Gjest Mann20 Skrevet 4. desember 2009 #642 Skrevet 4. desember 2009 X-faktor er et MUSIKKprogram. Chands "x-faktor" er hudfargen. Det blir helt feil om han vinner...tragisk! Det er ingen som høres ut som Lise...Chand høres ut som alle trønder-rockerne Det er vel egentlig ikke no vits i å se på det mer, siden namsos har enerett på programmet og er de eneste som har gyldige stemmer
Rosenrød Skrevet 4. desember 2009 #643 Skrevet 4. desember 2009 Synd at flertallet som stemmer ikke er enig med deg, da.
Lola89 Skrevet 4. desember 2009 #644 Skrevet 4. desember 2009 Nå må til svarte Chand ut av konkurransen neste gang. Bra Lise røk i fordel for Chackles
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #645 Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde kjent han igjen i Radioen. Sandra Lyng Haugen og alle andre karaokeartister ligner Lise på Sandra Lyng Haugen? Alvorlig talt.. Eneste de har til felles, er at de er unge blonde jenter. Har jo ikke samme sjanger engang
Gjest Mann20 Skrevet 4. desember 2009 #646 Skrevet 4. desember 2009 Synd at flertallet som stemmer ikke er enig med deg, da. Det er vel fordi de som stemmer på Chand ikke har noe annet å gjøre enn å bruke alle pengene sine på han...
Periwinkle Skrevet 4. desember 2009 #647 Skrevet 4. desember 2009 Sandra Lyng Haugen? Alvorlig talt.. Eneste de har til felles, er at de er unge blonde jenter. Har jo ikke samme sjanger engang Ingen av dem kan synge, og begge synger med hodet og har ikke noe kraft i stemmen og har lyse stemmer som er pinefult å høre på
Lola89 Skrevet 4. desember 2009 #648 Skrevet 4. desember 2009 Ingen av dem kan synge, og begge synger med hodet og har ikke noe kraft i stemmen og har lyse stemmer som er pinefult å høre på Hvis du mener at Lise ikke kan synge så kan du virkelig ikke mene at Chand kan synge?
Periwinkle Skrevet 4. desember 2009 #649 Skrevet 4. desember 2009 Hvis du mener at Lise ikke kan synge så kan du virkelig ikke mene at Chand kan synge? Jo, det mener jeg. jeg mener ikke han har verdens beste stemme, men stemmen i kombinasjon med personen gjør at han er en artist. Stemmen til Lise takler jeg bare ikke og kunne aldri i hele mitt liv kjøpt en plate av henne.
Lola89 Skrevet 4. desember 2009 #650 Skrevet 4. desember 2009 Jo, det mener jeg. jeg mener ikke han har verdens beste stemme, men stemmen i kombinasjon med personen gjør at han er en artist. Stemmen til Lise takler jeg bare ikke og kunne aldri i hele mitt liv kjøpt en plate av henne. Jeg er ikke super fan av stemmen til Lise selv heller, men hun KAN virklelig synge, det er det ingen tvil om. Alle kunne gjort det samme som Chand. Bare smilt litt, sunget noen falske toner, og klimret på gitaren det..
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #651 Skrevet 4. desember 2009 Jo, det mener jeg. jeg mener ikke han har verdens beste stemme, men stemmen i kombinasjon med personen gjør at han er en artist. Stemmen til Lise takler jeg bare ikke og kunne aldri i hele mitt liv kjøpt en plate av henne. Hvis du mener at Chand kan synge men at IKKE Lise kan synge så er du rett og slett ikke musikalsk!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #652 Skrevet 4. desember 2009 Jo, det mener jeg. jeg mener ikke han har verdens beste stemme, men stemmen i kombinasjon med personen gjør at han er en artist. Stemmen til Lise takler jeg bare ikke og kunne aldri i hele mitt liv kjøpt en plate av henne.
Periwinkle Skrevet 4. desember 2009 #653 Skrevet 4. desember 2009 Hvis du mener at Chand kan synge men at IKKE Lise kan synge så er du rett og slett ikke musikalsk! kjekt å vite
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #654 Skrevet 4. desember 2009 kjekt å vite Tror jeg traff spikern der ja
Periwinkle Skrevet 4. desember 2009 #655 Skrevet 4. desember 2009 Tror jeg traff spikern der ja Haha, bra du tror det iallefall
Gjest Mann20 Skrevet 4. desember 2009 #656 Skrevet 4. desember 2009 Hvis du mener at Chand kan synge men at IKKE Lise kan synge så er du rett og slett ikke musikalsk! Sant...! Lise har en unik stemme sammenlignet med andre norske syngedamer Jeg tror jeg savner Lise allerede, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #657 Skrevet 4. desember 2009 Så barnslige dere er som krangler om det.
Gjest Mann20 Skrevet 4. desember 2009 #658 Skrevet 4. desember 2009 Så barnslige dere er som krangler om det. Jada, vi er barnslige, men man er ikke voksen før man tør å si at man er barnslig. Barnslig av deg å kommentere barnsligheten vår egentlig :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #659 Skrevet 5. desember 2009 Jo, det mener jeg. jeg mener ikke han har verdens beste stemme, men stemmen i kombinasjon med personen gjør at han er en artist. Stemmen til Lise takler jeg bare ikke og kunne aldri i hele mitt liv kjøpt en plate av henne. Nå gikk vel diskusjonen i hvem som KUNNE synge, og ikke personlige preferanser om artistene. Chand er ikke en flink sanger, men han har en pakke osm gjør at folk stemmer poå han. Lise er en utrolig dyktig sanger, men det er ikke dermed sagt at alle må like det hun gjør. Jeg synes for eksempel Gabrielle var utrolig dyktig til å synge (ihvertfall helt til Peters kom å ødela henne med topp20 musikk) men likte henne ikke noe særlig på grunn av stil, osv.
Gjest Ulva35 Skrevet 5. desember 2009 #660 Skrevet 5. desember 2009 Mine to favoritter er fremdeles med, så jeg er fornøyd. Håper Chand ryker neste gang, men tviler og er redd han kommer til å vinne hele greia og det er i såfall helt sprøtt. Har ikke sans for Lise, men synge kan hun.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå