Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Din tulling! :hakeslepp: IKEA eier, de har jo så mye bra og masse billig :ler:

Neida, du skal få lov å slippe! Jeg har alltid likt IKEA, vet ikke hvorfor, jeg har aldri vært der engang :ler: Men jeg liker slike ting, og IKEA har så mye fint og akkurat slike ting jeg liker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg endelig se pusekatten! :rødme:

Mamma og de henta den mens jeg var i Fredrikstad, og jeg var hos kjære fra søndag til idag :fnise:

Han er så søt da! Også så liten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg ja :) Hjemme hos mamma :ler:

Men jeg har en pusekatt hos kjæresten min også, siden han fikk den i fjor høst så er den liksom begge sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig 3, for kjæresten min hadde 1 fra før :ler:

Da vi ble sammen hadde han 3, 1 ble påkjørt.. Så fikk vi Odin og da ble en annen påkjørt.. Så han har igjen 1 liksom + vår :)

Får bare håpe at ikke en av de blir påkjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er lenge til jul.. Det er jo ikke høst enda engang! Selv om jeg tror det og blir like skuffet hver gang jeg ser eller går ut, og like glad da jeg lukter inn den kalde luften om natta.

Men jeg kan ikke slutte å tenke på vinteren og jula! Har lyst til å lage en kalender til kjæresten min :yvonne:

i '07 hang jeg opp grønne gaver i en kjetting, hang den over senga mens han sov :fnise: Men den gikk ikke helt ut for jeg var for dum så den ble for dyr :roll:

I fjor tok jeg kalenderen som er min, og den gikk ut hele desember :ler:

Men nå vurderer jeg å lage en selv! Tenker på å lage en lang og smal en, en stripe liksom. Stoffstykke med en lang pinne igjennom så den kan bli hengt opp i endene på den pinnen, så kan jeg ha små ringer og tall på den remsa.. :klø:

Ja, jeg får se litt på nettet, men det ser bra ut i hodet mitt! :fnise:

Nå sitter jeg her med en te :kaffekopp: og koser meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...