Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Men sånn ellers.. Jeg er lei av å bo hjemme, og jeg har ikke jobb, går ikke på skole eller noe, så jeg sitter bare hjemme liksom om jeg ikke er hos kjære. Sånn som idag, står opp, spiser og dusjer også ordner jeg det som trengs her også bare sitter jeg her :ler: Ting står liksom litt stille akkurat nå :lol:

Omtrent som meg da ;) Det blir litt kjedelig i lengden, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bor i en dritt by og må ta buss i rundt 1time for å kunne dra på kino og se den filmen jeg vil se :sukk:

Og alt er bare teit nå.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittdager er rett og slett dritt. Håper tirsdagen blir bedre :klem:

Jeg tror egentlig ikke det heller.. :(:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har sine glad-lister her inne, og jeg blir glad på vegne av dem og syns det er koselig! :)

Men, jeg har det ikke så fryktelig bra om dagen og tenkte at jeg derfor kan være såpass teit og lage en negativ liste. For ja, det er som regel kun negativt rundt meg og i hodet mitt nå..

- Jeg vet ikke om jeg får oppleve 3år

- Jeg har ikke jobb

- Har smått med penger

- Går ikke noe skole pga problemer med matte over alle år og strøk på matteeksamen på påbygg, noe som også betyr at jeg egentlig ikke har studiekompetanse

- Jeg liker meg ikke hjemme

- Jeg liker å være hos kjære, men kan jo ikke være hos han hele tiden og snart vet jeg ikke om jeg får være der mer

- Har heller ingen andre steder å være

- Redd for å bli alene, siden jeg tar sorgene på forskudd ser jeg nå ikke frem til 21.sept, jul, bursdag osv

- Eier ingen motivasjon eller støtte til å gå ned i vekt, dette resulterer i mer sinne på meg selv

- Lei av å høre så og si hver dag at jeg må få jobb og at nav ikke er farlig. Jeg er klar over det og ser etter jobb på nettsiden nesten hver dag og sendte forresten en jobbsøknad idag.

- Lei av å konstant høre "hvis du skal gå ned i vekt kan du ikke spise det der", "er det ikke du som skal gå ned i vekt?", "Skal du spise NÅ?"

- Det er kjedelig å ikke bli satt pris på for det man har gjort av ting

- Lei tårekanalene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Bare innom med en :klem:

Noen ganger kan det være lurt å skrive liste over hva man ønsker å oppnå. Da ser du svart på hvitt hva du kan jobbe med, og kan ta et punkt av gangen.

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke noe greit ut... :troest:

Du har i det minste oss her inne da, og kan klage så mye du vil i boka di! Synes forresten Purple Haze hadde et godt forslag..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:( Usj, dette var leit å lese !

Hva har skjedd mellom deg og kjæresten? Og veldig leit at du ikke trives hjemme.

Og det er lov å ha det forjævlig og kjipt innimellom. Det blir liksom litt forsterket også, når "alle" andre har det så bra.en husk at her kan du klage så mye du vil! Synes Purple Haze har et veldig godt forslag. Spesielt det med å ta et punkt ad gangen, skal man plutselig fikse opp i alt på en gang, så blir det så uoverkommelig liksom.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, jammen er jeg glad for at jeg har alle dere! :klem:

Nei si det, jeg elsker kjæresten min så fryktelig.. Men han har det vel ikke helt på samme måte nå.. Jeg er som regel så blid og fornøyd når jeg er med han og prøver å gjøre mye for han og gjøre det bra for oss osv.. Men det trengs jo to for å opprettholde et forhold! Også prater han med et kjerringevne på 17 år, og så klart er hun sånn som ikke skjønner eller respekterer at han har dame! Det går greit og ha venner av motsatte kjønn, så lenge man prater vanlig og oppfører seg ordentlig.. Jeg tillater ikke hva som helst liksom.

Men, jeg skal til han på torsdag, han vil egentlig ikke snakke med meg face to face for han liker ikke sånt, ikke jeg heller for den saks skyld, men denne gangen må det bare gjøres. Prata litt på msn sammen igår, så får se hvordan det går på torsdag.

Jeg har mitt å si jeg også, så han skal nok få høre det..

Uansett, idag har jeg vært veldig flink! Jeg våkna rundt 8 for jeg hørte broren min, da jeg kom ned drev han og dansa til Michael Jackson :lol: Så var med han rundt et kvarter før han måtte sykle til skolen. Jeg gikk å la meg da han dro, men fikk ikke sove i det hele tatt, så sto opp igjen rundt 9. Da spiste jeg og så på tv, så tok jeg på meg genser og gikk ut.. Gikk en runde i skauen her, brukte litt over en halv time! Og i tilleg så gikk jeg faktisk litt fort! Utrolig.. Og den bakken opp til huset mitt er så gørr, men nå tvang jeg meg selv til å gå fort opp bakken og brukte rundt 1.20 :biggrin:

Får gjøre det hver dag, kanskje jeg går ned noe jeg også..

20kg innen man runder 20? :fnise: Det hadde vært flott, men så er det ikke så lenge til jeg fyller 20, så man får vel satse på 10 først kanskje :lol:

Jaja, får prøve å hygge meg den lille tiden jeg har igjen alene.. Brette sammen og henge opp noe klær i hvertfall..

Ha en flott dag jenter :klem:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...