Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

hurra hurra jeg er en knehøne,

da kan du få lov til å være en rumpehane

eller kanskje en ankelkylling!!

dessuten var det ikke kritikk, eller forespørsel om en forklaring, det var kun et utrykk for savnet av tidligere avatar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke hets, ALo. Det er vennligsinnet trening. Som du selv sa "Den man elsker, tukter man".

Husk nå på at du har fått ny hjelm også. Ikkeno' problem, med andre ord. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et livsmotto - så flott! *kjempeapplaus* Nå slipper du å være bekymret for at noen skal bli overrasket dersom de får svar på tiltale.

Og hvis så likevel skulle skje, så er det jo bare et bevis på at ######## (sensurert). :briller:

Kul bart du har fått, forresten. Glemt å lade lady-shaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsensur; at jeg ikke tenkte på det? Du er genial, Bertha! Rett og slett, genial!

Nei, jeg har ikke glemt lady-shaven, men det var en understrekelses-bart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går overtok de nye eierne huset mitt. Det er litt vemodig å tenke på at jeg aldri skal bo der mer, men som en trøst er jeg godt i gang med jakten på landstedet. Nå har jeg bodd på hotell i tre døgn, og begynner så smått å falle til ro i suiten min. I kveld skal jeg sortere klær. Jeg har fått fraktet klærne mine til den tomme nabo-suiten, slik at jeg kan bli kvitt det jeg ikke trenger lengre.

Jeg kommer helt sikkert til å få meg noen overraskelser etter som jeg går gjennom garderoben min. Kanskje finner jeg til og med noe brukbart.

Nå skal jeg imidlertid ta meg et laaaaaaangt og deilig bad, etter å ha skrevet ferdig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er tøff jeg, du har mye å henge fingrene i om dagen!

Viktig at du ikke glemmer deg selv midt oppi alt da Anna...

Selv om du har alle dine konsulenter til å hjelpe deg, er det allikevel mye å håndtere kjære deg...

Kan jo nesten sammenlignes med å drive et stort firma med masse ansatte....ikke bare bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva slags håndklær tørker du deg med etter endt bad?

Jeg vurderer innkjøp av nye, og jeg vil tro du er svært kvalitetsbevisst og vet hvilke håndklær som duger..? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså, så Anna Lovinda lusker rundt i dagboka mi mens jeg sover? Sånn er Litago også. Er det noe "som går" der over dammen, mon tro?

Fra og med i morgen setter jeg ut kaffe og kaker til de nattevandrende. Velkommen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Viktig at du ikke glemmer deg selv midt oppi alt da Anna...

Selv om du har alle dine konsulenter til å hjelpe deg, er det allikevel mye å håndtere kjære deg...

Det er nok på tide at jeg rykker opp som 1.konsulentkonsulent

Bertha tar sikkert jobben som 2. konsulentkonsulent.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, god morgen :D

Tror dette er en perfekt dag. Hvorfor? Jo, for jeg har fått min første "hetse-tråd". Min egen personlige kosemoselige hetse-tråd, som ihvertfall i utgangspunktet handlet om meg. Men alt godt har en ende, og slevfølgelig ble forkusen flyttet bort fra meg. Sørgelige greier. Trodde det var slik at tråder med navn på var personlige :grine:

Men dagen er fremdeles perfekt.

Kan jo nesten sammenlignes med å drive et stort firma med masse ansatte....ikke bare bare det!
Nei, ikke sant? Jeg skjønner ikke hvordan enkelte kan sveve i den villfarelsen at jeg ikke har noe å finne på? Da har de jammen meg ikke lest boken min i det siste. Møter og flytting og terapi...

Hva slags håndklær tørker du deg med etter endt bad?

Her var det vanskelig å vite om jeg skulle følge mitt nye motto, eller ei. Det virket i utgangspunktet som et seriøst spørsmål, hvor du ville benytte deg av min ekspertise på feltet "finere ting", men så var det den der smilien. Jeg havnet imidlertid på å ta spørsmålet seriøst, siden det var du som spurte.

Jeg bruker spesialdesignede og spesialproduserte håndklær. De er laget spesielt for meg, siden jeg har en ytterst sensitiv hud. Jeg har fått diagnosen "WCI", hvilket var en stor lettelse. Jeg kan ikke beskrive hvilken torment årene med villfarelse var. WCI gjør at man reagerer kraftig på mindre eksklusive varer. Man får utslett, hevelser, pustebesvær, samt kvalmefornemmelser.

Jaså, så Anna Lovinda lusker rundt i dagboka mi mens jeg sover? Sånn er Litago også. Er det noe "som går" der over dammen, mon tro?

What can I say? Jeg liker boken din, Bertha. Det er så koselig å være der når du sover. Forøvrig noterer jeg med glede at blomsterkransen har kommet på plass igjen. :D Jeg ser at du sier det er i anledning helgen, men jeg vet at det skyldes min gode innflytelse.

Det er nok på tide at jeg rykker opp som 1.konsulentkonsulent

Bertha tar sikkert jobben som 2. konsulentkonsulent.

Det er i orden. Jeg registerer her at min dannede talemåte har hatt positiv effekt. Selvfølgelig heter det ikke Revetispa, men Revetispen. Men hva er dette? :kul: Røyker du også? Er det Bertha som er ansvarlig?

Klart jeg kommer på satirikermøte. Jeg ser helt klart at jeg har mangler på det området. Takk for hjelpen, Revetispen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboka har fader meg fått sååååå mye gratis reklame at jeg tenkte jeg skulle titte innom :Gjesp: men er alt for trøtt, gidder ikke lese noe i kveld :Gjesp: natta :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Anna! :P

Så koselig at du stakk innom meg i boken min, liker deg jeg! :D

Det går så fint med meg! Har nå tatt stingene, og fjernet bandasjen... utrolig deilig! Puppene så ikke riktig kloke ut når de var helt "polstra"! :o

Nå har jeg endelig fått sett dem ordentlig, og de er sååå fine, jeg er superfornøyd! Føler meg mer kvinnelig allerede.... :sjarmor: Fytterakkern så bra dette blir! :briller:

Håper du har det bare bra! Har ikke fått vært så mye på KG i det siste på grunn av mye jobbing, så jeg er ikke helt oppdatert!

Ha en deilig helg!

Klem,

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...