Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg veldig nysgjerrig :sjenert:

PM ? :pls:

God helg til deg også :)

:klem:

Så klart skal du få! God helg :klem:

Innom for å ønske deg en god helg, før jeg reiser til kjæresten :klem:

God helg, kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt treig, godt mulig faktisk! :fnise:, men du må ha skifta profilbilde/avatar? Så fint et bilde, skikkelig høststemning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg! :jepp:

Jeg gjorde det igår tror jeg ;) hehe

Er så glad i høsten, så følte jeg måtte bytte til noe høstaktig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke uvanlig å komme i høststemning av å lese litt i dagboka di. Liker egentlig våren aller best, men nå ser jeg fram til lune høstkvelder med pledd, te og fyr i ovnen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Jeg elsker høsten :strix:

Hva er koseligere enn å krølle seg opp i sofaen med et pledd, en kopp kakao og krem og bok eller ost og vin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tilføye at høsten er min favorittårstid ETTER våren da. ;) Liker overgangene bedre enn "ytterpunkts-årstidene" sommer og høst egentlig. (er det lov å skrive "ytterpunkts-årstider"??? :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke uvanlig å komme i høststemning av å lese litt i dagboka di. Liker egentlig våren aller best, men nå ser jeg fram til lune høstkvelder med pledd, te og fyr i ovnen. :fnise:

Mamma fyrte i peisen istad :ler:

Jeg elsker høsten :strix:

Hva er koseligere enn å krølle seg opp i sofaen med et pledd, en kopp kakao og krem og bok eller ost og vin :rødme:

Jeg sitter her med ost og kjeks og te! :sjarmor:

Skal tilføye at høsten er min favorittårstid ETTER våren da. ;) Liker overgangene bedre enn "ytterpunkts-årstidene" sommer og høst egentlig. (er det lov å skrive "ytterpunkts-årstider"??? :skratte: )

Jeg liker også våren, for da har jeg bursdag og det er så godt ute :ler:

Ytterpunkt-årstider :klø: Hva menes med det da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytterpunkt-årstider :klø: Hva menes med det da? :ler:

Ytterpunkts-årstider; sommer og vinter. Når vær og temperatur når ytterpunktene av skalaen, veldig varmt/kaldt, veldig lyst/mørkt, fullt av liv/lite liv.

Skal være enig i at det var et merkelig ord, men det poppet bare opp. Kan jeg skylde på hormoner??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best sommeren jeg. Og så våren, for da er sommeren rett rundt hjørnet. Høsten er min favorittårstid etter sommer og vår! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytterpunkts-årstider; sommer og vinter. Når vær og temperatur når ytterpunktene av skalaen, veldig varmt/kaldt, veldig lyst/mørkt, fullt av liv/lite liv.

Skal være enig i at det var et merkelig ord, men det poppet bare opp. Kan jeg skylde på hormoner??? :fnise:

Slik ja! Jammen nå skjønte jeg det, og det var jo ikke dumt da! :ler:

De hormonene dine gjør smarte påfunn da i så fall ;) heheh

Liker best sommeren jeg. Og så våren, for da er sommeren rett rundt hjørnet. Høsten er min favorittårstid etter sommer og vår! :fnise:

Så alt utenom vinteren :ler: Men ja, sommern er jo egentlig best! :) Slipper å ha så mye klær og det er godt og varmt. Men jeg syns det er for varmt, og det er så ekkelt når det blir sånn klamt varmt :ler: Derfor syns jeg våren og høsten er bra, da er det liksom sommer men litt kjøligere og friskere luft og om høsten er det mye finere med oransje blader :)

Jeg har sånne spirals i øra, og siden jeg er så høstmenneske vurderer jeg å bestille disse; http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13190451.cfm

i 4mm :)

Men fikk også lyst på disse her http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13185451.cfm

Men minste er i 6mm, siden jeg bare har 3 tar det lang tid å utvide, dessuten har jeg Sånne Her i 6mm, de er jo så søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjerde best :ler:

Samme her ;) Men jeg syns det er litt koselig å sitte inne i mørket og se snøen falle ned og lyses opp av utelysene :fnise: Og det å gå med feit boblejakke, store gode skjerf, bygge snøborger og sånt :ler:

Jeg skulle hatt barn på vinteren! :ler: Men kjære er nå med meg å leker, så da går det greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni
Jeg har sånne spirals i øra, og siden jeg er så høstmenneske vurderer jeg å bestille disse; http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13190451.cfm

i 4mm :)

Men fikk også lyst på disse her http://www.bodyjewelleryshop.com/online_st...ed_13185451.cfm

Men minste er i 6mm, siden jeg bare har 3 tar det lang tid å utvide, dessuten har jeg Sånne Her i 6mm, de er jo så søte :)

Så søte :) Jeg drev også med streching en peroiode. Eller, en kort periode, gikk rett fra 3 mm til 8 mm, merka den ;) Nå har jeg 6 mm :)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...