Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg mener The Johnsen Sisters,Gabrielle, Mari og Lise bør ryke før Chand. Greit nok, det er ikke riktig at Chand skal vinne, for både Shackles og Pernille er nok mer rette vinnere her enn Chand, men han fortjener å være med ganske langt. Han har en fin stemme, nei, ikke den beste, men fin, han har sjarm og sceneshow og er veldig sympatisk og ordentlig person. Ikke minst er han en jordnær type som ikke vil miste bakkekontakt av å bli en kjent artist, noe enkelte av de andre nok vil gjøre.

Bare fordi han har "sjarm" og virker som en sympatisk person (jeg syns han virker snobbete) betyr ikke at han er en bra artist. Han er gørrkjedelig. Høres ut som Bjarne Brøndbo og Åge Aleksandersen i EN person, helt jævlig. Han får alle sangene han synger til å høres ut som den samma trønderrock-sangen. Dessuten ser han ut som en uteligger....Han må ut.

Shackles eller Gabrielle må vinne :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Bare fordi han har "sjarm" og virker som en sympatisk person (jeg syns han virker snobbete) betyr ikke at han er en bra artist. Han er gørrkjedelig. Høres ut som Bjarne Brøndbo og Åge Aleksandersen i EN person, helt jævlig. Han får alle sangene han synger til å høres ut som den samma trønderrock-sangen. Dessuten ser han ut som en uteligger....Han må ut.

Ja, heia gabrielle! Hun er litt annerledes, har særpreg, er kul og flink:) Verden har nok syngedamer som vibrerer istemmen og ser "pene" ut.

Gjest Gjest_Maggie_*
Skrevet

Hadde Chand vært en helt vanlig blond/norsk trøndergutt så hadde han aldri gått videre til finalen. Det er det liksom eksotiske med at han har utenlandsk utseende og derfor "overrasker" med dialekten og trønder-rocken som har ført ham videre.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Hadde Chand vært en helt vanlig blond/norsk trøndergutt så hadde han aldri gått videre til finalen. Det er det liksom eksotiske med at han har utenlandsk utseende og derfor "overrasker" med dialekten og trønder-rocken som har ført ham videre.

Ja nettopp, og det er jo det som er premisset for denne konkurransen, å ha x-factor. Å ha en "full pakke" av noe annerledes og interessant. Ikke bare å kunne stå der å synge og se ut som alle andre i bransjen :)

Skrevet

The Johnsen Sisters må UT! De irriterer meg sånn!!

Tommy er altfor fløtepus! (joda, han er kjekk, men altfor "uskyldig")

Gabrielle er rar og jeg liker henne ikke.

Lise er kjedelig, selv om hun er flink til å synge da.

Pernille er altfor selvgod og alle ordene henger sammen med neste, utrolig stress å høre på! (Men hun treffer tonene for det meste ganske bra da!)

Mari liker jeg bedre for hver gang. I begynnelsen syntes jeg hun var kjedelig, men hun kommer seg!

Chand er morsom og flink, men jeg detter ikke av stolen hver gang jeg hører han for å si det slik.

Shackles er veldig flinke, og norge kunne kanskje trenge et "girl-band".

Har jeg glemt noen nå?

Konklusjon: ikke særlig imponert av noen av de som er med, men må jeg velge blir det vel Shackles, Chand eller Mari.

Skrevet

Ingen som la merke til Charlotte som bokstavelig talt dyttet hun som gikk videre når hun skulle prate med Rikke?

Virket som om hun strakk ut armen for å tröste Rikke, men så stod Lise eller hva hun heter ved siden av, så Charlotte bare dyttet henne unna uten å se på henne engang.

Fatter ikke at den dama fikk lov til å väre programleder engang.

Skrevet
Ingen som la merke til Charlotte som bokstavelig talt dyttet hun som gikk videre når hun skulle prate med Rikke?

Virket som om hun strakk ut armen for å tröste Rikke, men så stod Lise eller hva hun heter ved siden av, så Charlotte bare dyttet henne unna uten å se på henne engang.

Jeg la også merke til det, men jeg kan ikke si det opprørte meg noe særlig. Det var ikke akkurat et voldsomt dytt, bare et lite "kan du gå litt tilbake så jeg får kontakt med Rikke".

Jeg er dog enig i at hun ikke er mye til programleder. Utrolig påtatt "engasjement", hun mangler rett og slett tvsjarm.

Jeg irriterer meg grønn over at hun hele tiden skal si "Ikke hør på dommerne" når de sier noe negativt. Om man ikke skal høre på dommerne, hva er vitsen med dem da? Blæh.. Og Mira som blir sur hver gang de andre sier noe negativt om hennes, mens hun alltid sier noe negativt om deres ("Det var noen toner her og der").

Skrevet

Jeg så det, og jeg klarer heller ikke fatte og begripe hva hun gjør på den scenen..

Skrevet

Herregud. Fant dette på tv2underholdning, greit med selvtillitt altså, men ikke når man blir så selvgod:

(lise etter fredagens sending)

- Nå er jeg både glad, lei meg og skuffet, men man må respektere hva publikum stemmer på. I min verden blir det rett og slett feil når jeg ser kvaliteten på det Rikke har gjort og det jeg har gjort. Jeg ser ikke grunnen til at ting blir som det blir, sier Lise til tv2underholdning

Skrevet
Herregud. Fant dette på tv2underholdning, greit med selvtillitt altså, men ikke når man blir så selvgod:

(lise etter fredagens sending)

- Nå er jeg både glad, lei meg og skuffet, men man må respektere hva publikum stemmer på. I min verden blir det rett og slett feil når jeg ser kvaliteten på det Rikke har gjort og det jeg har gjort. Jeg ser ikke grunnen til at ting blir som det blir, sier Lise til tv2underholdning

Sa hun ikke det pga at hun var lei seg for at rikke måtte dra da? Jeg tror ikke det var pga at hun syntes hun var så mye bedre..

Gjest AnnaLiana
Skrevet
Sa hun ikke det pga at hun var lei seg for at rikke måtte dra da? Jeg tror ikke det var pga at hun syntes hun var så mye bedre..

Hun mente vel at både hun og Rikke var for gode til å være i bunn to. Lurer på hvem hun mener burde vært der istedet...

Skrevet
Hun mente vel at både hun og Rikke var for gode til å være i bunn to. Lurer på hvem hun mener burde vært der istedet...

Tror hun mente de begge var for gode ja...

Skrevet

Hun mener at noen andre burde stått i fare for å ryke ut, fordi hun mente enkelte var dårligere enn henne. Hva har det med selvgodhet å gjøre? Man må være trygg på egne evner hvis man skal klare seg i den bransjen. Jeg kan komme på flere kandidater som heller burde røket ut denne gangen.

Skrevet

Haha, jeg så det og fikk faktisk latterkrampe! Hun er så stiv, unaturlig og pregløs som programleder at jeg får helt fnatt. Snakk om å få jobber for kjendisstatusen sin...

Skrevet

Jeg håpet at Lise eller Rikke skulle gå ut, så jeg eer ganske fornøyd. Begynte å bli lei den gnålete stemmen til Rikke og Lise puster jo fortsatt som en peisblåser... Utrolig irriterende å høre på. Kanskje er hun flink til å synge, men jeg hører bare hvordan hun hele tiden hiver etter pusten med et utrolig høyt lysnivå, Ingen av de endre puster så fælt når de synger.... Så Lise kan bare forsvinne for min del.

Ellers er jeg ikke spes fan av Johnson sisters....

Jeg liker Chand og Pernille.

Skrevet

Fler som er imponert over Maris prestasjon i dag eller?!

Skrevet

Utrolig hvor kritisk Mira var til Pernille i dag. I mine ører sang Pernille helt perfekt...

Skrevet
Utrolig hvor kritisk Mira var til Pernille i dag. I mine ører sang Pernille helt perfekt...

mhm.. Pernille sang perfekt, i motsetning til Gabrielle, som bør ryke i dag. Men det som er med Pernille er at alt er så likt... Synes ikke hun har hatt så mye utvikling fra første sending og til nå

Gjest Gjest_mjau_*
Skrevet
Fler som er imponert over Maris prestasjon i dag eller?!

Mari var flink, ja:) Kunne droppet vibratoren noen steder bare. Synes ikke det gjør seg i unintended...

Shackles var småsurt.

Lise var flink som alltid. Hun har en nydelig stemme!

Gabrielle var bra.

Pernille burde holde seg langt unna "I will always love you". Hun har altfor pinglete stemme. Hun kan godt ryke snart....

Tommy var kjedelig... Karaokeaktig...

Lurer på hvilken sang søstrene skal herpe i dag...

Skrevet

Jaja, det kan jo ikke bli verre en You can't fight the moonlight!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...