Minttu 6 841 153 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 15. august 2009 Mange søte kjoler der altså Og den almanakken du hadde kjøpt, er kjempefin. Er det en slik man kan legge inn sider med egne bilder i? Ha en flott lørdag Hihi ikke sant! Man kan ikke ha egne bilder der.. Men du kan velge hva slags lister du vil ha, hva slags farger.. Også kan du lage en liste over bursdager eller andre ting som da vil stå på den dagen i boka Og helt bakerst kan du velge om du vil ha strekark, tlf.lister, tegninger man kan fargelegge hei igjen kjolene der var utrooooooolig fine :dåne: skulle ønske jeg var rik og kunne bruke masse penger på klær ha en fortsatt strålende lørdag!! Ikke sant! Det som er bra er at de ikke er så dyre, så man kan faktisk unne seg en! De koster under 500kr Jeg vil også ha masse penger til klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso 0 0 Skrevet 15. august 2009 #182 Del Skrevet 15. august 2009 helt klart at masse penger til klær høres bra ut tror jeg skal spare litt og så ta en skikkelig shopping runde ingenting er bedre enn klær som er fiiiine og samtidig innen en rimlig penge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 15. august 2009 helt klart at masse penger til klær høres bra ut tror jeg skal spare litt og så ta en skikkelig shopping runde ingenting er bedre enn klær som er fiiiine og samtidig innen en rimlig penge Det er smart! Jeg har ingen penger å spare Men når jeg får meg jobb kommer nok pengene til å gå til klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 15. august 2009 Nå skal jeg ha føttene i fotbad og barbere leggene :happy: Så ta meg en god dusj! Da blir jeg fin til jeg skal til kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon 3 828 398 Skrevet 15. august 2009 #185 Del Skrevet 15. august 2009 Nå skal jeg ha føttene i fotbad og barbere leggene :happy: Så ta meg en god dusj! Da blir jeg fin til jeg skal til kjære Deilig å skjemme bort seg selv litt da...og pynte seg for kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 15. august 2009 Det syns jeg også Selv om han ikke bryr seg så veldig da, gir ikke så uttrykk for det Men han syns nok det er hyggelig og se dama med fint hår, ordentlig sminke. Og det er nok hyggeligere å krype til sengs med meg når jeg er nybarbert, har silkemyke legger og hælene er fine og myke og ikke skraper opp hele mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon 3 828 398 Skrevet 15. august 2009 #187 Del Skrevet 15. august 2009 Det syns jeg også Selv om han ikke bryr seg så veldig da, gir ikke så uttrykk for det Men han syns nok det er hyggelig og se dama med fint hår, ordentlig sminke. Og det er nok hyggeligere å krype til sengs med meg når jeg er nybarbert, har silkemyke legger og hælene er fine og myke og ikke skraper opp hele mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 15. august 2009 confessions of a shopaholic er super morsom! :D anbefales om du liker jentefilmer :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni 0 0 Skrevet 16. august 2009 #189 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg kjoler!! Mange søte du hadde funnet der! Kan tenke meg du ble for din kjære Men minst like viktig er det jo å være hot bare for seg selv også Hjelper noen hakk på selvfølelsen det Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg også kjoler! Men jeg føler meg aldri vel i en nå, så jeg skal virkelig kjoleshoppe da jeg har gått ned en del kg Ble litt ja! Ganske viktig å føle seg vel selv som du sier, jeg hadde matchende undertøy til og med så du kan tro jeg følte meg fin da folka som var her dro Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg var visst dømt til å ikke få sove i natt! Det var 4 andre folk her igår, og de dro rundt klokka 12. Da hadde kjære og jeg det litt gøy Og jeg tenkte at jeg nå skulle sove, men neida! Jeg var helt borte i kanskje 1minutt for så å bli lys våken.. Gikk ned flere ganger for å gå på do og hente drikke, siste gangen jeg så på klokka var den 5.. Da jeg la meg da sovna jeg som en stein, men kjære bestemte seg visst for å utnytte at jeg sov uten klær Så klokka ble 7-8 før jeg endelig fikk sove, sov helt til halv 1 og så sov jeg til halv 4 Nå sitter jeg å spiser frokost Sånn kylling, pasta og squash? i tomatsaus, enkelt med ferdiglaget man bare steker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 16. august 2009 Det er gøy å være sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze 0 0 Skrevet 16. august 2009 #193 Del Skrevet 16. august 2009 Næh, sladrer du, Ida-Kristine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 16. august 2009 Næh, sladrer du, Ida-Kristine? Ja Blitt kjent i graviditetsbøkene av all snikinga Sladrer for Soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla 2 247 71 Skrevet 16. august 2009 #195 Del Skrevet 16. august 2009 He he, tillitserklæring det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 16. august 2009 He he, tillitserklæring det da! hihi Ja Jeg har pratet med henne da og når hu spurte etter sladris meldte Saeria seg, men hun har akkurat født så siden jeg var reserve skal jeg sladre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso 0 0 Skrevet 17. august 2009 #197 Del Skrevet 17. august 2009 heisann og god morgen sniker innom med en mandags og ønsker deg en gooooooood dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 17. august 2009 Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu 6 841 153 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 17. august 2009 Idag har det ikke skjedd så mye.. Jeg sovna så godt i natt, men kjære tok sovepille og det resulterer i at han blir søt og kosete. Så han lå helt inntil meg, en liten stund med nesa i øyet mitt og snorket som bare det Og idag tili våknet jeg av snorkinga til søskenbarnet til kjære.. Og jeg fikk ikke sove ordentlig, sov,våkna,sov,våkna.. Sjekke tlf min hele tiden så jeg ikke skulle gå glipp av noe Sto opp etter hvert og fikk etter hvert melding av Soon_to_be om at gutten var ute Ellers, spist spagetti idag! Og sjokolade Bare sløve resten av dagen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni 0 0 Skrevet 17. august 2009 #200 Del Skrevet 17. august 2009 Du tok sladris-oppgaven på alvor iallefall Hatt en sløv dag jeg også Og nå fikk jeg lyst på sjokolade. Får gå på skattejakt i skapene her, veit at vi har potetgull iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå