Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Det var fullstendig vidunderlig. Alt falt liksom på plass.

Det var jommen et flott sitat. Du burde vurdere å benytte det i avslutningsepisoden av Ungkaren.

Med utsøkt fredagshilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:forvirra: Hvorfor ikke? Strykere er da meget dannet. Trodde du hadde din egen strykekvartett i stuen, Anna Lovinda.

Hvorfor disse fryktelige motforestillingene mot strykere? Ble du slått i hodet med en bratsj da du var liten, kanskje? (det ville jo forklare visse saker å ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor disse fryktelige motforestillingene mot strykere? Ble du slått i hodet med en bratsj da du var liten' date=' kanskje? (det ville jo forklare visse saker å ting)[/quote'] Forklare hva da? Hva er det du insinuerer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre etasje:

Andre etasje inneholder fire soverom med tilstøtende bad, samt to walk-in closets.

Ca en fjerdedel av den midtre delen av andre etasje "går bort" til trappene. Hovedtrappen deler seg i to mindre trapper, som kommer opp på hver sin side av et gelender - hvor man ser hovedtrappen fra fugleperspektiv.

Når man kommer opp i andre etasje, har man sør i ryggen. vest blir på venstre side, og øst på høyre.

Etasjen har en lang korridor, som går fra øst til vest i bygningen. I hver ende av korridoren er det et stort vindu som strekker seg fra en halv meter over gulvet til taket.

Langs denne korridoren, er det dører inn til de respektive soverom. Til venstre for trappen ligger hovedsoverommet og et av gjesterommene.

Fra hovedsoverommet er det dør inn til masterbadet og skyvedør til garderoben. Skyvedøren er dekt av speil. Fra alle rommene er det dører som fører ut til verandaen som går rundt hele huset. Samtlige dører ut fra soveværelsene ligger på den nordre og søndre veggen.

Samtlige soverom ligger i hjørnene av huset. Badene er tilstøtende, hvilket var det mest praktiske mht rørleggerarbeide. Det samme gjelder walk-in closetene til hovedsoverommet og gjesterom 1.

Gjesterommet som ligger i det NØ-hjørnet er nummer 1, gjesteværelset som ligger i det SØ-hjørnet er nummer 2, og gjesteværelset som ligger i det SV-hjørnet er nummer 3. Soveværelset mitt ligger følgelig i det NV-hjørnet. Gamle speidere og orienteringsløpere vil her ha en klar fordel mht retninger.

I morgen vil jeg reise ut til huset en tur, for å inspisere farger og bestemme den endelige møbleringen. Ingen konsulenter skal ha det avgjørende og siste ordet der. Her stoler jeg kun på min egen ufeilbarlige smak.

På mandag vil jeg beskrive kjelleren, med unntak av strykerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Chug, chug, chug," went the motor,

"Bump, bump, bump," went the brake,

Nå skal jeg på fest hos Bertha iført min nye Chanel-drakt og MBs. Drakten er i svakt rosa, og skoene er rosa med sorte tupper. Jeg har selvsagt min nye Chanel-veske med også. Denne er sort med gullenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å fornerme deg' date=' CeNedra' date=' men du er en smule treg... :ler:[/quote'']

Jeg blir ikke fornærmet på folk som er så enkle at de ikke har lært å stave enda. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har transformert. I anledning den snarlig forestående innflyttingen på Godset, har jeg skaffet meg nye fjær. Dette er mere meg. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en fornemmelse nå.... Ser for meg en slags hybrid av Hyasinth Bucket og Cowboy-Laila. I svakt rosa Chanel-drakt, vel å merke.

Kult! :briller:

Men hvis du tror at jeg kommer til å bukke (neie) og skrape hver gang jeg stikker nesa inn her, så får du tro om igjen. Jeg eier nemlig ikke oppdragelse. :ler: Som sfb2 tillater jeg meg å fortsatt titulere deg med fornavn, ALo.

Ha en fortsatt fortryllende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Liten kommer flyvende inn i pleasuredomen*

Har du sett de nyinnkjøpte skoene mine lady ALo? De er spisse foran med hel spiss og deretter syv tynne stropper bakover, slingback og ca 6,3 cm hælhøyde. Det er selvfølgelig ekte Pierre Cardin med lær inne, ute, midt imellom og under. Er ikke helt sikker, men regner med at det er skinn av alpakkakalver. Det bruker å være så behagelig mot de nypedikyrerte tærne mine og akkurat nå kjennes det ganske behagelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jommen et flott sitat. Du burde vurdere å benytte det i avslutningsepisoden av Ungkaren.

,

:Nikke:

God morgen, for øvrig, for et nydelig vær med passe luft fuktighet? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du?! Anna Lovinda med Karen-avatar er mye kulere enn Heavy Leather. Ja, jeg skal til og med vurdere å ha på blomsterkransen noen ganger midt i uka - bare vi får tilbake Anna Lovinda! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...