Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

:vinke:

Mange søte kjoler der altså :)

Og den almanakken du hadde kjøpt, er kjempefin. Er det en slik man kan legge inn sider med egne bilder i?

Ha en flott lørdag :klem:

Hihi ikke sant! :fnise: Man kan ikke ha egne bilder der.. Men du kan velge hva slags lister du vil ha, hva slags farger.. Også kan du lage en liste over bursdager eller andre ting som da vil stå på den dagen i boka :) Og helt bakerst kan du velge om du vil ha strekark, tlf.lister, tegninger man kan fargelegge :)

hei igjen :vinke:

kjolene der var utrooooooolig fine :dåne: skulle ønske jeg var rik og kunne bruke masse penger på klær :fnise:

ha en fortsatt strålende lørdag!! :hug:

Ikke sant! :jepp: Det som er bra er at de ikke er så dyre, så man kan faktisk unne seg en! De koster under 500kr :) Jeg vil også ha masse penger til klær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt klart at masse penger til klær høres bra ut :jepp: tror jeg skal spare litt og så ta en skikkelig shopping runde :lur:

ingenting er bedre enn klær som er fiiiine og samtidig innen en rimlig penge :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart at masse penger til klær høres bra ut :jepp: tror jeg skal spare litt og så ta en skikkelig shopping runde :lur:

ingenting er bedre enn klær som er fiiiine og samtidig innen en rimlig penge :strix:

Det er smart! :jepp: Jeg har ingen penger å spare :hoho:

Men når jeg får meg jobb kommer nok pengene til å gå til klær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ha føttene i fotbad og barbere leggene :happy:

Så ta meg en god dusj! Da blir jeg fin til jeg skal til kjære :fnise::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ha føttene i fotbad og barbere leggene :happy:

Så ta meg en god dusj! Da blir jeg fin til jeg skal til kjære :fnise::hjerte:

Deilig å skjemme bort seg selv litt da...og pynte seg for kjæresten :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg også :fnise: Selv om han ikke bryr seg så veldig da, gir ikke så uttrykk for det :lol: Men han syns nok det er hyggelig og se dama med fint hår, ordentlig sminke. Og det er nok hyggeligere å krype til sengs med meg når jeg er nybarbert, har silkemyke legger og hælene er fine og myke og ikke skraper opp hele mannen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det syns jeg også :fnise: Selv om han ikke bryr seg så veldig da, gir ikke så uttrykk for det :lol: Men han syns nok det er hyggelig og se dama med fint hår, ordentlig sminke. Og det er nok hyggeligere å krype til sengs med meg når jeg er nybarbert, har silkemyke legger og hælene er fine og myke og ikke skraper opp hele mannen :hoho:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg :hjerte: kjoler!! Mange søte du hadde funnet der!

Kan tenke meg du ble :sexy: for din kjære :lur: Men minst like viktig er det jo å være hot bare for seg selv også :jepp: Hjelper noen hakk på selvfølelsen det :)

Håper du har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :hjerte: også kjoler! Men jeg føler meg aldri vel i en nå, så jeg skal virkelig kjoleshoppe da jeg har gått ned en del kg :fnise:

Ble litt :sexy: ja! Ganske viktig å føle seg vel selv som du sier, jeg hadde matchende undertøy til og med så du kan tro jeg følte meg fin da folka som var her dro :fnise:

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var visst dømt til å ikke få sove i natt! Det var 4 andre folk her igår, og de dro rundt klokka 12. Da hadde kjære og jeg det litt gøy :fnise: Og jeg tenkte at jeg nå skulle sove, men neida! Jeg var helt borte i kanskje 1minutt for så å bli lys våken.. Gikk ned flere ganger for å gå på do og hente drikke, siste gangen jeg så på klokka var den 5.. Da jeg la meg da sovna jeg som en stein, men kjære bestemte seg visst for å utnytte at jeg sov uten klær :roll::ler:

Så klokka ble 7-8 før jeg endelig fikk sove, sov helt til halv 1 og så sov jeg til halv 4 :)

Nå sitter jeg å spiser frokost :) Sånn kylling, pasta og squash? i tomatsaus, enkelt med ferdiglaget man bare steker litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, sladrer du, Ida-Kristine? :sjokkert::fnise:

Ja :fnise: Blitt kjent i graviditetsbøkene av all snikinga :ler:

Sladrer for Soon_to_be :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, tillitserklæring det da! :)

hihi Ja :) Jeg har pratet med henne da og når hu spurte etter sladris meldte Saeria seg, men hun har akkurat født så siden jeg var reserve skal jeg sladre :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har det ikke skjedd så mye.. Jeg sovna så godt i natt, men kjære tok sovepille og det resulterer i at han blir søt og kosete. Så han lå helt inntil meg, en liten stund med nesa i øyet mitt og snorket som bare det :ler:

Og idag tili våknet jeg av snorkinga til søskenbarnet til kjære.. Og jeg fikk ikke sove ordentlig, sov,våkna,sov,våkna.. Sjekke tlf min hele tiden så jeg ikke skulle gå glipp av noe :fnise: Sto opp etter hvert og fikk etter hvert melding av Soon_to_be om at gutten var ute :strix:

Ellers, spist spagetti idag! Og sjokolade :ler: Bare sløve resten av dagen tenker jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:ler: Du tok sladris-oppgaven på alvor iallefall :nigo:

Hatt en sløv dag jeg også :Nikke: Og nå fikk jeg lyst på sjokolade. :arwen: Får gå på skattejakt i skapene her, veit at vi har potetgull iallefall :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...