Lola89 Skrevet 7. november 2009 #382 Skrevet 7. november 2009 Fy faen så mange som sang surt idag. Det var en pinlig kveld for nesten hele gjengen. Like Gabrielle, syns hun er litt edgy og kul. Tommy er for likt alt annet, og sang fryktelig idag. Pernille har litt for god trod på seg selv, syns hun synger bra, men liker ikke stemmen, og heller ikke persongliheten.. Samme med Lise. The shackles sysn jeg er flinke, dog ikke så gode idag. Chand er bare for sær. Mari er både flink og søt, men jeg husker hun aldri..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #383 Skrevet 7. november 2009 http://www.kjendis.no/2009/11/06/kjendis/x...arlsen/8921907/ I følge dagbladet.no er begge gruppene til mira ute på en og samme kveld ( For de som ikke ser hva jeg sikter til, står at shackles måtte ut i bildeteksten til hovedbildet )
Gjest stearinpikken Skrevet 7. november 2009 #384 Skrevet 7. november 2009 (endret) . Endret 26. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 7. november 2009 #385 Skrevet 7. november 2009 Bare jeg som hørte at Mari sang feil eller?? Muse synger da vitterlig "i'm busy MENDING broken pieces", Mari sang spending all the broken.... Ødelegge den fineste sangen som fins!!! At søstrene SURT gikk ut var helt greit, makan til dårlig opptreden.
Periwinkle Skrevet 7. november 2009 #386 Skrevet 7. november 2009 Bare jeg som hørte at Mari sang feil eller?? Muse synger da vitterlig "i'm busy MENDING broken pieces", Mari sang spending all the broken.... Ødelegge den fineste sangen som fins!!! At søstrene SURT gikk ut var helt greit, makan til dårlig opptreden. Ja, mari sang feil, men selve sangprestasjonen var noe av det beste fra henne hittil. Og jeg antar at det er få som kjenner akkurat den Muse sangen så veldig godt så det har ikke så mye å si;)
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #387 Skrevet 9. november 2009 Kan ikke Mira holde kjeft når de andre dommerne sier sin mening? Hver gang en av de andre sier noe negativt om henne, så begynner hun å avbryte og klage og syte. De andre holder ikke på slik. Belit deg, Mira! Og forøvrig er de jo tonedøve hele gjengen. Folk synger surt som fy, og får likevel beskjed på at det er "klokkerent". Jeg synes det er på tide at Tommy og Pernille går ut. Tommy er bare kjedelig, og det var direkte grusomt å høre ham på fredag. Samme med Pernille, den sangen taklet hun ikke i det hele tatt.
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 9. november 2009 #388 Skrevet 9. november 2009 Pernille har litt for god trod på seg selv, syns hun synger bra, men liker ikke stemmen, og heller ikke persongliheten.. Samme med Lise. Det er typisk norsk og jantelov det du sier. Man skal ikke ha lov til å ha god tro på seg selv her! For å ha X Facor så tror jeg det faktisk er viktig å ha veldig god tro på seg selv. En artist uten tro på seg selv kommer ingen vei. Jeg synes Pernille er litt kjedelig jeg fordi hun bare blir en ny i rekken av mange syngedamer! Lise er dyktigere vokalt. Men ingen av dem har en stemme som er så spesiell at man kjenner igjen stemmen uten å se de samtidig.
Sonrisa Skrevet 9. november 2009 #389 Skrevet 9. november 2009 Jeg synes den eneste som virkelig hadde X-faktor av deltagerne var Rikke, og hun er jo ute, dessverre, ellers er det egentlig ganske kjedelige greier nå! Men alikevel morsomt å følge med da, det må jeg innrømme. Jeg tror både Lise, Pernille, Mari og Shackles har potensial, hvis de fortsetter å utvikle seg og Chand kan jo også gjøre seg i den kategorien han er i, det samme med Tommy, sikkert. Gabrielle derimot, herlighet for noen sure greier hun presterer uke etter uke! Skjønner ikke helt hva hun gjør der...
Mischa Skrevet 9. november 2009 #390 Skrevet 9. november 2009 Tommy må ut.. jeg blir trøtt av å se og høre på han Pernille treffer tonene, men har en ekstremt monoton måte å synge på som gjør at det blir kjedelig å høre på :søvn: Mari blir litt anonym, selv om stemmen er flott. Gabrielle skiller seg ut og gjør en bra jobb, selv om hun ikke er helt min smak. Hun har jo X-factor. Chand og Lise bryr jeg meg ikke stort om.. Jeg tror Norge er klar for en popgruppe, så jeg heier på Shackles
FrizzleSizzle Skrevet 10. november 2009 #391 Skrevet 10. november 2009 Tommy må ut.. jeg blir trøtt av å se og høre på han Pernille treffer tonene, men har en ekstremt monoton måte å synge på som gjør at det blir kjedelig å høre på :søvn: Mari blir litt anonym, selv om stemmen er flott. Gabrielle skiller seg ut og gjør en bra jobb, selv om hun ikke er helt min smak. Hun har jo X-factor. Chand og Lise bryr jeg meg ikke stort om.. Jeg tror Norge er klar for en popgruppe, så jeg heier på Shackles Helt enig. Pluss at Pernille har en irriterende dårlig engelskuttale.
Poppzy Skrevet 10. november 2009 #392 Skrevet 10. november 2009 (endret) Dette synger de på fredag: Chand - "Levva Livet" - Åge Aleksandersen - dedisert til Åge Aleksandersen Pernille - "Imagine" - John Lennon - dedisert til Barack Obama Mari - "Stop" - Sam Brown - dedisert til kjæresten Åsmund Gabrielle - "En natt forbi" - Jan Eggum - dedisert til lillebror Tommy - "Against all odds" - Phil Collins - dedisert til en god kompis "Shackles" - "Free your mind" - En Vogue - dedisert til sangpedagogen Lise - "Gabriellas song" - Helen Sjøholm - dedisert til mamma Endret 10. november 2009 av Poppzy
Lola89 Skrevet 10. november 2009 #393 Skrevet 10. november 2009 Det er typisk norsk og jantelov det du sier. Man skal ikke ha lov til å ha god tro på seg selv her! For å ha X Facor så tror jeg det faktisk er viktig å ha veldig god tro på seg selv. En artist uten tro på seg selv kommer ingen vei. Jeg synes Pernille er litt kjedelig jeg fordi hun bare blir en ny i rekken av mange syngedamer! Lise er dyktigere vokalt. Men ingen av dem har en stemme som er så spesiell at man kjenner igjen stemmen uten å se de samtidig. Jeg syns dhun skal få lov til å syns hun selv erink. så klart det er hun jo.. Men når hun uttaler ting som om " jeg skjønner ikke at jeg var i bånn 2, hva tenker dere der hjemme pÅ" Så blir det usjarmerende..
Gjest UffDa Skrevet 11. november 2009 #394 Skrevet 11. november 2009 Dette synger de på fredag: Chand - "Levva Livet" - Åge Aleksandersen - dedisert til Åge Aleksandersen Jeg er i "SJOKK"..uff!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #395 Skrevet 11. november 2009 Det beste med X-Faxtor må være at grusomme Johnsons Sisters er ute. De så kanskje bra ut, men de sang så utrolig dårlig. Sier vel litt om Mira Craigs profesjonoalitet når hun ikke hørte hvor ille det var sist. Det verste må være Charlotte Thorstvedt som programleder. Hun passet kanskje på MTV, det vet jeg ikke noe om siden jeg ikke har sett henne der, men på X-Factor suger hun. Hun eier ikke scenesjarm og utstråling. Og hva er greia med antrekkene hennes? Det er greit å ha personlig stil, men man trenger vel ikke gå som enten en gother eller en klovn på nasjonal tv i beste sendetid.
Periwinkle Skrevet 12. november 2009 #396 Skrevet 12. november 2009 Lise - "Gabriellas song" - Helen Sjøholm - dedisert til mamma Vel hun bør gjøre dette bra, fordi det er en av de nydeligste svenske sangene jeg kjenner! Om hun ødelegger denne så blir jeg
Brukernavn Skrevet 12. november 2009 #397 Skrevet 12. november 2009 Vel hun bør gjøre dette bra, fordi det er en av de nydeligste svenske sangene jeg kjenner! Om hun ødelegger denne så blir jeg Det var min første tanke også....
Gjest gjest - bekymret Skrevet 12. november 2009 #398 Skrevet 12. november 2009 Vel hun bør gjøre dette bra, fordi det er en av de nydeligste svenske sangene jeg kjenner! Om hun ødelegger denne så blir jeg Ja, spennende å se om hun ødelegger denne nydelige sangen med sin dårlige pusteteknikk...
Ananan Skrevet 12. november 2009 #399 Skrevet 12. november 2009 Jeg heier på Gabrielle, syns hun er råtøff Også er jeg skikkelig glad for at de søstrene røk ut, hvordan i all verden de har kommet så langt det fatter og begriper ikke jeg hvertfall. Mest av alt kunne jeg tenkt meg og stemt ut programlederen, Charlotte er bare utrolig irriterende og både se og høre på!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #400 Skrevet 12. november 2009 På X-tra Faktor i dag, så sa Søstrene Johnson at de måtte ha gjort noe riktig siden så mange hadde stemt de videre hele fire ganger. Skjønner de ikke at det oste sex av de på scenen selv om de sang surt? De sa også at det var Mira Craig som hadde valgt sanger til de. Det sier også en hel del om gehøret til Craig. Godt mulig de ikke hadde sunget så surt om de hadde fått andre sanger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå