Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Ok, så kjeder jeg meg voldsomt nå. Faktisk så kjeder jeg meg så mye at jeg skriver ukemeny her:

Mandag: Fisk

Tirsdag: Pannekaker (norske)

Onsdag: Pasta

Torsdag: Gryte/form

Fredag: Suppe

Lørdag: Grøt

Søndag: Etter ønske eller humør

:o Hjeeelp!

Kanskje jeg skal skrive en aldri så liten handleliste også...når jeg er så godt igang...

Fisk

Melk

Kjøttdeig

Prego pastasaus

Doritos

Cranberryjuice

Øl

Alt dette skal jeg kjøpe på FM eller på Trader Joe.

Anna :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk godt jobba :D

Svært mange innlegg på svært kort tid, jeg er helt imponert :wink:

Satt du her inne i hele natt, si meg en ting...når sover du?

Vel der er i hvertfall hyggelig å følge med på festlighetene i Disneyland!

Takk for at du gjør KG et morsom sted å være :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til å holde oss oppdatert på hva som foregår med hvem, noe som er svæææært viktig, har du vært på dagbokbesøk også hos meg.

Moped er sikkert gøy - ser sånn ut. (men - ikke si det til noen - jeg er litt pysete......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, eller ettermiddag...alt etter som. :D

Ser at jeg har hatt gjester i løpet av natten. Hyggelig.

Alive skrev

Svært mange innlegg på svært kort tid, jeg er helt imponert

Satt du her inne i hele natt, si meg en ting...når sover du?

Takker for rosen...neier...joda, jeg sover, men ikke når dere sover. Jeg befinner meg på den andre siden av kloden. Derfor. :wink:

Bettie skrev

Moped er sikkert gøy - ser sånn ut. (men - ikke si det til noen - jeg er litt pysete......)

Joda, jeg lover dyrt og hellig å ikke si noe til andre enn de faste leserne av SE&LES :sjarmor:

Nettforbindelsen til KG er treeeeeeeeg. Enda en fordel med å romstere rundt mens andre sover :ler:

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann-sveisann i andeby! :ler:

Litt av en bil du har tenkt deg - du skulle ikke kjøpt en liten tank i stedet, da?

Eller et slagskip? :ler:

?´¨ )

¸.·´¸.·´¨) ¸.·?¨)

(¸.·´ (¸.·´ .·´(´¸.·?´¯`?·> dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...jo, kan se likheter mellom den fremtidige bilen min og en tanks. Er imidlertid ikke helt sikker på om det er drømmebilen lengre. Etter å ha sette en gammel, tannløs gubbe kjøre en slik en, ser jeg bilen i et litt annet perspektiv. If you catch my drift...ikke akkurat CSI

I dag gidder jeg ikke å gjøre noen ting. Pedikyren i går var deilig :D . Det er så nydelig å ligge i stolen å høre på avslappende musikk, i et skummert opplyst rom, mens noen steller føttene mine. Hårfargingen var også vellykket. Voksing av bryn var derimot ubehagelig. Liker ikke selve nappingen...au!

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart gå i gang med middagslaging. Flinke meg har allerede satt over potetene :D . Hva vi skal ha? Fiskeboller i hvit saus med bacon. Litt pinlig å fortelle amerikanere hva man skal ha til middag: Fishballs? :oops:

Og med dette innlegget er det bare 20 igjen (19) til jeg er erfaren :sjarmor: . Det er et slitsomt liv. Alter ego, redaktør i den kullørte ukepresse, etc....men det er vel prisen for å være vellykket....eh

Ser at Bertha har vært adskillig mindre aktiv i dag. Savner sprellene, men skjønner jo at hun ikke kan bælme i seg øl hver dag :sjarmor: ...og nå må hun jo spare for å ha råd til kirurgen.

Anna, kokk for anledningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago; du sørgelige mørklagte ku. FM er Fred Mayer... :o

Hmmmm. Tror ikke vi har Fred Mayers her jeg.

Men vi er litt mørklagde. Rolling blackouts har vært et kjent problem på vestkysten. Nå har det også kommet til østkysten.....¨

Men hva har det med matlaging å gjøre?

*trekker meg forvirret ut av dagboken igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskebollene var gode,de. Men hvetebollen som jeg akkurat stjal fra Vega, var prikken over i'en. Må huske på å aldri spise fiskeboller uten hveteboller.

I kveld er det CSI Miami. Gleder meg. Liker CSI veldig godt. Spesielt bilene deres. Nå skal jeg ta en liten hilsetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen. Neste melding er en milepæl. Da runder jeg 600! Hurra for meg. Blir nesten litt skjelven her jeg sitter.

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATULERER MED DE 600! :hoppe:

Skal det feires på noen måte, eller blir det kun en liten personlig markering i all stillhet?

*har en hevngjerrig drøm om å lage avstemming for Anna Lovinda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjoner, Bertha...Og nei; det blir ingen markering. Jeg venter til jeg har rundet de 1000. Da kan det hende jeg tar opp kakene fra fryseren; de fra bryllupet som ikke ble noe av. Ser at Trøffel fremdeles føler seg lurt. Ja, ja, slik er det når man setter uutslettelige spor i en stakkars Trøffelsjel.

I dag regner det. Fin innedag. Kanskje jeg skal scrapbooke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna Lovinda! Gikk meg litt vill i alter egoer og sånn da jeg skulle finne dagboka di :blunke:

Fiskeboller er digg! Det er favorittmiddagen til datteren min, så hvis det er opp til henne kan det nesten bli for mye av det gode :roll:

Ha en koselig kveld da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...