The Kitten Skrevet 5. desember 2009 #661 Skrevet 5. desember 2009 Mine favoritter er også med fremdeles. Jeg håper ikke Chand stikker av med seieren. Borstett fra at han har et indisk utsende og synger trønderrock er det ikke noe unikt ved ham. Hadde han vært hvit hadde han ikke blitt lagt like mye merke til.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 5. desember 2009 #662 Skrevet 5. desember 2009 Hvis det folk sier om at Lise "Kan virkelig synge", så tror jeg at jeg foretrekker folk som ikke kan synge. Hun synger jo med nesa eller hodet eller et eller annet og alt for høyt, blir jo utslitt av å høre på henne:s Ja, det er rene toner og hun kan synge sånn sett, men selve stemmen er jo helt forferdelig og måten hun synger på er slitsomt, er ikke stemmen litt vesentlig, ikke bare rene toner? Syns foresten det var deilig å høre mari synge en rolig sang, hun er mye flinkere når hun ikke står å skriker.
MarianneE Skrevet 5. desember 2009 #663 Skrevet 5. desember 2009 Synes ingen har x-faktoren. Jeg ser ikke på Xfactor (lei av såkalt "TalentTV") men av det jeg har fått med meg, jeg mener litt får man jo med via reklame o.l, så må jeg si at kanskje den jentegruppa er bra.
Snop Skrevet 5. desember 2009 #664 Skrevet 5. desember 2009 Hun Charlotte i schackles gruppa må da ha tatt ansiktsløft eller noe? Bare jeg som synes hun der voldsomt oppstrammet ut? Jeg synes hun minner voldsomt om denne dama her, Jennifer Coolidge
Samantha Skrevet 5. desember 2009 #665 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes hun minner voldsomt om denne dama her, Jennifer Coolidge Thænk ju!!!! Eg har irritert meg grønn fordi eg ikkje har komt på kven ho liknar på.
Gjest fiski Skrevet 5. desember 2009 #666 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes hun minner voldsomt om denne dama her, Jennifer Coolidge hehe! ja, enig! Måten charlotte i shackles prater på med munnen irriterer meg..
ninuska_ Skrevet 5. desember 2009 #667 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes hun minner voldsomt om denne dama her, Jennifer Coolidge Aaah, det var derfor hun så så "kjent" ut!
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #668 Skrevet 5. desember 2009 Hvis det folk sier om at Lise "Kan virkelig synge", så tror jeg at jeg foretrekker folk som ikke kan synge. Hun synger jo med nesa eller hodet eller et eller annet og alt for høyt, blir jo utslitt av å høre på henne:s Ja, det er rene toner og hun kan synge sånn sett, men selve stemmen er jo helt forferdelig og måten hun synger på er slitsomt, er ikke stemmen litt vesentlig, ikke bare rene toner? Syns foresten det var deilig å høre mari synge en rolig sang, hun er mye flinkere når hun ikke står å skriker. Vel...alt dette har jo med smak og behag å gjøre. Ikke alle som klarer å høre på operasangere og ikke alle som klarer å høre på countrysangere bl.a. pga måten de synger på/måten de bruker stemmen sin. Men i grupper finnes det sangere som virkelig KAN synge! Og det finnes flere grupper med flere "måter" å synge på. Det finnes nemlig ikke bare én riktig måte å synge på. Bare spør en sangpedagog. Og da er det litt irritende å høre folk som klager på at en sanger ikke kan synge når det egentlig er det at de ikke personlig liker den stemmen eller den stilen.
Brukernavn Skrevet 5. desember 2009 #669 Skrevet 5. desember 2009 Vel...alt dette har jo med smak og behag å gjøre. Ikke alle som klarer å høre på operasangere og ikke alle som klarer å høre på countrysangere bl.a. pga måten de synger på/måten de bruker stemmen sin. Men i grupper finnes det sangere som virkelig KAN synge! Og det finnes flere grupper med flere "måter" å synge på. Det finnes nemlig ikke bare én riktig måte å synge på. Bare spør en sangpedagog. Og da er det litt irritende å høre folk som klager på at en sanger ikke kan synge når det egentlig er det at de ikke personlig liker den stemmen eller den stilen. Amen!!
MissStiles Skrevet 11. desember 2009 #670 Skrevet 11. desember 2009 Ikveld skal de synge: Mari Lorentzen «Kom Ut Kom Fram» av Finn Kalvik «Papa Don't Preach» av Madonna Chand Torsvik «Lys og Varme» av Åge Aleksandersen «Hungry Heart» av Bruce Springsteen Shackles «Manhattan Skyline» av a-ha «Black Cat» av Janet Jackson
Samantha Skrevet 11. desember 2009 #671 Skrevet 11. desember 2009 Ahaaa! Gledar meg mest til "Papa dont preach" og "Black cat". Har idag tatt fram hørselverna, til Chand skal opptre. Skal høyre litt svensktoppar mens jamrar på TVen min.
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 11. desember 2009 #672 Skrevet 11. desember 2009 Høres ut som Mari sliter veldig. Grusomt.
Samantha Skrevet 11. desember 2009 #674 Skrevet 11. desember 2009 Idag var heile X Faktor rett og slett dørgande kjedeleg.
ninuska_ Skrevet 11. desember 2009 #675 Skrevet 11. desember 2009 Idag var heile X Faktor rett og slett dørgande kjedeleg.
Gjest NewMonkey Skrevet 11. desember 2009 #676 Skrevet 11. desember 2009 TOUCHDOWN til Shackles Men de to andre var...
ninuska_ Skrevet 11. desember 2009 #677 Skrevet 11. desember 2009 (endret) TOUCHDOWN til Shackles Men de to andre var... Jeg syns alle var like kjedelige. Syns ikke Shackles hadde piffen som de pleier å ha, satt igjen med følelse av at det var revy. Før programmet heiet jeg på dem, men.. Endret 11. desember 2009 av ninuska_
Samantha Skrevet 11. desember 2009 #678 Skrevet 11. desember 2009 Jeg syns alle var like kjedelige. Syns ikke Shackles hadde piffen som de pleier å ha, satt igjen med følelse av at det var revy. Før programmet heiet jeg på dem, men.. Enig. Eg heiar nok fortsatt på dei, men dei var ikkje særleg bra idag.
Gjest fisk Skrevet 11. desember 2009 #679 Skrevet 11. desember 2009 Nå MÅ Mari ut!! Makan. Sangen på norsk var grusom å høre på pga dialekten hennes. Den første sangen hennes var suuur. Ut med Mari!!!
ninuska_ Skrevet 11. desember 2009 #680 Skrevet 11. desember 2009 Enig. Eg heiar nok fortsatt på dei, men dei var ikkje særleg bra idag. Jeg heier på dem fortsatt, men jeg ble litt mer likegyldig ang hvem som går videre :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå