Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Anna!

Så du holder til over there du?? Det forklarer jo dine nattlige sysler. :D

Hyggelig at du surfet innom med gode råd til meg forleden. Det hjelper vel med en forhåndsvisning i ny og ne også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er i elegant driv mot de 1000, ja.

Og at planlegging av feiring er godt igang. Det lover bra.

Ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver igjen jeg, siden du sier at "spør du så får du svar..."

Jeg henger egentlig ikke helt med jeg.. hvorfor fikk du slettet den første dagboken din? Og hvor bor du egentlig? Er litt treg i grøten, og skjønner ikke det med Andeby og Gåseby...? :roll:

Hilsen Amber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care skrev

Cruellea ja.... da lister jeg meg jaggu ut en gang til....

Ser at du har byttet pels igjen, care. Ta det med ro; det er ikke en sånn pels jeg er ute etter. Syntes den manken din så mer eksotisk ut.

Bertha skrev

Synes den første dagboka til Anna var riktig fornøyelig lesning, jeg. Et ironisk mesterverk faktisk.

Hysj, ikke så sånt.....da kan det hende at en moderator kommer og tar deg... :blunke:

Du mente den aller første boka mi? :roll: Men jeg har blitt snill, skjønner du... :sjarmor:

Har mindre tid nå om dagene til å være her inne, men rekker en kjapp harrystripe hver dag. Får ikke sove lenge om morgenen heller. Vekkes tidlig av lastebiler og borremaskiner og jeg vet ikke hva. :evil:

Har vondt i magen i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amber:

Hmmmm..hvordan skal jeg svare på det spørsmålet uten å rippe opp i ting som er "gjemt og glemt"? Ok. Du husker den nokså livlige debatten som pågikk her for en stund siden, den som resulterte i diverse utestengninger og utmeldinger? Vel, hvis du husker det, er det der du finner svaret :wink: .

Gåseby og Andeby? Jeg bor jo i Disneyland, og sitter derfor på førstehåndsinfo om de aller fleste ender og mus. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mente den aller første boka mi?

Klart jeg mente den aller første boka di. Eller har du ei bok før den også, den aller-aller første boka liksom?

Skulle likt å lese den, ja. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Morsom dagbok du har!

:lol:

Når jeg leser min egen, ser jeg hvilken kjerring jeg har blitt, mitt eget lille småborgelige liv....hehe.

Er Andebyfan selv. Skulle gjerne vært innom en tur, utrolig hvilket oppkomme av stjerner som bor i den lille byen, ALLE bor jo der. T.o.m Rabarbra Strøsand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... har litt problemer med å holde styr på alle personlighetene dine Anna. Men det er deg som er den virkelige deg, eller? :ler::sjarmor:

Og du er da ikke småborgerlig, Lisa-Beth? :ler:

Lurer på hva jeg er, jeg?

Lettere gal, kanskje.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorian er ikke lettere gal, men litt data-interessert, kanskje? Bare han ikke blir sånn som kollegaen til kameraten min som løser seg inne på do hver gang det kommer et nytt pc-blad :ler: .

Lisa-Beth tror jeg ikke er kjerring, men skal ta en tur innom dagboka hennes for å sjekke.

Bertha skrev

Klart jeg mente den aller første boka di. Eller har du ei bok før den også, den aller-aller første boka liksom?

Nei, har nok ikke det....som dere vet om :sjarmor:

Nå skal jeg surfe litt, før jeg skal ut og svømme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Og hvis ikke du stopper å spy ut Rune Rudberg tekster, så kommer dodraugen og alle hekser og troll i hele verden og tar deg!!! :sinnatagg:

AAAARRGGGH!!!!

Jeg er nemlig allergisk. *snøfte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass deg du, Bertha, eller så ber jeg red i SE&LES om å trykke og spille "Vinger over Europa" i festival_versjon. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Anna!

Stikker en tur innom dagboken din for å si hei! :P Har heller ikke mye tid til å være her inne for tiden, men man må jo holde seg litt oppdatert... *kremt*..! :wink:

Setter veeeldig pris på at du er innom boken min og skriver noen koselige ord innimellom, du er så grei at! :hoppe:

Stor klem fra Dina! :kysse:

PS! Denne tirsdagen må du tenke på meg, det er dagen.........! :sjarmor::briller: :o :-? :wink::P:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Der var du, ja! :D

Takk for hilsener i dagboken min, nabo! Nå har jeg sneket litt rundt i din også, og kommer nok tilbake. Mye to do (det var engelsk, skjønte du det? ;) ) for tiden, så det blir nok litt mindre KG framover. Men nå vet jeg hvor jeg finner deg. Ha en fortreffelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dina og hei Camelia. :D

Takk for koselige hilsener.

I morgen skal jeg se idolet mitt live, and I just can't wait! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...