Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Hmmm, jeg er dårlig på å gjette altså.....

Men kanskje du får skryt for å ha vært flink i dag :) Eller har du fått deg jobb, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope.. Var "du må få deg jobb snart", "du må melde deg arbeidsledig", "Nav er der for en grunn".

bah :lol:

Åh, Reka :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud å jeg griner. Jeg hater å gråte, blir våt, tett i nesa, får vondt i hodet og jeg blir helt rød i trynet av det :lol:

Jeg kan ikke si jeg gleder meg til torsdag.. Kommer til å gråte så jævlig.. Men jeg skal fortelle alt om jeg må, uansett hvor dumt det er å vite alt mulig.. Men jeg vet at han ikke er bedre enn meg på noen områder, så han har liksom ikke noe å si på det. Hah! Om vi bare kunne hatt bra kommunikasjon, sånn hele tiden.. Men noen ting må man vel faile med.. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste! Og jeg håper og egentlig tror at det går min vei.. Hvis ikke.. Åh, fy.

Jaja, får vente å se! :sukk:

Your tears don't fall

They crash around me

Things happen, but we don't really know why

Torn apart at the seams of my dreams turn to tears

I'm not feeling the situation

Without you I fail in every way

Picture a world for me where I can stay

Without you I break in every way

Imagine a place for us where you and I stay

I try to be all that you need

Try not ever let you down

still I can see it in your eyes

Not good enough

This time I believed that I really could change

I gave it all

This time I really gave my everything.

I guess I was wrong

I just can't belive

I'm losing you

All I have is you

All I need is you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min...

huff, etter å ha lest å oppdater meg litt her så skjønner jeg at du ikke har det så bra om dagen :klemmer: det gjør vondt å lese, liker ikke det.. huff, det er ikke lett å slite med sitt å så skjønner ikke andre hvordan man har det inni seg..

Jeg syns for det første at det er bra gjort, tøft gjort at du tar praten med kjæresten din!! du har helt rett i det du sier, man skal være to for å få ett forhold til å fungere, det går ikke enveis! Og skjønner han ikke det, og hvis han holder på med noe bak ryggen din så fortjener han deg ikke!! Du fortjener en som tar vare på deg og elsker deg mer enn noe annet, ikke en som ikke viser deg respekt!

For det andre, så vet jeg såå godt hvordan det er med mas ang jobb og nav.. har slitt med angst i mange år og har selv hatt masse press fra familie som ikke skjønner at det ikke er like lett (jeg sliter med angst for store menneskemengder og det har i perioder vært veldig ille). Sier ikke at du har det, men jeg tror jeg kan skjønne hvordan du tenker i forhold til nav! Nå har de heller ikke ett særlig godt rykte på seg når det gjelder kundebehandling, men det finnes faktisk de som jobber der som er utrolig hyggelige og hjelpsomme!! det er ikke mange av dem, ikke her nede ihvertfall, men det er noen få!! Og alt du trenger er å treffe på en av dem!! Hvis du bestemmer deg for å prate med dem, så vær ærlig!! om du begynner å gråte så gjør det ingenting, da skjønner de at det ikke er lett for deg!! uansett jeg syns du er tøff :hug:

vil bare si at jeg syns du er en skjønn og herlig jente og jeg er glad for at jeg ble "traff" deg!! som det er sagt før, her kan du få ut alle slags tanker og bekymringer, vi er her for deg :klemmer: ikke glem det, uansett hva som skjer så er du aldri aldri alene :klemmer::hug::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen :hjerte:

Du får meg til å gråte! :fnise:

Jeg er så enig i alt du skriver, og så glad for at du sier sånt! :)

Det var egentlig han som ville prate, men han hinta sånn at jeg sku skjønne litt og da sa jeg rett ut at vi får bare prate sammen, selv om ingen vil det face to face. Da kan jeg i hvert fall få holde han i hånda og gråte på skulderen hans i steden for å henge over en data. Vi trenger sikkert ikke prate om alt mulig, men siden vi først skal så vil jeg nok ha frem en del.

Og ang. jobb og slikt, jeg skjønner det ikke er farlig å gå på nav, men jeg har problemer med sånt jeg også.. Og jeg er sånn som tyr til tårene med engang, så er jeg for nervøs og sånt kan det jo hende jeg begynner å gråte. Og det hjelper liksom ikke at alle maser på meg! Men nå har jeg sendt en jobbsøknad og skal ringe til barnehagen hvor Purple Haze jobber, så jeg håper det ordner seg etterhvert! :)

Tusen takk, du er herlig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at jeg synes det miso skriver er utrolig flotte ord :)

Innom med en stoor :klem: til deg, Hang in there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er tøff jeg da!! vet hvordan det er å gjøre noe man syns er ubehagelig!! hvis du vil prate om det, så er jeg her.. send meg gjerne PM hvis du syns det er lettere å prate der :klemmer:

som sagt, har vært igjennom en god del pga angst å hvis du føler for å prate om ting så kan du alltid bruke meg :klemmer:

selv om det er noe man helst ikke vil, så er det bedre å ta sånne samtaler ansikt til ansikt!! det føles ikke sånn der å da, men i ettertid så kjenner man at det er riktig!! syns du er tøff og utrolig flink jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også Miso sa veldig mye bra her!!

Kan ikke annet enn signere det hun sier og legge igjen en klem til deg. :klemmer:

Håper virkelig det blir en okei prat for dere til torsdag, og at dere finner ut av ting :klem:

Angående jobbsituasjonen så vet jeg åssen du har det, jeg gikk arbeidsledig en periode i vinter, og det er skikkelig slitsomt. Når jeg ikke har noe å gjøre får jeg liksom ikke gjort noen ting, alt blir et ork, og så hjelper det ikke at "alle" spør om man ikke har fått meg noe å gjøre og så videre. Håper det ordner seg på den måten også. Nå har ikke jeg fått noe annen hjelp av NAV enn at jeg får dagpenger, men NAV i Oslo er jo så store, på mindre steder håper og tror jeg de tar seg litt bedre tid til å hjelpe. Syns du er flink som søker jobber jeg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er tøff jeg da!! vet hvordan det er å gjøre noe man syns er ubehagelig!! hvis du vil prate om det, så er jeg her.. send meg gjerne PM hvis du syns det er lettere å prate der :klemmer:

som sagt, har vært igjennom en god del pga angst å hvis du føler for å prate om ting så kan du alltid bruke meg :klemmer:

selv om det er noe man helst ikke vil, så er det bedre å ta sånne samtaler ansikt til ansikt!! det føles ikke sånn der å da, men i ettertid så kjenner man at det er riktig!! syns du er tøff og utrolig flink jeg :klemmer:

Tusen tusen takk, sender deg pm om det trengs :klem:

Ansjoni: :klem: Tusen takk!

Det har ikke vært bare bare å bli slengt ut i det her.. Jeg trodde jeg skulle gå høgskole, flytte til den andre siden av "dammen", få meg jobb der og bare ha det fint liksom.. Men nå kommer jo det ene drittet etter det andre syns jeg. Bahh.

Men jeg skal ta tak i alt! Og jobbe med ting, gjøre det bra for meg selv! :)

Men ja, det nytter ikke når "alle" maser så om alt, men jeg har begynt å lukke ørene til dem.. Jeg er kanskje bare 19, ung og uerfaren.. Men jeg har lært mye gjennom disse åra, jeg har faila og ikke faila. Så ja, jeg må prøve selv å ordne ting nå. Og forhåpentligvis går det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Helt greit :) faktisk :fnise::klem:

Så bra da...godt å høre at du ikke sitter hjemme og gråter - det er trist det!!

Ha en flott dag - finn på noe gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det, vi har aldri diskutert så mye om forholdet vårt og aldri krangla.. Så kan jo hende vi har litt godt av det! Vi krangla litt for litt over 1år siden, for jeg dreit meg egentlig veldig ut og prata med en annen fyr.. Men nå gjør han det samme og er verre enn meg, så han har ikke noe å si der liksom..

Men jeg håper det går bra, det må bare... :hjerte:

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke at jeg ble babysyk istad?! :roll:

Sto ute og tok ned og bretta klær istad, og naboen nedenfor drev ute med noe.. Hagene våre henger sammen, er bare et gjerde som skiller den.

Uansett, de som bor der har ei lita jente, jeg vet ikke hvor gammel :ler:

Men hun skulle være med å rake, og kom med den utrolige søte stemmen sin "Oi, så mange blader som har falt ned!", "Mamma mamma, se, her er haugen min" :ler:

Det kan jo ikke rasle i eggstokkene helt enda daaa :roll::fnise:

Nå kom jeg på noe! :ler: Da vi var på 40årslag ble kjære svigermor litt vel full, og da er det jo å prate med sin andre svigerdatter om barn og bryllup. Men andre sønnen hennes og dama hans er jo eldre enn meg og kjære, broren til kjære blir vel 29 og dama hans er 24. Så jeg venter også på at de skal gå videre, de har jo vært sammen så lenge :fnise:

Jeg fikk jo så klart beskjed om å slutte på p-pillene av svigermor :roll: Men jeg har jo så fin unnskyldning, "Jeg er jo bare 19!!" :sjarmor:

Og kjære kom jo så klart med at vi ikke har vært sammen like lenge som broren hans og dama hans.

Men ja, vi har ikke jobb eller ordentlig utdannelser.. Men jeg tror vi hadde klart det veldig bra ;) For det hadde vært mulig for meg å flytte inn hos han (han bor sammen med mora si), og vi ville jo ha funnet jobber og spart penger. Dessuten tror jeg vi ville fått støtte av mamma og besteforeldrene mine hvert fall!

Og svigermor så klart ;)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...