Gjest Ansjoni Skrevet 23. august 2009 #261 Del Skrevet 23. august 2009 Fine bilder av deg det da Søt du! Og kjæresten din så også riktig så kjekk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 23. august 2009 Fine bilder av deg det da Søt du! Og kjæresten din så også riktig så kjekk ut haha takk hihi ikke sant :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. august 2009 #263 Del Skrevet 23. august 2009 så bilder av deg på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 23. august 2009 så bilder av deg på FB Hadde jeg ikke snasne klær da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. august 2009 #265 Del Skrevet 23. august 2009 Hatt en fin helg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 23. august 2009 Hatt en fin helg eller? Det har jeg vettu Vært små sporty, vært på fest, sovet til langt på dag og bare kos med kjære :happy: Er så glad for at det ikke er noe jobb eller skole imorra, det som er så gørt med å drikke og være helt fjern på søndager! Mandagene blir et helvete Men imorra skal vi nok på hytta til kjæres besteforeldre, så vi skal klippe gress slik jeg skjønte.. Må opp tidlig da.. Jeg har aldri klippa gress! haha! ______________ Nå dukka det til og med opp et bilde på FB av meg som sover Nuja, jeg slappa av med hodet på bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 23. august 2009 Er det noen som vil kjøpe en bærbar pc til meg som kan dra Sims 3 uten problemer? Den som vil kan få min! Den er 2 år gammal og helt perfekt, eneste er at Sims 3 klikker støtt så jeg aldri får spilt lenge eller med bra innstillinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 24. august 2009 Ida sykla kjære og jeg til Rimi! Og det var rimien nedi her og ikke borti der Noe som betyr at vi kunne ha det gøy med å sykle lange bakken ned, men bli sliten av å trille sykkelen opp igjen Det gikk da bra, fikk vært litt sporty idag også Men jeg liker ikke rimi! Liker kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 24. august 2009 #269 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Søye sprek du skal være da! Jeg kaster meg i søla, som Pumbaa sa en gang. Send gjerne litt energi nordover! :dåne: Endret 24. august 2009 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg måtte pent det når kjære absolutt skulle ha sånn farse for å lage seg kjøttkaker til middag Også har de sånn ferskvaredisk på rimien nedi her men ikke borti der, hva slags tull er det! Jeg spiste sånn pose med pasta, squash og kylling, spennende Du kan vel heller ta deg en dusj, eller, ta deg en etterpå hvert fall! Skal sende litt oppover sånn, nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 24. august 2009 #271 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg lurer sånn på hvor i byen din du bor altså, ned til rimi.. :klø: Hmm! Nå må jeg tenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 Forfatter #272 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg lurer sånn på hvor i byen din du bor altså, ned til rimi.. :klø: Hmm! Nå må jeg tenke Nå er jeg hos kjæresten min da Hjemme hos meg blir det bare nedover til rimi Men her kan det bli rett ned og bort eller bort og litt ned på skrå Jeg kan gi deg bilde lssm hvis du vil se hvor rimiene er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 24. august 2009 Så digg det her så ut til å være! http://www.pinkberry.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2009 #274 Del Skrevet 24. august 2009 Nå ble jeg nysgjerrig altså.......bor rekaaa også her i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 24. august 2009 Reka bor i hovedstaden Men bor du her? Eller sånn, i kommunen/fylket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg vil ha masse penger og dra på ferie til Finland Siden det ikke kommer til å skje på en stund og ikke har noen å prate med om mine planer får jeg skrive det her Både jeg og kjæresten har kjempe lyst til å dra til Finland, vi er sånne som liker alt med landet Jeg har planlagt alt jeg Har sett på hotell og fly, maten på hotellet har jeg sett på også! Alt mulig rart jeg kommer over Gleder meg til neste DetNye, for der står det opp shopping og party i Helsinki! Jeg mener det er de emnene, hvertfall party om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. august 2009 #277 Del Skrevet 25. august 2009 Reka bor i hovedstaden Men bor du her? Eller sånn, i kommunen/fylket? Jeg bor i samme by som deg Finlandstur høres kjempekult ut Men jeg har hørt at det er nesten dyrere der enn i Norge, så da må du spare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 25. august 2009 #278 Del Skrevet 25. august 2009 Må jo inn her og takke for at du sladret!! Så har jeg noe å gjøre mens jeg pumper meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. august 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg bor i samme by som deg Finlandstur høres kjempekult ut Men jeg har hørt at det er nesten dyrere der enn i Norge, så da må du spare Oioi! Du jobber i barnehage ja, hvorfor har jeg fått for meg at du er sykepleier eller noe sånt? :klø: Kanskje jeg har vært på praksis i barnehagen din Jeg har kjempe lyst til å dra til Finland, koste hva det koste vil Det er så klart dyrt, men jeg tror mye ligger på samme pris som på ting her i Norge.. Jeg vet ikke helt jeg, men når jeg har råd skal jeg jammen dra! Må jo inn her og takke for at du sladret!! Så har jeg noe å gjøre mens jeg pumper meg også Bare hyggelig du! Det var kjempe gøy! Hahaha Nå så jeg får meg at du var knytta til ei sånn maskin kuer har på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 25. august 2009 #280 Del Skrevet 25. august 2009 Oioi! Du jobber i barnehage ja, hvorfor har jeg fått for meg at du er sykepleier eller noe sånt? :klø: Kanskje jeg har vært på praksis i barnehagen din Jeg har kjempe lyst til å dra til Finland, koste hva det koste vil Det er så klart dyrt, men jeg tror mye ligger på samme pris som på ting her i Norge.. Jeg vet ikke helt jeg, men når jeg har råd skal jeg jammen dra! Bare hyggelig du! Det var kjempe gøy! Hahaha Nå så jeg får meg at du var knytta til ei sånn maskin kuer har på seg Ja, det er ikke langt unna sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå