Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Theme-sangen min:

Det er vanskelig å være beskjeden, når man er helt uten feil

Og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil

(Dette skulle holde seg innenfor to-strofers regelen :wink: )

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at du på vei til/fra gåseby var innom dagboka mi.

Takk for hilsen.

Godt å høre/lese a du synes jeg er passe avslørende. er en litt vrien grense det der.

Ha en riktig god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballansegangen mellom det å utlevere seg for mye og akkurat passe, er veldig vanskelig. Jeg personlig kunne aldri ha tenkt meg å skrive verken mine innerste, nest-innerste, ei heller tredje-innerste tanker her inne. Til det har jeg venner og familie. Men hvis jeg fikk behov for å føre dagbok, ville jeg ha skrevet en som ikke var on-line. Ser at Sandman er inne på de samme tankene, med en litt annen vinkling.

For meg blir KG en sted hvor jeg fleiper mest, men innimellom er alvorlig. Kunne aldri funnet på å skrive om mine kjære her inne, hva jeg tenker om dem og hva jeg føler for dem. Derfor passer det meg utmerket at jeg bor i Disneyland, og for det meste har bukseløse venner som kvekker. Mitt ene forsøk på å tilnærme meg en normal KG-tilværelse (med virtuell ektemann, avatar-hund, og spesialdesignete barn) ble jo grundig sabotert av min blivende brudgom, og etter det har liksom motet sviktet på det området. :grine:

Grunnen til at jeg trives her inne er mangfoldet. Det finnes forum for det meste. Misforstå meg rett i det jeg skrev tidligere; jeg respekterer fullt ut de som skriver om sine liv i detalj her inne -det er jo en del av variasjonen, men som regel velger jeg å unngå å innvolvere meg i det. Dette er ikke fordi jeg er kald eller følelsesløs, men fordi jeg velger å bruker min empati og medfølelse overfor mine RL-venner og familie. Jeg er her inne for å underholdes og å bli underholdt. :blunke:

Dett var dagens og de eneste dype tanker som noensinne vil komme fra Anna Lovinda her inne på KG. Er for tiden nokså sliten i hodet, siden jeg er på budsjett, noe som er en ny opplevelse. Jeg må tenke meg om før jeg bruker penger. Det er noe virkelig herk! Og det verste er at jeg gjør dette frivillig! Jeg sparer til bil. Ikke en hvilken som helst bil heller. BILEN Synd at jeg aldri kan ta denne med meg til Norge, siden norske veier ikke akkurat er bygd for en bil på denne størrelsen, - for ikke å snakke om parkeringsplasser. Selv ikke en H2.

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tiden nokså sliten i hodet, siden jeg er på budsjett, noe som er en ny opplevelse. Jeg må tenke meg om før jeg bruker penger. Det er noe virkelig herk!

Ga assosiasjoner til boken jeg akkurat har begynt på "En shopoholikers hemmelige drømmeverden"... Så langt meget fornøyelig lesning... - og kan anbefales.. (selv om noen av "unnskyldningene" kan være litt for like mine egene "gode" grunner for å bruke penger...) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, Anna Lovinda: Uten humor og ironi - intet liv. :briller:

Det er derfor KG er et så velsignet deilig fristed. Skjønner deg veldig godt når du holder fast på at de aller innerste tankene - de personlige tingene - ikke hører hjemme på et diskusjonsforum på internet. Det skulle jo bare mangle, egentlig....

Gode poeng du har. Og så skriver du veldig bra! Men for all del - dersom jeg presterer å trø over streken selv når det gjelder humoristiske innslag, så setter jeg alltid pris på en liten korrigerende pekefinger fra mine venner. Selv de i den virtuelle verden. :)

PS! Utrolig kul bil du sparer til. Har du vurdert å legge an på Onkel Skrue, for å få fortgang i sakene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel Skrue er vel litt vel knipen i pengespørsmål, så det nytter nok ikke å hente noe der i bingen :hoho: . Gulbrand Gråstein derimot....skjønt han er nok i eldste laget for meg. Ikke vet jeg helt sikkert hva disse endene er ute etter...De driver jo bare å vralter rundt uten bukser. Jeg får hive meg rundt og gjøre research. Det er vel neppe kroppen min som frister, til tross for at den grenser til perfeksjon, hvis jeg ikke hadde sett ut som en lykke-tiøring....Johoooo! Bertha! Eh....ikke for å mobbe deg, men du har jo et utseende som kan smelte et gammelt gnierhjerte..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh....ikke for å mobbe deg' date=' men du har jo et utseende som kan smelte et gammelt gnierhjerte..... :roll:[/quote']

Mitt neste prosjekt heter "Skrue" og har en budsjettramme på sånn cirka en trilliard....... hvis jeg gidder. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at du faktisk kan minne litt om lykketiøringen til Skrue, hvis man er litt nærsynt og du står langt unna, eller om man er litt langsynt og du står veldig nært. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Jeg stikker innom for å gi deg en klem, Anna, selv om det er midt på natta :ler:

Tusen millioner takk for alle rosene og vakre ord! Du vet å varme ei sjel. :kysse:

Klem fra

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gå og se på Chicago. Og spise Doritos og drikke Cranberryjuice....mmmmmmmm...joda, jeg vet. Lørdagskveld; all dressed up and no place to go.... :( Men det tar jeg igjen til neste helg. Da skal jeg nemlig se - og høre mitt stooooooore idol live! IDOLETAnd I just can't wait!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"And pears can fuck off too. 'Cause they're gorgeous little beasts but they're ripe for a half an hour...and you're never there! "

"I'm willing to prostitute myself. Not in a tacky way, in a good way."

"Danger could be my middle name but it's John."

"What, in fact, is an evil giraffe? I will eat all the leaves on this tree. I will eat more leaves than I should. And then other giraffes may die. Ah ha ha ha. I am an evil herbivore."

"' I'm an action transvestite really, so it's running, jumping, climbing trees.. putting on make-up when you're up there!'"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, da har jeg altså sett Chicago. Den var bra, men Moulin Rouge er eneren innen den sjangeren. Det er herved fastslått. Ewan McGregor som synger ut sin kjærlighet til deg? Hva mer kan et arme individ ønske seg? En kjekkas som stirrer deg dypt inn i øynene, mens han samtidig synger så det går kaldt nedover ryggen på en? Mmm....Blir helt mo i knærne bare ved tanken. Vel og merke Moulin-Ewan, og IKKE Obi-Wan-Ewan. Likte klærne i filmen (Chicago), men ser ikke helt for meg at jeg skal komme spradende ned gaten iført nettingstrømper og rysje-korsett...Men 20-årene hadde fine og forseggjorte klær. Klær som så ordinære ut ved første øyekast, men ved nærmere ettersyn var som kunstverk. Hadde desverre ikke passet de klærne, siden samtlige kvinner på den tiden var flate som fjøler. Men stil og glamour er helt min gate. Skulle ønske at det var mer glamour i hverdagen, og da mener jeg ikke serien.

Vel, jeg skal nok iføre meg med nok glamour neste helg med nyfarget hår, ny pedikyr, og Dolce & Gabbana dressen. Kanskje heller minken?

Vel, god natt, eller god morgen. Alt etter som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunday morning....om en drøy time skal jeg ta pedikyr....og da skal jeg ikke tenke på dyresex! Ser at langt flere er innom boken min enn de som legger igjen en hilsen. Tusen takk for koselig melding, Adina.

Men over til sniklesingen: Dette må det bli en slutt på :fy: . Heretter må alle som leser også si et eller annet. Hva man velger å si, er carte blanche. Hvis du bare vil si "hei" er det greit. Hvis du vil si "fu"# you" er det også greit. Jeg har ikke noe imot å bli hetset, så lenge det skjer på en dannet måte. Dvs; kast gjerne drinken din på meg, men da må det være edle dråper, kall meg gjerne bitch, men si det på et dannet språk - altså ikke med arbeiderklassepreg.

Comprende?

Anna-in-the-morning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit at jeg rumsterer litt i dagboka di? Får ikke sove skjønner du, og trenger et sted å vimse omkring.

*vimse-vimse* :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alles in ordnung, kjære Bertha. Vims så mye du vil. Ser at du er flink til å rydde opp etter deg også. Slike gjester vil vi gjerne ha! Både jeg og Anastasia. :o Håper og tror at du har funnet natteroen nå. Her er det ennå relativt tidlig på kvelden.

I dag har jeg brust litt med fjærene mine. Når det er sagt, må jeg få understreke at svært få ting provoserer meg. Pedofile er en av de få tingene. "Individer" som misbruker dyr, er også en av de få tingene. Sex skal jo være gøy, lystbetont, nydelig, deilig og vakkert!

Lenge siden jeg har skrevet om livet i Disneyland ser jeg. Her følger en kort oppdatering:

Lilleulv prøvde å ta en jafs av Guffen, så nå er han på avvennings-institusjon.

Guffen er på sykehus, men tilstanden er tilfredsstillende.

Dolly er havnet på trygd.

Det ser ikke ut som om det er noe bryllup i horisonten for Mikke og Minnie, men det ryktes at Minnie er sett iført en større diamantring...

Donald har startet på anger-management kurs.

Bestemor har begymt å bli litt vel hard på flaska

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...