Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes dette programmet er latterlig på norsk. Når du ser at i Storbritannia hvor fantastisk flinke de er (Leona Lewis) og så ser vi X-factor her og jeg blir flau.

Dommerne sitter bare og lirer av seg det ene superlativet etter det andre, alt er fantastisk og alt er "syyyykt bra". I kveld sang VELDIG mange av sangerne surt, og det ble ikke påpekt en eneste gang.

Johnson Sisters var bare flaut, de kan ikke synge engang og er kun videre pga utseendet.

Shackles fikk en sang som var helt feil for dem, synes dog de som synger i gruppa er bedre enn mange av de som fikk lov til å være solosangere.

Rikke synger som om hun snakker til en baby.

No name, no fame kan ikke synge. Dette er en sangkonkurranse.

Charlotte Thorstvedt er komplett blottet for personlighet og er mest sannsynlig den verste programlederen siden Vendela Kirsebom. Stiller spørsmål som om hun var en robot og gir falske smil og morsomheter.

Og hva er dealen med at alle skal ta up-temposanger og gjøre dem til ballader?

Og stylisten skulle ha blitt sparka, hun ene i Shackles flasha rumpa si flere ganger. Og latex-tights er, og blir aldri, lekkert.

Hva skjedde med særegenhet, kreativitet og personlighet? Tommy fikk kritikk for å ha gitar igjen, men det er jo hans stil!!!

Masseprodusert skit, og vinneren kommer til å falle i samma fella som Jorun Stiansen, Kjartan Salvesen og alle andre talentvinnere vi ikke husker fordi TV2 kan forme dem til intetsigende syngedamer og menn uten egen stemme.

Simon Cowell hadde slakta hver og en av sangerne i kveld, men dommerne er så redde for å bli stemplet som slemme så alt er fantastisk.

Er ikke rart folk går på en smell etter slike program, når de kommer ut og skal prøve seg i det virkelige artistmiljøet og får høre at de ikke er så "magiske, sykt gode og fantastiske" som de trodde de var.

Unnskyld...et lite hjertesukk bare...

Jeg tror faktisk ikke det er så ille som det høres ut på tv... tror bare at TV2 er elendig på å sende ordentlig lyd. de har hatt idol flere år og norske talenter og mange høres elendig ut selv om dommerne skryter dem opp i skyene.

Må nok dra på et liveshow tror jeg, for nordmenn er nok ikke dårligere til å synge enn amerikanere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror faktisk ikke det er så ille som det høres ut på tv... tror bare at TV2 er elendig på å sende ordentlig lyd. de har hatt idol flere år og norske talenter og mange høres elendig ut selv om dommerne skryter dem opp i skyene.

Må nok dra på et liveshow tror jeg, for nordmenn er nok ikke dårligere til å synge enn amerikanere:)

Vel, nå har jo amerikanerne endel flere å velge mellom enn norge da. Så det hadde jo vært rart om ikke nivået er høyere der..

Når det er sagt, synes jeg nivået på de norske versjonene av norske talenter og x-factor er langt høyere enn andre land, eks danmark og tyskland, til tross for at de har flere innbyggere enn oss.

Jeg synes de fleste som er med nå er ganske flinke jeg. Gjest_Nina_* jeg er ikke enig med deg i at de fleste sang surt og at dommerne ikke ga konstruktiv kritikk - de ga faktisk ganske mange negative tilbakemeldinger på fredag. Gangen før derimot var det bare positive kommentarer. Jeg tror de hadde fått beskjed om å være mer "slemme" sist gang.

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Den eneste kandidaten som har sjanse til å bli en "hit" etter programmet er Chand! Og Diamanten kommer til å bli en "landeplage" :)

Skrevet

Jeg er enig med de siste talerne her. Chand, Gabrielle og No name no fame er de som skiller seg ut, og som man legger merke til i mengden. Resten er bare kjedelige "syngedamer" - hørt det før... Blir altfor kommersielt for min smak. Heier på Chand jeg :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Er det bare meg, eller kler ikke programlederen Geisha-looken?

åh nei, Johnson Sisters og Nirvana går visst ikke sammen....

Skrevet

sukk, syns faktisk nivået på de norske deltakerne i dette programmet er MYE lavere enn nivået i andre land.

Så mye dårlig at det blir humorprogramm for oss her i heimen, enn noe annet.

Gjest Emmanuelle
Skrevet
sukk, syns faktisk nivået på de norske deltakerne i dette programmet er MYE lavere enn nivået i andre land.

Så mye dårlig at det blir humorprogramm for oss her i heimen, enn noe annet.

Helt enig. Kan ikke si jeg ser det på grunn av det fantastiske talentet.

Og når Mira Craig sier det er fantastisk...hører hun det vi hører? Det var jo rett og slett flaut!!!!

Skrevet

Herregud!! Er Mira og Peter døve? Hva er poenget med å skryte Johnsons sisters opp i skyene? De synger surt hver gang!! Var helt J'vlig å høre de synge i kveld!

Skrevet

Heldigvis jattet ikke bare de to andre dommerene med.

Jeg mener, det er enkelte låter man bare holder seg unna når man er to söstre som synger :P

Skrevet

Johnsen sisters var jo helt forferdelig. Falskt og gud bedre, snakk om å gjøre skam på Nirvana. Beklager. Jeg synes det var ille.

Lise sang vakkert.

Skrevet
Johnsen sisters var jo helt forferdelig. Falskt og gud bedre, snakk om å gjøre skam på Nirvana. Beklager. Jeg synes det var ille.

Ingen andre enn Nirvana kan synge Nirvana!

Skrevet
Ingen andre enn Nirvana kan synge Nirvana!

Har hört andre gode tolkninger av Nirvana låter, men dette av grungere/punkere som har stoooor respekt for musikken.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Synes Lise var tragisk. Hva er vitsen med å synge en slik sår og vakker sang med Mariah Carey-hyling?

Flink dame, men synes det blir for påtvunget.

Skrevet
Har hört andre gode tolkninger av Nirvana låter, men dette av grungere/punkere som har stoooor respekt for musikken.

Enig, Tori Amos har en fantastisk coverlåt :)

Skrevet
Synes Lise var tragisk. Hva er vitsen med å synge en slik sår og vakker sang med Mariah Carey-hyling?

Flink dame, men synes det blir for påtvunget.

Enig!!

Og de søstrene er ikke flinke!

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Synes Tommy er flink, men originalen er bedre.

Mener ikke å være så negativ, men slike talentkonkurranser skal jo tilføre noe nytt?

Det er så KJEDELIG!!!!!

Skrevet

Hva synes vi om Tommy da? Jeg mener han kanskje kunne "trøkka" litt mer på :) Men han er flink, for all del!

Skrevet

Tommy var helt okey, men jeg föler at han kan fort bli anonym i en jungel av artister.

Likte ikke helt det "knekket" i stemmen når han dro til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...