Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, Arwen, men du er i feil bok. Du må i Berthens bok. Der er det fest. Velkommen skal du være. Det skal bli godt å omgåes dannede mennesker med navn som slutter på -en og ikke -a.

Koselig med besøk av deg også; Dinen. Som du ser, har jeg begynt på noe som jeg skjønner kommer til å bli et stort prosjekt: Omvendelse til dannede -en-endinger.

Revetispen: Det er røykeforbud her inne! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå tror jeg vi må slutte å hisse oss opp over bagateller. Dere er altfor søte til å skulle bry dere med viktigere saker. Drikk litt mere pærebrus, dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk litt mere pærebrus' date=' dere...[/quote']

Det, Anna Lovinda, er noe av det mest fornuftige du har sagt her på KG. Takk!!!! *klemme-hikk!-klemme-hikk!-klemme* :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg at Bertha har fått nok...

Om litt skal jeg til terapitimene mine. Føler at behovet for a-endingsterapi er stort nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg gir meg ikke riktig ennå. Det er nemlig så vanskelig å bremse når man først er i siget...

Men for all del. Bare gå i terapien din du, så lenge. Jeg klarer meg utmerket. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terapien gikk glimrende. Nå er jeg mye mer avslappet i forhold til udannede endinger. Nå ikke bare tror jeg at jeg har rett, men vet. Har på følelsen at det blir en ensom misjon dette.

Klessorteringen forløp uten problemer. Det var ingen overraskelser. Nå sitter jeg med en betydelig mindre garderobe, men så mye mer oversiktelig. Har omsider fått lagt inn klær og blider i database, så nå blir det mye lettere å koordinere.

På mandag foreligger den endelige planløsningen over Godset. Når jeg har godkjent planene, vil jeg legge ut detaljene i boken min. Detaljerte detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tatt deilig pedikyr. Mmmmm....kan gå helgen i møte nå med fine tær :kyss:

Noterer at dagboken min har rundet 3000 besøkende. Kanskje jeg skal begynne å ta inngangspenger? Da må jeg ansette dørvaktskonsulent. tenker jeg overlater dette til Revetispen og Berthen som er blitt forfremmet til Førstekonsulentkonsulent og Andrekonsulentkonsulent.

Må huske å sende memo til min konsulentstab. Nå er det imidlertid helg, og jeg skal se "Bowling for Columbine" først, og så CSI. I morgen skal jeg på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

YYYYYY-OOOODDEELI-HIIIIIIIII !!!

YYYYYY-OOOODDEELI-HOOOOOOO !!!

und

YYYYYY-OOOODDEELI-HIIIIIIII !!!

YYYYYY-OOOODDEELI-HOOOOO !!!

KO-KO!

KO-KO!

KO-KO!

:sjarmor: God morgen, min kjære Anna Lovinda. Hva synes du om den nye sveitsiske god-morgen-konsulenten jeg har leiet inn for deg? Her har du dagens ferske aviser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Terapien gikk glimrende. Nå er jeg mye mer avslappet i forhold til udannede endinger.

Det merkes:

Berthen er også søt når hun er sinna

Nå må du pinadø skjærp dæ Anna!!

De va væl sinnen du prøvd å skriv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg bryr meg midt i alt snikk-snakket om konsulenter..... :oops:

Jeg ville bare snike meg inn og ønske AL en trivelig kveld! :wink:

*Sniker meg stille ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være fredagskonsulent må være et av verdens beste trker, OK så må man jobbe fredager, men resten av uka kan man bruke på å pleie seg selv.

Hilsen Arwen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...