Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan det funker jeg, men det ser nok litt bedre ut enn om du hadde vært kobla til en slik maskin ;) hehe

Du står i hvert fall ikke på alle fire :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Du har nok ikke vært i barnehagen hvor jeg jobber, da hadde jeg nok husket navnet ditt ;)

Sykepleier du liksom......hehe.....hvor har du det fra?

Men jeg bor like ved den veien du hadde lagt ut bilde av i dagboken din her en dag.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i huvudstaden! Men jeg har endel slekt i deres by da ;)

Rimirimirimi.. Jeg tror kanskje du bor på feil side av byen ass! For jeg tror ikke det er der jeg har slekt, og det betyr da at jeg er fullstendig blank :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke vært i barnehagen hvor jeg jobber, da hadde jeg nok husket navnet ditt ;)

Sykepleier du liksom......hehe.....hvor har du det fra?

Men jeg bor like ved den veien du hadde lagt ut bilde av i dagboken din her en dag.... :lur:

Bor du rundt der! :hakeslepp: Jeg er i det krysset :fnise: Tenk om du har sitti å sett ut av vinduet, også har jeg tusla forbi :ler:

Ah, daså :) Jeg var på praksis sommern '07 i barnehagen ved fastland, også må det bli høsten '07 som jeg var i den ved sykehuset :)

Jeg bor i huvudstaden! Men jeg har endel slekt i deres by da ;)

Rimirimirimi.. Jeg tror kanskje du bor på feil side av byen ass! For jeg tror ikke det er der jeg har slekt, og det betyr da at jeg er fullstendig blank :fnise:

Du får dra til dem en tur, så skal jeg finne deg :lur:

Det er 3 rimier her da :ler: Men er jeg hos kjære har jeg liksom "en på hver side" :fnise:

Hvorfor akkurat Finland egentlig? :klø: Synes det er bare grått og kjedelig jeg.. ;)

Aner ikke :fnise: Begynte å like HIM :ler: Det er sikkert ikke så annerledes enn Norge liksom, men jeg har bare så lyst til å dra :) Så har jeg fått gjort det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi er nesten naboer jeg :fnise:

Og til rekaaa: ælle har et syskjenbån på Gjøvik, vettu ;)

:hakeslepp: Nå bor ikke jeg her da men, bor oppafor biltilsynet jeg, men kjære bor her :) Jeg kommer til å glo rundt meg hver gang jeg er ute her! :ler:

Så du noen leke med fly i efta? :fnise:

Ikke sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 knekkebrød med brunost, 2 skiver med nugatti og 1 blomstrete kopp med grønn te :nigo: Sein kveldsmat gitt.. :fnise:

Men har ikke spist så mye idag, så må bare ha litt mat i kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på bøker! :jepp: Jeg får mail fra Norli om bøker og jeg fikk så lyst på noen av de bøkene jeg så i mailen idag :) Så nå har jeg tittet litt (masse egentlig) og tenkte jeg skulle legge ut linker til noen bøker :)

Kanskje ikke alt en "typisk 19åring" vil ha men, dæ gjør for no aa :ler:

Mat:

Sopptid

Under Valnøttreet

Barndommens Godteri

Venner Til Middag

Juice og Smoothie

Romaner, om jeg ikke tar feil

Tilbake Til Riverton

Om Du Kunne Se Meg Nå

A Place Called Here

Takk For Alle Minnene

The Gift

Der Regnbuen Ender

Elsket PS.Jeg Elsker Deg av Cecelia Ahern :hjerte: Derfor vil jeg gjerne lese resten av bøkene hennes!

Div.

Grønn Bebis, dette må jo være smart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

1. Hvor er mobiltelefonen din? Lomma mi

2. Beskriv kjæresten din? Snilleste, kjekkeste, flinkeste, morsomste, smarteste, deiligste, fineste håret, fineste kroppen <3

3. Håret ditt? Mørkt og ok, men kunne gjerne vært lenger!

4. Moren din? Mamma er mamma. De er noen drittkjerringer, men man trenger de og de er i bunn og grunn gode <3

5. Faren din? Tøffeste

6. Hva er favorittingen din? Speilreflekskameraet<3 DATA<3 Selv om jeg ikke får spilt sims :(

7. Hva drømte du i natt? Åh.. Jeg tror det var noe med kjære.

8. Din favorittdrikke? First Price fanta og urge

9. Din drømmebil? Stor og fin en :) Audi, bmw, golf.

10. Hvilket rom er du i? Stua

11. Eksen din? ..

12. Din største skrekk? Miste håret, få kreft/sykdommer, ikke kunne få barn..

13. Hva vil du være om 10 år? Mamma og fru

14. Hvem var du sammen med i går? Kjære<3 Svigermor, Henrik

15. Hva er du ikke? Dum, feit, stygg, horete. hahaha

16. Det siste du gjorde? Så på tv

17. Hva har du på deg? Jeans, rød singlet, bh, truse, sokker, russegenseren til kjære

18. Din favorittbok? PS.I Love You, Ringenes Herre

19. Det siste du spiste? Japp

20. Livet ditt? Står stille og er litt dumt. Men det skal vi gjøre noe med :D

21. Humøret ditt? Vet ikke. Litt :| men mye :D når jeg er hos kjære

22. Vennene dine? hvem?

23. Hva tenker du på akkurat nå? Jeg er litt sur. Tenker på det jeg trenger, jobb, penger..

24. Bilen din/til din familie? VW Passat, grønn og stygg. Sku hatt den nyeste.

25. Hva gjør du akkurat nå? Skriver det her.

26. Sommeren din? Fin, kjedelig.

27. Sivilstatus? Opptatt <3

28. Hva er på TVen din? Alle Elsker Raymond

29. Når lo du sist? Før idag en gang

30. Sist gang du gråt? Er ikke så lenge sia..

31. Skole? Neste år vee

Mye interessant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner bladene å bli gule og oransje! :nigo:

post-28431-1251296942_thumb.png

Jeg vil også ta sånne bilder :hoppe:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze
:hakeslepp: Nå bor ikke jeg her da men, bor oppafor biltilsynet jeg, men kjære bor her :) Jeg kommer til å glo rundt meg hver gang jeg er ute her! :ler:

Så du noen leke med fly i efta? :fnise:

Ikke sant :ler:

Jeg bor omtrent midt i mellom dere jeg da. Og jeg er oppvokst ikke så langt unna biltilsynet.

Du får glo etter ei blond dame på tur med en blond vov når du er ute :fnise:

Jeg så dessverre ingen som lekte med fly i dag nei....kanskje dere leker med fly en annen dag også. Da vet jeg hvem det er gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor omtrent midt i mellom dere jeg da. Og jeg er oppvokst ikke så langt unna biltilsynet.

Du får glo etter ei blond dame på tur med en blond vov når du er ute :fnise:

Jeg så dessverre ingen som lekte med fly i dag nei....kanskje dere leker med fly en annen dag også. Da vet jeg hvem det er gitt ;)

Hvor bor du da a.. :klø: Oppi veien ved lysløypa kanskje :fnise:

Det skal jeg gjøre! Ikke ofte jeg er på tur, men nå må jeg jammen byne om jeg skal klare å gå ned 20kg :lol:

Jeg har ikke noe gode klær å gå i, vil ha sånn tynn,stram treningsbukse.. Men fant ut at jeg kan gå i den oransje tightsen :ler:

________

Nå er det kebab pizza her :sikle: Og en annen pizza. Kebab pizzaen var ikke like god som den i byen, men den dug da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såpass :ler:

Jeg tror kjæresten min har 12 eller noe.. Men det tror jeg er bare på mora sin side, jeg har egentlig ikke noe peiling på den andre siden :lol:

De er en veldig svær familie, mora hans har 6 søsken, og de har jo barn igjen så ja :) Det er ganske stappa på juleaften for å si det sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...