Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Å være sladris er gøy! :fnise: Jeg ble så glad av å få meldinger, og stolt av å spre nyheten her på KG. hihi :fnise:

Jeg har hvit toblerone :hoppe: Og potetgull! Salt og pepper fra Kims, den er bedre enn maarud :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Her har jeg ikke vært før, men en gang må jo være den første! Selv om jeg egentlig angrer litt på at jeg kom hit, med alt det sjokolade&potetgull-snakket! :fnise: Men men, nå har jeg deg på Mine innlegg! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Her har jeg ikke vært før, men en gang må jo være den første! Selv om jeg egentlig angrer litt på at jeg kom hit, med alt det sjokolade&potetgull-snakket! :fnise: Men men, nå har jeg deg på Mine innlegg! :)

:vinke: Så hyggelig av deg å stikke innom :) Jeg syns ikke at Mine innlegg er orden nok, så jeg har lagt til alle på sånn bokmerkelinje under der man skriver url'n :ler:

Du kan få litt godis av meg :fnise:

Så mye godis da! Blir jo rent fristet av å lese her. Skynde meg ut igjen ;)

Ha en kosediggkveld :)

Du kan også få litt godis! :fnise:

:opplyser: Vi må få spise sjokolade, fordi vi blir så søte av det :nigo:

Hatt en fin dag, Ida-Kristine? :klemmer:

Søte og lubbne :skratte: Det har jeg! :Nikke: Ble litt stress idag, sto opp litt sent og hygga meg med frokost, tv og svigermor før jeg hoppa i dusjen.. Men mamma hadde prestert å skrive at hun kom en time senere enn hun gjorde.. Så hun kom akkurat da jeg hadde gått ut av dusjen! Hun skulle hente broren min også så vi fikk det litt travelt, måtte bare kle på meg, ta tak i tingene mine og vekke kjære så jeg fikk sagt hadet :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten nattaklem. :hug:

Nå er det tid for å :sove: igjen. har jo vært våken i hele to timer! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natta søte du :klemmer: Du har jo to som stjeler alt fra deg nå, så du skal så klart få lov til å sove! :) Selv om det er 2t siden sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en fin kveld :)

Setter veldig pris på gode ord i min dagbok :klem:

Takk :) Det er da bare hyggelig! :hjerte::klem:

Hei :kose: Hatt en fin dag?

Hei :klem: Mnja, greit nok :lol: Jeg har liksom ingenting å gjøre.. Ikke noe jobb, ikke noe skole, ingen barn å leke med og oppdra.. Kjæresten min får jeg ikke se før lørdag.. Og hjemme er det bare gørt. Alt i alt er det ganske stusselig å være meg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Hei :klem: Mnja, greit nok :lol: Jeg har liksom ingenting å gjøre.. Ikke noe jobb, ikke noe skole, ingen barn å leke med og oppdra.. Kjæresten min får jeg ikke se før lørdag.. Og hjemme er det bare gørt. Alt i alt er det ganske stusselig å være meg nå :ler:

:troest:

Det hørtes ikke bra ut! :klem: Jeg krysser fingrene for at det ordner seg kjapt og lett med jobb og alt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det hørtes ikke bra ut! :klem: Jeg krysser fingrene for at det ordner seg kjapt og lett med jobb og alt! :klemmer:

Takk! :klem: Skal søke på en barnehagejobb, men det er sånn som trår til ved fravær.. men får se :)

:ler:

Du kan jo bare gjøre som mammapingvinene gjør, stjele noen andres egg?

:skratte:

:skratte: Haha ja! Soon_to_be har jo fått gutten sin og hun bor ikke så langt unna, kan jo ta han :fnise:

nei stakkar! haha Jeg vil selvprodusere jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :hallo:

Nå skrev jeg akkurat i dagboka mi og spurte deg om hvordan det lå an med jobb. Også leser jeg i dagboka di etterpå, og så har du akkurat skrevet om det! Dagens lærdom: les dagboka til den du skriver til FØRST! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei søta :vinke:

Det går greit, men hadde en litt dårlig natt :sukk:

Takk, i lige måde :klemmer:

_______________________________________

Idag skal jeg møte K som jeg ikke har sett siden vi slutta 2.året på vgs! Det er et år siden :hakeslepp: Hun skal ta tatovering, så jeg skal være med :hoppe:

Etter det skal jeg hjem igjen og spise bakt potet :sikle:

ha en flott dag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...