Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Ganske enkelt, egentlig:

Revetispa har gått ut av sitt gode skinn, Kira har forkortet seg litt igjen og Madam Felle gauler som aldri før. De øvrige er seg selv lik og selv er jeg litt schizofren for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

...og jeg er gift.

Og Chelsea er et tegneserielag, selv like før det braker løs på Thatcher Island.

Tull og tøys, rett og slett, tull og tøys! Og dét tar vi jo avstand fra!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Etter lang tids KG fravær i det fine sommerværet, starter jeg "høstsesongen" foran pc`en med å ta en liten dagbokrunde! Lenge siden sist nå.... :wink:

Ønsker deg en strålende flott sensommerhelg! :P

:blomst:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter lang tids KG fravær i det fine sommerværet, starter jeg "høstsesongen" foran pc`en med å ta en liten dagbokrunde! Lenge siden sist nå.... :wink:

Ønsker deg en strålende flott sensommerhelg! :P

:blomst:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det bra at det går lang tid mellom aktivitetene her inne, for det betyr at årgangsvinen modner i kjelleren. :sjarmor:

På den annen side - vinen kan jo bli sur, også. Hei - hvor blir du av, o' godsfurie!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
Gjest Madam Felle

Lady! Nå er det på tide å komme frem, for vi har mange oppdrag når til jul. :sjarmor: Så pell deg inn ehr, du kan ikke flytte hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og selv jeg har ikke gitt opp ennå. Øhy! Det er snart jul, og greier!

Madam Felle har forresten ikke sluttet å gaule. Tror egentlig formålet med ulydene er å tilkalle seg oppmerksomhet - men så lenge ikke du dukker opp, så fortsetter jo bare spetakkelet. :-?

Så snille vene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

KOM TILBAKE, VI SAVNER DEG!!!!! :wink: Håper du får en nydelig førjulshelg, og at julestemningen siger inn!! :blomst:

Selv har jeg det meste klart nå, og gleeeder meg til juleferie!! :hjertesmil:

I år blir det jul med kjæresten, og nyttårsfeiring med barna. Alltid mest koselig å være sammen med dem i jula, men jeg håper vi får det fint likevel! Begynner å bli vant til dette etterhvert....! :wink:

Skal ha en "minijulaften"før de drar til pappaen, og det blir sikkert koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...