Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk almanakken min idag! :danse:

Den er så søt og fin! Kjempe kjekk, og flott inni :)

post-28431-1250177341_thumb.jpg

Hei! :hallo:

Så lekker en almanakk!!!

Må si jeg føler jeg har en finger med i spillet der asså. ;)

Nå kom stefaren min hjem fra jobbting i Tyskland, og jeg fikk hvit toblerone! :sikle::hoppe:

Hvit Toblerone er digg!!! Det tror jeg er den beste sjokoladen jeg vet om. :sikle:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Fin almanack!

Den hvite tobleronen er best, men jeg liker egentlig ingen av dem :fnise:

Takk! :nigo: Den er best ja :fnise:

Hei! :hallo:

Så lekker en almanakk!!!

Må si jeg føler jeg har en finger med i spillet der asså. ;)

Hvit Toblerone er digg!!! Det tror jeg er den beste sjokoladen jeg vet om. :sikle:

Hei du! :goodbye:

Takk takk, du var min inspirasjon vet du ;):hjerte: hihi

Ikke sant! Også så diger! Gleder meg til å spise den :fnise:

Nå har jeg spist så lite mat og masse usunt dritt, så i morgen har jeg egentlig lyst til å løpe så i skogen at jeg nesten stryk med. Jeg eier ikke kondis, så det er sagt!

Her har du hun som "løper" 2000m på 17min! Alltid fått 3 i gym. Siste året på vgs nå så brydde jeg meg ikke, var ikke engasjert i gymmen, eier ikke kondis, redd ball, var rett og slett ikke noe drømmeelev. Allikevel fikk jeg 4 :hoho:

Kjæresten min som var så aktiv, såå engasjert og flink fikk 3! Den lærern er ikke god :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens bilder :)

Tema: Mat Mål: Bli enda mer sulten og godterisyk enn det man er!

p3lWDP3O1mhik8ourt71vM4bo1_400.jpg20090506220611.jpg20090719011113.jpg20090409213150.jpg20090517044515.jpg20090813191356.jpg20090519201044.jpg

post-28431-1250254372_thumb.jpg

Noen som blir med på mc'rn? :fnise:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir med på Mccern! :skratte:

Jeg har hatt så lyst på junk-food i over 2 uker, og idag på jobben, hvor jeg akkurat hadde kjøpt meg brød og ost, så tror du ikke min "kjære" kollega kommer gående med takeaway fra McDonalds????

:snurt: Det skal jeg gjøre i morgen, men jeg skal være dobbelt så smart:

Sykle innom på vei hjem fra jobb, slik at jeg kan kose meg med det foran tven! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på Mccern! :skratte:

Jeg har hatt så lyst på junk-food i over 2 uker, og idag på jobben, hvor jeg akkurat hadde kjøpt meg brød og ost, så tror du ikke min "kjære" kollega kommer gående med takeaway fra McDonalds????

:snurt: Det skal jeg gjøre i morgen, men jeg skal være dobbelt så smart:

Sykle innom på vei hjem fra jobb, slik at jeg kan kose meg med det foran tven! :bolledeig:

Yay! Mc'rn er jo like ved cc vettu :fnise: Vi får heller dra på peppes eller noe? Blir litt mett da :ler: Det kan du gjøre! Det er jo enda koseligere! :jepp: Og du som er så flink og sykler trener jo bare av burgeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Joa, men jeg handler heller på den som er nærmere mitt hjem, fordi da er ikke maten kald når jeg skal spise den :fnise:

Peppes er koseligere, men jeg liker egentlig ikke pizza så godt.. :sjenert: Det er litt snodig det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Joa, men jeg handler heller på den som er nærmere mitt hjem, fordi da er ikke maten kald når jeg skal spise den :fnise:

Peppes er koseligere, men jeg liker egentlig ikke pizza så godt.. :sjenert: Det er litt snodig det..

Det skjønner jeg jo da :hoho: Hva vil du ha da a? Skal vi dra på Egon da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okei, Egon går :fnise:

Så du liker noe der? :fnise: Ellers får du komme med forslag! :ler: Er du skikkelig sær får jeg lage noe til deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

har sett deg i andre dagbøker, så jeg tenkte jeg skulle snike innom å hilse på :Nikke:

så bildet av almankken du har bestilt, den var kjempefin :jepp: takk for linken, skal ikke se bort ifra at jeg bestiller meg en selv :fnise: de var utrolig fine, kult at man kan velge design på den :jepp:

leste litt i boka di også, så du har vært i Fredrikstad!! fin by ;)

håper du får en kjempefin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! :goodbye: Så hyggelig av deg å titte innom :happy:

Ikke sant de er flotte! :jepp: Det har jeg vært, faren til kjære har flyttet ned dit så vi har måttet ta et par turer ;) hehe

Ha en flott lørdag du også! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder idag også :fnise:

Idag er det kjoler! Jeg skal begynne å trene og slikt, bli kvitt den magen! :fnise:

Nå vet ikke jeg hvor mye jeg kan klare å gå ned til april, men forhåpentligvis såpass at jeg kan føle meg vel i en kjole :) Så jeg tittet på kjoler igår, vet om en super side hvor det faktisk ikke er så dyrt!

http://www.stylebystars.com/

dress1_1443.jpg

blackexclusivedress_1451.jpgBlackFabolousDress_front02_489.jpgpinkdatedress0101_1452.jpgBlackSequinDress01_972.jpgPinkVippyDress_1325.jpgpinkExclusiveDressCloseUp_1291.jpgsatinexclusive_993.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Mange søte kjoler der altså :)

Og den almanakken du hadde kjøpt, er kjempefin. Er det en slik man kan legge inn sider med egne bilder i?

Ha en flott lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :vinke:

kjolene der var utrooooooolig fine :dåne: skulle ønske jeg var rik og kunne bruke masse penger på klær :fnise:

ha en fortsatt strålende lørdag!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...