Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ingen har x-faktoren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

X-faktor er et MUSIKKprogram. Chands "x-faktor" er hudfargen. Det blir helt feil om han vinner...tragisk!

Det er ingen som høres ut som Lise...Chand høres ut som alle trønder-rockerne

Det er vel egentlig ikke no vits i å se på det mer, siden namsos har enerett på programmet og er de eneste som har gyldige stemmer :filer:

Skrevet

Synd at flertallet som stemmer ikke er enig med deg, da.

Skrevet

Nå må til svarte Chand ut av konkurransen neste gang. Bra Lise røk i fordel for Chackles

Skrevet
Jeg hadde kjent han igjen i Radioen.

Sandra Lyng Haugen og alle andre karaokeartister ligner Lise på

Sandra Lyng Haugen? Alvorlig talt.. Eneste de har til felles, er at de er unge blonde jenter. Har jo ikke samme sjanger engang

Skrevet
Synd at flertallet som stemmer ikke er enig med deg, da.

Det er vel fordi de som stemmer på Chand ikke har noe annet å gjøre enn å bruke alle pengene sine på han...

Skrevet
Sandra Lyng Haugen? Alvorlig talt.. Eneste de har til felles, er at de er unge blonde jenter. Har jo ikke samme sjanger engang

Ingen av dem kan synge, og begge synger med hodet og har ikke noe kraft i stemmen og har lyse stemmer som er pinefult å høre på

Skrevet
Ingen av dem kan synge, og begge synger med hodet og har ikke noe kraft i stemmen og har lyse stemmer som er pinefult å høre på

Hvis du mener at Lise ikke kan synge så kan du virkelig ikke mene at Chand kan synge?

Skrevet
Hvis du mener at Lise ikke kan synge så kan du virkelig ikke mene at Chand kan synge?

Jo, det mener jeg. jeg mener ikke han har verdens beste stemme, men stemmen i kombinasjon med personen gjør at han er en artist.

Stemmen til Lise takler jeg bare ikke og kunne aldri i hele mitt liv kjøpt en plate av henne.

Skrevet
Jo, det mener jeg. jeg mener ikke han har verdens beste stemme, men stemmen i kombinasjon med personen gjør at han er en artist.

Stemmen til Lise takler jeg bare ikke og kunne aldri i hele mitt liv kjøpt en plate av henne.

Jeg er ikke super fan av stemmen til Lise selv heller, men hun KAN virklelig synge, det er det ingen tvil om. Alle kunne gjort det samme som Chand. Bare smilt litt, sunget noen falske toner, og klimret på gitaren det..

Skrevet

Hvis du mener at Chand kan synge men at IKKE Lise kan synge så er du rett og slett ikke musikalsk!

Skrevet

:5:

Skrevet
Hvis du mener at Chand kan synge men at IKKE Lise kan synge så er du rett og slett ikke musikalsk!

:fnise: kjekt å vite

Skrevet
Tror jeg traff spikern der ja :fnise:

Haha, bra du tror det iallefall ;)

Skrevet

Sant...!

Lise har en unik stemme sammenlignet med andre norske syngedamer :sukk: Jeg tror jeg savner Lise allerede, jeg...

Skrevet
Så barnslige dere er som krangler om det. :)

Jada, vi er barnslige, men man er ikke voksen før man tør å si at man er barnslig. Barnslig av deg å kommentere barnsligheten vår egentlig :gjeiper:

Skrevet

Nå gikk vel diskusjonen i hvem som KUNNE synge, og ikke personlige preferanser om artistene. Chand er ikke en flink sanger, men han har en pakke osm gjør at folk stemmer poå han. Lise er en utrolig dyktig sanger, men det er ikke dermed sagt at alle må like det hun gjør. Jeg synes for eksempel Gabrielle var utrolig dyktig til å synge (ihvertfall helt til Peters kom å ødela henne med topp20 musikk) men likte henne ikke noe særlig på grunn av stil, osv.

Skrevet

Mine to favoritter er fremdeles med, så jeg er fornøyd. Håper Chand ryker neste gang, men tviler og er redd han kommer til å vinne hele greia og det er i såfall helt sprøtt. Har ikke sans for Lise, men synge kan hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...