Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

hei søta :klemmer:

innom med en torsdags :klem: til deg!! håper du får en finfin dag,snart er det helg :jepp:

:hug:

Hei vennen :)

:klem: tilbake :happy:

Her er det helg hele tiden :sukk::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt i form idag kjennes det ut som :sukk:

Var skikkelig gørr idag tidlig, er ganske kaldt på rommet mitt siden vinduet står oppe, så jeg blir småsyk av det også.. Men jeg må, ellers blir det så tett og lukter kott(loft) og det er ikke godt..

Hadde ganske vondt i magen også, jeg spiste ikke så mye eller riktig igår, så er nok derfor også.. Var skikkelig sulten. Men nå har jeg fått tatt meg en god dusj og spist :)

2 skiver med Denja skalldyrsalat, 1 med prim og 1 med baconost! Ved siden av har jeg et glass med appelsinjuice og en kopp grønn te. Sunn altså :fnise:

Har en yoghurt også, som jeg aldri har smakt på.. En fra Q, Skyr heter den.

Skal smake på den nå ;)

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Jeg kommer til å holde sofaen idag tror jeg, skal se PS.Jeg Elsker deg i kjellern i kveld med mamma, vi har projektor og lerret :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart kommer den ikke på kinoen her i byen, men jammen skal jeg se denne filmen! :jepp: Gerard Butler er jo herlig da! :fnise:

post-28431-1251372470_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det godt ute, småregn, passe temperatur og sånn god høst luft :fnise:

Orker ikke være ute idag, men det er spådd samme vær i morgen så kanskje jeg tar meg en tur ut :)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaa, PS: I Love you er så fiiiin :hjerte: Gråt masse da jeg så den *sippeguri* Og var ikke gravid en gang :fnise:

Snart 3års dag dere ;) Skal du gjøre noe spesielt?

Og høstvær er egentlig ganske fint, det skal være regnete og surt om høsten! :) Håper du blir bedre nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaa, PS: I Love you er så fiiiin :hjerte: Gråt masse da jeg så den *sippeguri* Og var ikke gravid en gang :fnise:

Snart 3års dag dere ;) Skal du gjøre noe spesielt?

Og høstvær er egentlig ganske fint, det skal være regnete og surt om høsten! :) Håper du blir bedre nå da!

Åååh yay :strix: Duh, jeg gråt gjennom hele filmen! Og jeg har sett den 3 ganger men gråter fortsatt :fnise: Til og med kjæresten min gråt! :ler:

Det har vi :rødme: Jeg vet ikke helt hva vi skal.. Vi har pleid å dra på Egon, så håper vi skal det nå også :) Eller om vi drar på Dolly Dimples som har åpna her i byen :)

Det kommer uansett en rapport her inne dagen etter :fnise:

Ja, jeg liker høsten :hoppe: Jeg vil ha høstbebis :fnise:

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg på hardware.no for å spørre om hvilken bærbar som kan dra sims, og der var det ikke like mange kule smileys som her på KG! :ler:

Men noen var fænsi da, bare se http://www.diskusjon.no/index.php?session=...;editor_id=ed-0

Det skulle gått ann å lagt til smileys her på kg.. Hvorfor kan vi ikke det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da noen greie smileys der også, men enig med deg, bedre på KG! Skulle gått an å ha sin personlige liste eller no sånt, "mine favoritter" på en måte.

Ikke lenge igjen til 3-årsdag nå ser jeg! :hoppe: Er det den som skal feires på Egon el Dolly Dimples? Du har hatt sånn fortgang i dagboka di at jeg har ikke rukket å lese alt! Men snart er jeg sykmeldt, da blir det vel full oversikt over KG tenker jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da noen greie smileys der også, men enig med deg, bedre på KG! Skulle gått an å ha sin personlige liste eller no sånt, "mine favoritter" på en måte.

Ikke lenge igjen til 3-årsdag nå ser jeg! :hoppe: Er det den som skal feires på Egon el Dolly Dimples? Du har hatt sånn fortgang i dagboka di at jeg har ikke rukket å lese alt! Men snart er jeg sykmeldt, da blir det vel full oversikt over KG tenker jeg. :fnise:

Det skulle gått ann! :jepp:

Det er det :rødme: Og det skal vi nok ja :fnise: Jeg har ikke noe penger for øyeblikket, men kjære har så jeg håper han tar meg med ut på middag :fnise: Jeg sa jeg ville gjøre noe, enten gå ut å spise ellers fikk han lage noe fint til meg :ler:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre den dagen da.. Jeg får liksom ikke gitt han noe gave.. :klø: Får tømme hjertet mitt på et kort og være superromantisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze
Hvor bor du da a.. :klø: Oppi veien ved lysløypa kanskje :fnise:

Det skal jeg gjøre! Ikke ofte jeg er på tur, men nå må jeg jammen byne om jeg skal klare å gå ned 20kg :lol:

Jeg har ikke noe gode klær å gå i, vil ha sånn tynn,stram treningsbukse.. Men fant ut at jeg kan gå i den oransje tightsen :ler:

Du er veldig nære nå altså. Kan nesten se lysløypa fra vinduet mitt ;) Og jeg kommer hvert fall til å se etter ei jente i orange tights neste gang jeg går opp over der :ler:

________

Nå er det kebab pizza her :sikle: Og en annen pizza. Kebab pizzaen var ikke like god som den i byen, men den dug da ;)

Pizza er nammis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg syns PS I love you var kjedelig jeg :sjenert: hadde håpet at jeg skulle bli skikkelig rørt, for det hadde jeg hørt at "alle andre" ble, men den gang ei :fnise:

Men Kebabpizzaen, den liker jeg :jepp: Regner med vi snakker om fra samme sted :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns PS I love you var kjedelig jeg :sjenert: hadde håpet at jeg skulle bli skikkelig rørt, for det hadde jeg hørt at "alle andre" ble, men den gang ei :fnise:

Men Kebabpizzaen, den liker jeg :jepp: Regner med vi snakker om fra samme sted :lur:

Jeg synes også den var kjedelig.. :sjenert:

Skam dere :hakeslepp::fnise:

Jeg hadde lest boka, så det kan jo gjøre ting litt annerledes, men jeg elsker den :strix:

Mnja, du kjøper sikkert nede i byen, vi kjøpte en stusselig en fra Dogvalley :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dell har noen fænsi bærbare :ler:

Beskytt filene dine med en finger

Aldri glem et passord igjen: XPSTM M1530 leveres med biometrisk fingeravtrykksleser for økt sikkerhet, uten å legge til enda et passord på listen. Leseren gir deg også lett tilgang til ulike programmer ved å bruke ulike fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om ting jeg skal gjøre for kjære :sjenert:

Ikke på selve 3årsdagen, men den dagen vi møttes og dagen etter :blush:

Jeg har ikke lyst til å skrive det her, i frykt for at kjære plutselig bestemmer seg for å titte innom :fnise: Men jeg syns det er koselige ting.. Kan nevne tallet 1095 :ler:

Ha en fin helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...