Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Nei, ikke akkurat nå - siden jeg er tvunget til å bo i en beskjeden 100m2 suite. Jeg tror nok jeg må se meg om etter en annen løsning, for dette går jo ikke an. Skal jo tross alt bo her i fire uker.

Dette tenkte ikke hotellkonsulenten min på. Enda godt hun ikke tilhører min faste stab. I motsetning til deg, Bertha, som er en utmerket gå-i-veienkonsulent, er desverre ikke alle like pålitelige.

Nå skal jeg legge meg om noen strakser. Det er viktig å være uthvilt når man skal på sjarmskole.

ALo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marve Fleksnes ble i sin tid sendt på sjarmskole. Og vi så jo hvordan det gikk med ham. Bare litt til ettertanke, altså..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen få strakser skal jeg på sjarmskole. Kanskje blir jeg et bedre menneske, men mest sannsynlig ikke. Hvordan forbedre perfeksjon? Målet mitt er imidlertid å bli like godhjertet som Karen i dette eksempelet:

KAREN: Oh, Jackie, look at all this food. We are so blessed.

JACK: I know. There are poor people who dream their whole lives of a meal like this.

KAREN: [GASPS] Honey, I know what we should do. Let's take a picture of us eating and show it to them.

JACK: Wow, Karen, you are like a female Jesus.

Hva tror dere? Er det håp? Av enkelte er jeg jo allerede stemplet som ond og harselerende...

Bertha skrev:

Marve Fleksnes ble i sin tid sendt på sjarmskole. Og vi så jo hvordan det gikk med ham. Bare litt til ettertanke, altså.....  :kul:
Hva betyr så dette? Insinuerer du en viss likhet? Og har du begynt å røyke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste likheten jeg klarer å se mellom deg og Marve er at dere begge har bokstaven A i fornavnet. Og vær så snill *dådyrøyne* ikke sladre om smugrøykingen min. KG er det eneste fristedet jeg har! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gammel hilsen i dagboka:)

OG SÅ FIIIN AVATAR!!!

hun er så hysterisk morsom hun,. og frekk, herlig frekk!

er du også sånn kanskje?? eller muligens bare hysterisk??

eller bare frekk? eller bare morsom?

vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, jenter eller gutter - hvem vet med den kjønnsforvirringen som hersker på KG?

Sjarmskolen. Det var åtte studenter tilstede. Til min store glede, viste samtlige å tilhøre min sosiale klasse. Vi snakket litt om forventninger; hvor jeg nevnte at jeg så meg selv som det kvinnelige svaret på Jesus som et sluttresultat. Nå tviler jeg imidlertid.

Etter den første sesjonen på sjarmskole føler jeg meg ikke mer sjarmerende - heller tvert i mot. Føler at a-endingene trenger på med stor styrke. Nei, jeg får heller lage meg litt lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så definitivt ikke blitt noe mer sjarmerende. Nå har jeg nettopp sagt opp malingskonsulenten min, da han kom til skade for å kjøpe maling til 6998 kr literen. På toppen av det hele, kom han med en tam unnskyldning om at det var vanskelig å regne fra $ til kr? Nå er dagen ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såda, Anna. Såda. :trøste: Det går nok bra skal du se.

Hvis du trenger å få utløp for denne fryktelige frustrasjonen, så kan du godt få hetse meg litt de neste 5-6 timene. Jeg merker jo ikke det når jeg sover likevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet avatar for anledningen. Føler meg mer beslektet med Alice for tiden, enn Karen:

Alice is the only female engineer in Dilbert's department. She's habitually overworked. Her cardiovascular system is basically coffee. She has a quick temper when confronted with the idiocy of her co-workers. She does not handle criticism well.

U see?

Jeg har allerede begynt hetsingen av deg, Bertha :sjarmor: . Den man elsker, tukter man - som kjent...

Nå skal jeg ta på meg de nye klærne fra Dior Hardcore, de sorte støvlettene av JC, og dra en aldri så liten tur til Las Vegas. Føler for å få ut litt energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seså, jeg merket nesten ingen ting til den hetsingen. Og atpåtil klarte du å slutte innen tidsfristen. Bra!

Jeg tror faktisk du kan være ordentlig søt og snill hvis du bare vil ALo, men det skal jeg selvfølgelig ikke si til noen sånn uten videre..... :kysse:

Forresten, interessant språkdiskusjon som du og Revetispa har gående. Det kan kanskje også være nyttig å vite at der hvor jeg bor så uttales det "rau". :flekke: altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las Vegas var blæh! Ikke før var jeg kommet ut av flyet, før jeg ble belndet av paljetter og klær fra Old Navy. Designerklærne jeg hadde på meg, måtte jeg bare kaste da jeg kom hjem. Som Karen sier:

Karen Walker: Honey, when I agreed to drive you to the set, you didn't say it was on Staten Island! How the hell am I ever gonna get the stench of landfill and working class families out of tropical lightweight wool?

Registrerer forøvrig at det fremdeles er mye spetakkel rundt boken min. Morsomt. All Pr er jo god pr. :briller:

I dag har jeg faktisk ingen planer. Jeg har besluttet å kutte ned på terapien, og konsentrere meg om det som er mest presserende for øyeblikket: Konsulentterapi og a-endingsterapi. I morgen skal jeg ha både konsulent- og a-endingsterapi. Det er viktig å ha en fridag i ny og ne.

Jeg diskuterer ikke med Revetispa. Jeg bare lærer henne dannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ALo,

Jeg føler meg veldig heldig som vant deg og Bertha i Røde Kors sitt store pasientvenn-lotteriet denne uka. Uten at jeg helt skjønner logistikken i hvordan streptokokkene i halsen min skal ha noe med mitt manglende undertøy å gjøre, så er jeg som kjent åpen for gode forklaringer på det meste.

Men du.... lange underbukser?? :roll: Finnes det noen fine stringtruser med lange ben i Disneyland? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ding-dong*

God dag, jeg representerer firmaet Leogværgladhverenestedag Inc. Vi har spesialisert oss på salg av Chanel-hjelmer og har et utmerket sortiment.

Av eksempler kan nevnes Chanel sykkelhjelm, Chanel styrthjelm, Chanel barnehagehjelm, Chanel boksehjelm, Chanel industrihjelm, Chanel diskusjonshjelm, Chanel motorsykkelhjelm og Chanel rallyhjelm.

Må jeg få understreke at i disse turbulente tider med krig omkring oss, så er det viktig å beskytte seg.

Av naturlige årsaker foregår dette salget anonymt. Jeg håper på forståelse for dette.

- Pokker! Man må jo være innlogget for å knote i andres dagbøker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertha, Bertha, Bertha, Bertha. Det er jammen godt at du har utseende med deg, da du nok ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

Men siden du allikevel er her, vil jeg gjerne kjøpe en Chanel boksehjelm. Den skal jeg bruke når jeg besøker krangletråden. Tar du Diners?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, får jeg penger denne gangen? Joda, Diners tar jeg. Klabert!
Ta ikke den sarkastiske der, ellers så får du ikke penger likevel.

Det var da veldig til hetsing og frekkheter folk plutselig skulle komme med? :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...