Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Ble det ja, gudskjelov :fnise: Men man får vel begynne å prate litt bedre sammen :)

Var du!! :hakeslepp: Du gikk ikke videre oppover a? Jeg bor i det røde huset øverst i bakken :lur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, kjære skulle ordne seg nytt førerkort. Men vi måtte dra med uforurettet sak, fordi datasystemet var nede :dry: Så det kan vel hende vi tar en tur til :lur: Og da skal jeg vinke til deg :fnise:

Ikke dumt å prate litt sammen nei. Kanskje i løpet av helga? :) Håper dere får en fin en, iallefall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, ta dere en tur til også kan dere sånn tilfeldig ta en tur opp mot skumsjøen :fnise:

Får se hva det blir til :) Men jeg kommer til å si at det er så typisk og utrolig dumt at det må skje noe nå, for nå er det 3 årsdag, Dream Theater konsert, bursdagen hans, blacktober hvor han og bandet skal spille.. Men ja, det går nok :)

Tusen takk, ha en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) God helg :klem:

____

Kjære dro på øving istad, men noe han så klart ikke hadde sagt til meg var at han skulle dra til K senere for å ordne pc og ble der til imorra! Da ble jeg litt sur..

Og ble lei meg da han dro, så fikk et par tårer i øya :fnise:

Men han sendte melding og sa at jeg ikke trengte å dra hjem imorra, for han kommer ikke så sent! Så jeg blir her i helgen :fnise:

Så i kveld er jeg alene med svigermor! Vi skal ha løvbiff, pomm frii og bernaisesaus :sikle:

Ha en fin kveld alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unga mine får IKKE se på barne-tv!!

Fader for no dritt som blir sendt, ber om at de skal bli helt dust i huet da.. :lol:

Var mye bedre da jeg var lita ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du hadde en grei dag i går! :) Men.. Hvordan føles det? Går du rundt og tenker på ting du burde ha sagt/tenker/føler, eller er det bra mellom dere nå? Synes du skal ta en prat med han jeg! :Nikke:

Kos deg med svigermor i kveld! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva skal jeg si :ler: Jeg har det egentlig veldig bra jeg akkurat nå :)

Jeg orker liksom ikke tenke så mye på det, får bare å vente og se føler jeg :lol:

Han var så søt igår og idag, første han gjorde når jeg kom igår var å kysse meg og han drev å tulla da vi hadde lagt oss :fnise:

Og da han skulle dra istad merka han sikkert at jeg ble litt :sukk: for han klemte meg så godt og kysse meg masse og sa han var glad i meg :blush:

Så akkurat nå syns jeg det kan være sånn :fnise:

Jeg føler ikke at jeg har noe jeg absolutt burde sagt nå, det er bare at jeg vet om ting jeg kan si til han liksom, men som egentlig kanskje blir litt repetisjon.. For jeg sier ofte ting om han og oss, sånn at vi får ha tid for oss selv, at jeg syns det er fint han er med kompiser, at han kan dra ut en tur med kompiser selv om jeg er her osv. Han har ganske frie tøyler sånt sett, jeg blir ikke sur om han er med folk eller tvinger han til å gjøre ting, eller være med meg :lol:

Såe ja.. Egentlig bare ting generelt om forholdet tror jeg, hva jeg mener og hva vi kan gjøre for å forbedre det og sånt. Man kan jo ikke akkurat la det bare stå stille, det er jo viktig å jobbe med et forhold :)

Jeg må innrømme at jeg syns jeg er ei drømmedame jeg as :roll:

Jeg har hatt mine perioder i løpet av disse 3årene, og jeg har nok ikke vært et supert kvinnfolk hele tiden, men det har liksom bare gått oppover :) Jeg har jobba med meg selv og foholdet og føler at jeg er ganske grei å være i et forhold med, hvert fall nå :fnise:

Det fins verre kvinnfolk å ha med å gjøra liksom :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! :jepp: Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne, for jeg vet jo hvordan dette har slitt på deg de siste dagene!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, tusen tusen takk :klem:

Det var litt godt å bli litt glad igjen og jeg koste meg i hele går og det syns jeg var litt fortjent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene spiralen i øret mitt knakk igår :ler:

Så jeg har en hel en i høyre øret og en ca halv i venstre.. Bra jeg bestilte meg noen fine i 4mm da, som snart kommer til meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg blir litt redd epidural :bond:

Ser på jordmødrene nå, og har sett på andre serier elns før og jeg blir redd den ass :ler:

Kan hende det er godt men ja.. Jeg får vel bare bli gravid først, gå 9mnd og se hvor vondt det er før jeg tar mitt endelige valg om detta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg blir litt redd epidural :bond:

Ser på jordmødrene nå, og har sett på andre serier elns før og jeg blir redd den ass :ler:

Kan hende det er godt men ja.. Jeg får vel bare bli gravid først, gå 9mnd og se hvor vondt det er før jeg tar mitt endelige valg om detta :ler:

Jeg er også veldig redd for den sprøyta, og tenker egentlig at jeg vil prøve uten. MEN, dersom det skulle vise seg at de må ta et hastekeisersnitt under fødselen, og jeg ikke har tatt epidural før de kommer så langt, så må jeg i full narkose. Og det vil jeg jo helst ikke, da får jeg jo ikke med meg guttas første øyeblikk i vår verden. Men kanskje uansett vanskelig å bestemme seg for 3-4 måneder på forhånd? :klø:

Ellers har jeg også sett en del av jordmødrene på nettet den siste tida, har kommet til episode 5 nå, men der vet jeg at det er ei som skal føde en død baby, så jeg må syke med opp først, HVIS jeg skal se den. Burde kanskje ikke, men føler at jeg må på en måte. Men må være forberedt da ja. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn jeg har skjønt så har du et lite plastikkrør i ryggen og til den greia som fyller på.. Jeg har ikke lyst til å ligge der med slange i ryggen! :sjokkert:

Skjønner godt at du ikke har lyst til det.. Men du får vel bare se hvordan det går, går nok så bra :klem:

Du ser ikke at hun gjør det, så det går bra å se den episoden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg fikk epidural da jeg skulle ha førstemann. Merket egentlig ikke så mye av det, gjorde hvert fall ikke vondt. Var bare litt kjedelig å måtte ligge på siden ganske lenge.

Etter hvert var jeg veldig glad for å ha fått den sprøyten altså :ler:

En må ikke la seg skremme av fødselshistorier og film før en har fått barn selv. Ingen fødsler er like, og ut skal det - samma søtten åssen det går til :tongue:

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...