedelig!
Samantha Skrevet 20. november 2009 #505 Skrevet 20. november 2009 Hva heter sangen shackles sang i duellen? Don`t let go - En Vouge Diggar den sangen, knallbra!! Syns det er heilt utrulig latterlig at ingen av guttaboys havna i duell. Eg forstår det berre ikkje. Er det kun trønderar og fjortizzzjenter som sit og stemmer eller?!?
Periwinkle Skrevet 20. november 2009 #506 Skrevet 20. november 2009 (endret) Don`t let go - En Vouge Diggar den sangen, knallbra!! Syns det er heilt utrulig latterlig at ingen av guttaboys havna i duell. Eg forstår det berre ikkje. Er det kun trønderar og fjortizzzjenter som sit og stemmer eller?!? Ja DDE er bedre likt på østlandet enn i trøndelag! Behøver ikke være trøndere som stemmer videre Chand her - selv om jeg er trønder og stemmer på Chand rett og slett fordi jeg synes han er den med best x-factor. Og det selv om jeg til dels kjenner pernille Endret 20. november 2009 av melis90
Gjest Gjest_stine86_* Skrevet 20. november 2009 #507 Skrevet 20. november 2009 Chand burde aldri vært med på X-factor han. Han passer ikke inn i konseptet. I X-factor handler det å "ødelegge" unike artister som har stor personlighet, og vet hva de vil! Derfor forstår jeg ikke hvorfor Chand i det hele tatt meldte seg på! Han kan bli en utrolig dyktig artist, på sitt område. Synd at alt skal passe inn i en "Pop a4" mal. Synd at Gabrielle gikk ut også. Hun hadde X-factor.
KinderMaxi Skrevet 20. november 2009 #508 Skrevet 20. november 2009 Chand burde aldri vært med på X-factor. Synd at Gabrielle gikk ut også. Hun hadde X-factor. Enig!
Gjest Gjest_stine86_* Skrevet 20. november 2009 #509 Skrevet 20. november 2009 Lise er den med best stemme. Det er hun som har teknisk best stemme av de som er igjen. Jeg vet ikke hvem jeg håper vinner. Samtidig bryr jeg meg lite kjenner jeg, det kommer ikke til å bli noen ny Kurt Nilsen uansett ! Se på alle de tidligere idol vinnerene. Konseptet begynner å bli oppbrukt, og de som vinner får gitt ut en plate, etterpå glemmes de.
Lola89 Skrevet 20. november 2009 #510 Skrevet 20. november 2009 Don`t let go - En Vouge Diggar den sangen, knallbra!! Syns det er heilt utrulig latterlig at ingen av guttaboys havna i duell. Eg forstår det berre ikkje. Er det kun trønderar og fjortizzzjenter som sit og stemmer eller?!? Takk Ja, kjempe fin!
Lola89 Skrevet 20. november 2009 #511 Skrevet 20. november 2009 Og det selv om jeg til dels kjenner pernille Er hun like falsk og oppesenn som hun virke rpå tv eller?
Periwinkle Skrevet 20. november 2009 #512 Skrevet 20. november 2009 Er hun like falsk og oppesenn som hun virke rpå tv eller? Hun har jo vokst opp i en familie med musikk og alltid vært kjent som ei jente som er flink til å synge - aldri fått kritikk etter hva jeg vet. Men hun er jo en person som alle andre, trivelig og hyggelig å snakke med. Blir litt jantelov at man ikke skal få lov til å synes at man er flink til å synge. Men igjen så tror jeg Pernille kan få problemer med å holde beina på jorda som artist, iallefall når hun er så ung som nå. Og jeg tror nok heller ikke hun kommer til å bli noe stor artist nå. Må nok gå noen år og bli litt flinkere til å bruke stemmen
Lola89 Skrevet 20. november 2009 #513 Skrevet 20. november 2009 Hun har jo vokst opp i en familie med musikk og alltid vært kjent som ei jente som er flink til å synge - aldri fått kritikk etter hva jeg vet. Men hun er jo en person som alle andre, trivelig og hyggelig å snakke med. Blir litt jantelov at man ikke skal få lov til å synes at man er flink til å synge. Men igjen så tror jeg Pernille kan få problemer med å holde beina på jorda som artist, iallefall når hun er så ung som nå. Og jeg tror nok heller ikke hun kommer til å bli noe stor artist nå. Må nok gå noen år og bli litt flinkere til å bruke stemmen Ja, jeg syns hun skal få lov til å syns hun selv er flink. er ikke det jeg mener. Syns bare hun ikke har bena på jorda. Og syns og hun virker falsk. Alt er liksom så flott helee tiden..Men flink er hun absolutt
Lillie Skrevet 21. november 2009 #514 Skrevet 21. november 2009 Jeg er bare glad Pernille er ute. Det er et eller annet med stemmen hennes som jeg bare ikke klarer... Syns og det var synd at Gabrielle røk ut. Hun har særpreg i stemmen, og er annerledes enn de andre syngedamene som er i x-faktor.
The Kitten Skrevet 21. november 2009 #515 Skrevet 21. november 2009 Jeg håper Tommy ryker ut neste gang. Han har ikke noe særpreg, han høres bare ut som alle andre.
Gjest stearinpikken Skrevet 21. november 2009 #516 Skrevet 21. november 2009 (endret) . Endret 26. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Ulva35 Skrevet 21. november 2009 #517 Skrevet 21. november 2009 Synes det er helt utrolig at Pernille og Chackles kom i duell i går. Begge fortjente å gå videre, men når det først ble sånn så er jeg glad det ble Chackles som gikk videre. Enten Chackles eller Mari MÅ vinne. Og neste gang håper jeg Chand ryker ut. Joda han har noe ved seg, men han kan ikke synge noe annet en trønderrock. Tommy neste, selv om han var myye bedre i går. Lise har flott stemme, og si noe annet er sprøtt. Men det er noe jeg ikke liker med hennes måte å synge på. Men stemme har hun.
messy Skrevet 21. november 2009 #518 Skrevet 21. november 2009 Jeg synes egentlig at Shackles pleier å synge "ganske falskt", i allefall mener jeg at harmoniene som regel ikke passer så godt sammen- og at det dermed høres litt feil ut. Hun ene jenta som er med Jan-Fredrik synes jeg er kjeeeedelig (passer best på karaokebar). Tommy er kjip, og det er Chand også. Pernille og Lise kan synge, men mangler personlighet - men kunne sikkert kjøpt *hostlastetnedhost* en cd jeg kunne høre på når jeg skulle sove. Skjønner ikke hvorfor jeg ser på, men det gjør jeg altså..
Nyxe Skrevet 21. november 2009 #519 Skrevet 21. november 2009 Er så glad Pernille er ute.. Så slipper jeg trykke på mute knappen hver gang det er hennes tur. Hun hadde en stemme! Den var bare ikke spesielt behagelig. Får håpe Norge kan begynne å glemme henne og at hun ikke dukker opp på nytt igjen med dette albumet hun har lovet oss til neste år. Tommy er skikkelig søt, jeg bryr meg ikke det minste grann om musikken hannes. Lise kunne vært syk en episode og jeg hadde ikke oppdaget at hun ikke var der. Mari trodde jeg i begynnelsen jobbet der og lyd sjekket mic'en før de skikkelige artistene kom på scenen, men de siste par gangene har den jenten kommet frem og virkelig imponert meg ! Shackles er ofte "ut av sync", hender de synger surt og jeg sitter heller igjen skuffet enn imponert etter de opptrår. Chand er kul ! Digger trønderrocken hannes, og at jeg faktisk blir revet med hjemme i sofan ! Han fortjener platekontrakt, men syntes ikke han er Mr X-factor. Savner Gabrielle Heia Mari... Kanskje?
Lola89 Skrevet 21. november 2009 #520 Skrevet 21. november 2009 Enten Chackles eller Mari MÅ vinne. Og neste gang håper jeg Chand ryker ut. Joda han har noe ved seg, men han kan ikke synge noe annet en trønderrock. Tommy neste, selv om han var myye bedre i går. Lise har flott stemme, og si noe annet er sprøtt. Men det er noe jeg ikke liker med hennes måte å synge på. Men stemme har hun. Signerer denne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå