Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine bilder av deg det da :Nikke: Søt du! Og kjæresten din så også riktig så kjekk ut :lur:

haha takk :fnise: hihi ikke sant :rødme: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hatt en fin helg eller? :)

:vinke:

Det har jeg vettu :jepp:

Vært små sporty, vært på fest, sovet til langt på dag og bare kos med kjære :happy:

Er så glad for at det ikke er noe jobb eller skole imorra, det som er så gørt med å drikke og være helt fjern på søndager! Mandagene blir et helvete :fnise:

Men imorra skal vi nok på hytta til kjæres besteforeldre, så vi skal klippe gress slik jeg skjønte.. Må opp tidlig da.. :Gjesp:

Jeg har aldri klippa gress! haha!

Nå dukka det til og med opp et bilde på FB av meg som sover :) Nuja, jeg slappa av med hodet på bordet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vil kjøpe en bærbar pc til meg som kan dra Sims 3 uten problemer?

Den som vil kan få min! :)

Den er 2 år gammal og helt perfekt, eneste er at Sims 3 klikker støtt så jeg aldri får spilt lenge eller med bra innstillinger..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida sykla kjære og jeg til Rimi! Og det var rimien nedi her og ikke borti der :ler:

Noe som betyr at vi kunne ha det gøy med å sykle lange bakken ned, men bli sliten av å trille sykkelen opp igjen :lol:

Det gikk da bra, fikk vært litt sporty idag også ;) Men jeg liker ikke rimi!

Liker kiwi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søye sprek du skal være da! :enig:

Jeg kaster meg i søla, som Pumbaa sa en gang. :fnise:

Send gjerne litt energi nordover! :dåne:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte pent det når kjære absolutt skulle ha sånn farse for å lage seg kjøttkaker til middag :ler: Også har de sånn ferskvaredisk på rimien nedi her men ikke borti der, hva slags tull er det! Jeg spiste sånn pose med pasta, squash og kylling, spennende :fnise:

Du kan vel heller ta deg en dusj, eller, ta deg en etterpå hvert fall! :ler:

Skal sende litt oppover ;):duskedame: sånn, nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer sånn på hvor i byen din du bor altså, ned til rimi.. :klø: Hmm! Nå må jeg tenke :jepp:

Nå er jeg hos kjæresten min da :fnise: Hjemme hos meg blir det bare nedover til rimi :ler: Men her kan det bli rett ned og bort eller bort og litt ned på skrå :hoho:

Jeg kan gi deg bilde lssm hvis du vil se hvor rimiene er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha masse penger og dra på ferie til Finland :sukk:

Siden det ikke kommer til å skje på en stund og ikke har noen å prate med om mine planer får jeg skrive det her :fnise: Både jeg og kjæresten har kjempe lyst til å dra til Finland, vi er sånne som liker alt med landet :fnise:

Jeg har planlagt alt jeg :ler: Har sett på hotell og fly, maten på hotellet har jeg sett på også! Alt mulig rart jeg kommer over :)

Gleder meg til neste DetNye, for der står det opp shopping og party i Helsinki! :hoppe: Jeg mener det er de emnene, hvertfall party om jeg ikke tar helt feil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Reka bor i hovedstaden ;)

Men bor du her? :hakeslepp: Eller sånn, i kommunen/fylket? :fnise:

Jeg bor i samme by som deg ;)

Finlandstur høres kjempekult ut :) Men jeg har hørt at det er nesten dyrere der enn i Norge, så da må du spare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i samme by som deg ;)

Finlandstur høres kjempekult ut :) Men jeg har hørt at det er nesten dyrere der enn i Norge, så da må du spare ;)

Oioi! :fnise: Du jobber i barnehage ja, hvorfor har jeg fått for meg at du er sykepleier eller noe sånt? :klø: Kanskje jeg har vært på praksis i barnehagen din :fnise:

Jeg har kjempe lyst til å dra til Finland, koste hva det koste vil :fnise: Det er så klart dyrt, men jeg tror mye ligger på samme pris som på ting her i Norge.. Jeg vet ikke helt jeg, men når jeg har råd skal jeg jammen dra! :)

Må jo inn her og takke for at du sladret!! :klem:

Så har jeg noe å gjøre mens jeg pumper meg også :fnise:

Bare hyggelig du! Det var kjempe gøy! :klem:

Hahaha Nå så jeg får meg at du var knytta til ei sånn maskin kuer har på seg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! :fnise: Du jobber i barnehage ja, hvorfor har jeg fått for meg at du er sykepleier eller noe sånt? :klø: Kanskje jeg har vært på praksis i barnehagen din :fnise:

Jeg har kjempe lyst til å dra til Finland, koste hva det koste vil :fnise: Det er så klart dyrt, men jeg tror mye ligger på samme pris som på ting her i Norge.. Jeg vet ikke helt jeg, men når jeg har råd skal jeg jammen dra! :)

Bare hyggelig du! Det var kjempe gøy! :klem:

Hahaha Nå så jeg får meg at du var knytta til ei sånn maskin kuer har på seg :hoho:

Ja, det er ikke langt unna sannheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...