Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Revetispa skrev:

Anna Lovinda skrev:

Nå er det igrunnen lenge siden jeg fant på noe tull med Bertha. Tror hun savner dette. Pønske, pønske...

Tja... Gi henne jobb som appelsinjuicekonsulent kanskje?

Hun har jo ikke akkurat spisskompetanse, rund som hun er, men appelsinkonsentrasjonen er kankje sterk nok?

Jo, du er inne på noe der, men det blir jo ikke tullete. Da oppdaterer jeg listen min herved:

malingskonsulent

møbelkonsulent

snekkerkonsulent

trappekonsulent

landskapskonsulent

garderobekonsulent

baderomskonsulent

appelsinjuicekonsulent (Bertha)

skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Appelsinjuicekonsulent står på min ikke-liste. Bare til informasjon.

Og Revetispa, at du kunne! At du kunne! :fy:

Men dersom jeg på død og liv skal bidra med noe, så vil jeg veldig gjerne får være med på baderomsinnredningen, Anna Lovinda. Jeg er utmerket til å gå i veien, og så elsker jeg gullkraner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at Revetispa sitter på en god porsjon spisskompetanse... :sjarmor: ...spiss snute som hun har...Hahaha...den var dårlig. Men takk for gode forslag, jenter...eh...rever og pannekaker...Listen er herved oppdatert:

malingskonsulent

møbelkonsulent

snekkerkonsulent

trappekonsulent

landskapskonsulent

garderobekonsulent

baderomskonsulent

appelsinjuicekonsulent (Bertha)

skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans)

kjellerkonsulent (Revetispa)

gå-i-veien-konsulent (Bertha)

En ting må imidlertid klargjøres: Dere får ikke dobbel lønn, til tross for dobble konsulentroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
En ting må imidlertid klargjøres: Dere får ikke dobbel lønn' date=' til tross for dobble konsulentroller.[/quote']

ØY!!!

Skaff deg en dobbeltkonsonantkonsulent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det spørsmålet, Bertha....

Skadedyr:

Nåværende definisjon av plantesjukdommar og skadedyr er foreldet og ikke utfyllende nok til nåtidens begreper. De eksisterende definisjonene tar utgangspunkt i to begreper som hver for seg er for snevre i forhold til dagens behov. Eksisterende definisjon dekker ikke plantepatogener som i henhold til moderne vitenskapelig terminologi verken er sopp, bakterier eller virus. En slik gruppe er viroider. De eksisterende definisjoner og begreper slik de er formulert i plantesjukdomslova er dessuten uhensiktsmessige i forhold til internasjonal og vitenskapelig begrepsbruk.

Håper dette var til hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra dette kan jeg i hvert fall stadfeste at du kommer til å få et problem med å definere stillingsbeskrivelsen til Skadedyrkonsulenten.

Jeg leste forøvrig en artikkel tidligere i dag som gikk på ledelsesteorier, og siste nytt nå var "Management by gut feeling". Kanskje det lar seg overføre til konsulentrollen? På hva som er skadedyr og ikke, mener jeg.

Hilsen den alltid så hjelpsomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser, har jeg tatt hensyn til dine ønsker. Du er herved ansatt som gå-i-veien-kosulent i tillegg tilappeksinjuicekonsulent. Er dette tilfredsstillende?

Nei! Jeg nekter å ha noe med appelsin å gjøre. Konsulent høres derimot bra ut, så jeg aksepterer tilbudet om gå-i-veien-konsulent-stillingen.

Jeg skriver regning med gaffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revetispa skrev:

ØY!!!

Skaff deg en dobbeltkonsonantkonsulent!!

For det første: Hva har øyer med dette å gjøre? Du kan ikke bare komme her og blande kortene som du vil. Og for det andre: Doble utropstegn??? Kom ikke her og hets meg i boka mi. Jada, jeg blander endingene mine, men det finnes en forklaring på det.

Bertha: Du kan ikke nekte å ha noe med appelsiner å gjøre. Men hvis du ikke synes appelsinjuicekonsulent høres tilstrekkelig fint ut, kan jeg alltids finne en annen til den stillingen og omplassere deg litt. Hva med appelsinhudskonsulent? Dette er jo netsen det samme som hudpleiekonsulent, og vi kan alltids kalle stillingen celulittkonsulent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da velger jeg heller appelsinjuicekonsulent.

Men du skjønner, jeg er litt bekymret for det å skulle ha så mange roller... Kan jo bli utbrent og alt det der - og da risikerer jeg å miste alt som heter kreativitet.

Som tidligere sagt, jeg har da ambisjoner. *sleskt smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tilbud om jobb. Stillingsbeskrivelsen lyder som følger:

Jediridderkonsulent. Jeg skal finne og godkjenne kandidater som skal bli fremtidens Jediriddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ansettelseskontrakt:

Jeg ansetter med dette .................som min ...................konsulent.

Stillingen innebærer å stå på pinne for Anna Lovinda til alle døgnets tider. Hvis Frk. Lovinda får en god ide, skal ikke kreativiteten begrenses av bagateller som lovbestemte arbeidstider. Et annet krav er at man må vite forskjellen på Økonomisko og Manolo Blahniks. Dette vil forøvrig være en selvfølge om man oppfyller neste krav.

Ved undertegnelse av denne kontrakten, bekrefter ......................... at hun/han kommer fra et dannet opphav. Jeg vil naturligvis legge ved en utfyllende stamtavle sammen med søknaden.

Lønn etter avtale :sjarmor: .

Det Storslagne Godset den ....................... 2003

................................................ .........................................

Den ansatte konsulenten Anna Lovinda

.............................................

.............................................

.............................................

.............................................

.............................................

Anna Lovindas advokater

Kontrakten er på livstid, og kan ikke under noen omstendigheter oppheves av andre enn arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom bare på noe. Husker at et av argumentene som ble brukt for å hevde at xxxxxxxxxxxx lagde bra musikk, var platesalget. "De 50 000 som kjøpte tok ikke feil." Noe i den duren ihvertfall. Men hva med de nesten fem millionene som ikke kjøpte plata???

Nå skal jeg lage middag. I dag skal vi (den to-snutet jyske reven min og jeg) ha blomkålssuppe med nystekt baguett. Namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm...det var en herrrrlig middag. Tok det lett i dag, siden jeg skal ut og spise mer senere. Heldige meg som ikke legger på meg lett. Nå skal jeg hoppe i dusjen og sette på Rune Rudbergs samlede på full guffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...