Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2009 #321 Del Skrevet 28. august 2009 Innom for å ønske deg en god helg, før jeg reiser til kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 28. august 2009 Nå ble jeg veldig nysgjerrig PM ? God helg til deg også Så klart skal du få! God helg Innom for å ønske deg en god helg, før jeg reiser til kjæresten God helg, kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. august 2009 #323 Del Skrevet 28. august 2009 Mulig jeg er litt treig, godt mulig faktisk! , men du må ha skifta profilbilde/avatar? Så fint et bilde, skikkelig høststemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #324 Del Skrevet 28. august 2009 Det har jeg! Jeg gjorde det igår tror jeg hehe Er så glad i høsten, så følte jeg måtte bytte til noe høstaktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. august 2009 #325 Del Skrevet 28. august 2009 Ja, det er ikke uvanlig å komme i høststemning av å lese litt i dagboka di. Liker egentlig våren aller best, men nå ser jeg fram til lune høstkvelder med pledd, te og fyr i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. august 2009 #326 Del Skrevet 28. august 2009 ...og fyr i ovnen. Med fyr mener jeg da selvfølgelig ild, ikke Nilla-mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. august 2009 #327 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg elsker høsten Hva er koseligere enn å krølle seg opp i sofaen med et pledd, en kopp kakao og krem og bok eller ost og vin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. august 2009 #328 Del Skrevet 28. august 2009 Skal tilføye at høsten er min favorittårstid ETTER våren da. Liker overgangene bedre enn "ytterpunkts-årstidene" sommer og høst egentlig. (er det lov å skrive "ytterpunkts-årstider"??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 28. august 2009 Ja, det er ikke uvanlig å komme i høststemning av å lese litt i dagboka di. Liker egentlig våren aller best, men nå ser jeg fram til lune høstkvelder med pledd, te og fyr i ovnen. Mamma fyrte i peisen istad Jeg elsker høsten Hva er koseligere enn å krølle seg opp i sofaen med et pledd, en kopp kakao og krem og bok eller ost og vin :rødme: Jeg sitter her med ost og kjeks og te! Skal tilføye at høsten er min favorittårstid ETTER våren da. Liker overgangene bedre enn "ytterpunkts-årstidene" sommer og høst egentlig. (er det lov å skrive "ytterpunkts-årstider"??? ) Jeg liker også våren, for da har jeg bursdag og det er så godt ute Ytterpunkt-årstider :klø: Hva menes med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. august 2009 #330 Del Skrevet 28. august 2009 Ytterpunkt-årstider :klø: Hva menes med det da? Ytterpunkts-årstider; sommer og vinter. Når vær og temperatur når ytterpunktene av skalaen, veldig varmt/kaldt, veldig lyst/mørkt, fullt av liv/lite liv. Skal være enig i at det var et merkelig ord, men det poppet bare opp. Kan jeg skylde på hormoner??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2009 #331 Del Skrevet 28. august 2009 Liker best sommeren jeg. Og så våren, for da er sommeren rett rundt hjørnet. Høsten er min favorittårstid etter sommer og vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 28. august 2009 Ytterpunkts-årstider; sommer og vinter. Når vær og temperatur når ytterpunktene av skalaen, veldig varmt/kaldt, veldig lyst/mørkt, fullt av liv/lite liv. Skal være enig i at det var et merkelig ord, men det poppet bare opp. Kan jeg skylde på hormoner??? Slik ja! Jammen nå skjønte jeg det, og det var jo ikke dumt da! De hormonene dine gjør smarte påfunn da i så fall heheh Liker best sommeren jeg. Og så våren, for da er sommeren rett rundt hjørnet. Høsten er min favorittårstid etter sommer og vår! Så alt utenom vinteren Men ja, sommern er jo egentlig best! Slipper å ha så mye klær og det er godt og varmt. Men jeg syns det er for varmt, og det er så ekkelt når det blir sånn klamt varmt Derfor syns jeg våren og høsten er bra, da er det liksom sommer men litt kjøligere og friskere luft og om høsten er det mye finere med oransje blader Jeg har sånne spirals i øra, og siden jeg er så høstmenneske vurderer jeg å bestille disse; http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13190451.cfm i 4mm Men fikk også lyst på disse her http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13185451.cfm Men minste er i 6mm, siden jeg bare har 3 tar det lang tid å utvide, dessuten har jeg Sånne Her i 6mm, de er jo så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2009 #333 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Vinteren er den årstida jeg liker fjerde best. Endret 28. august 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. august 2009 #334 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg liker alle årstidene like godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 28. august 2009 Fjerde best Samme her Men jeg syns det er litt koselig å sitte inne i mørket og se snøen falle ned og lyses opp av utelysene Og det å gå med feit boblejakke, store gode skjerf, bygge snøborger og sånt Jeg skulle hatt barn på vinteren! Men kjære er nå med meg å leker, så da går det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg liker alle årstidene like godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #337 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som ser på den indiske filmen på Nrk3 ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. august 2009 #338 Del Skrevet 28. august 2009 Nei! Er den fin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2009 #339 Del Skrevet 28. august 2009 Ååh, så gøy! Jeg skrev i sin tid bacheloroppgave om bl.a indisk film jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. august 2009 #340 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Jeg har sånne spirals i øra, og siden jeg er så høstmenneske vurderer jeg å bestille disse; http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13190451.cfm i 4mm Men fikk også lyst på disse her http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13185451.cfm Men minste er i 6mm, siden jeg bare har 3 tar det lang tid å utvide, dessuten har jeg Sånne Her i 6mm, de er jo så søte Så søte Jeg drev også med streching en peroiode. Eller, en kort periode, gikk rett fra 3 mm til 8 mm, merka den Nå har jeg 6 mm Endret 28. august 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå