Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

:velkommen: til surret mitt :)

Er ei på 21, så store skapningen er jeg ikke.

Har min kjære på 24 :rodmer:

:hjerte: musikk, konserter, bøker, god mat, godt drikke, gode folk, fint vær, fine ting, fine bilder, fotografering, hyggelige saker, Helsinki.

Resten kan man finne ut her :Nikke:

Bare koselig at folk titter innom :happy:

Spring_fever_by_ate_the_telephone.jpg?t=1269025185

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn! Jeg måtte bare sikre meg det første innlegget i dagboken din. Eller teknisk sett, så blir det jo det andre. Jeg var første gjest i alle fall. :fnise:

:velkommen: som dagbokbruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å skrive jobbsøknad.. Har gjort det er par ganger før, men det endte ikke med jobb, noe som egentlig ikke gjør meg noe nå :lol:

Skal søke på Name It på kjøpesenteren på Lillehammer.

Men jeg er jo så glad i barn og har så lyst på barn at hvordan skal det gå om jeg skal selge barneklær :ler:

Jaja, jeg får vel bare prøve å skrive og sende det avgårde etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Hei og gratulerer med dagbok :blomst:

Har lest noen innlegg av deg, og funnet ut at vi bor i samme distrikt, så jeg ville legge igjen en hilsen :)

Dagbok er fint, selv om livet ikke er fullt av action hele tiden. En kan alltid ha behov for å sette ord på tanker og følelser :)

Lykke til med jobbsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med dagbok :blomst:

Har lest noen innlegg av deg, og funnet ut at vi bor i samme distrikt, så jeg ville legge igjen en hilsen :)

Dagbok er fint, selv om livet ikke er fullt av action hele tiden. En kan alltid ha behov for å sette ord på tanker og følelser :)

Lykke til med jobbsøk :)

Hoho er jeg allerede litt kjent :fnise: så gøy med folk som bor i nærheten! :jepp:

Tusen takk for hilsen og lykkeønsking! :hoppe:

Heihei.

Gratulerer med dagbok. :roser:

God helg. :klem:

Tusen takk! God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah. Det er så utrolig koselig å lese graviditetsbøker og alt mulig om bebiser og bryllup her inne. Men jeg blir så misunnelig! :fnise:

Å gifte meg kommer jeg ikke til å gjøre på noen år.

Men å få barn kan jeg tenke meg, ikke enda men.. Kanskje bli gravid neste år, eller året etter det.. :sjenert:

Jaja, jeg får bare vente og se, håpe at om noen år er min tur og at jeg også kan lage graviditetsdagbok her inne :fnise:

Men jeg vet ikke helt hvor jeg har gutten min ang.slik.. :trist:

Først var det nei, så ja, så vet ikke.. Nå vet jeg ikke hva han vil med meg lenger.. Men jeg klamrer meg fast og er villig til å gjøre det meste for å gjøre det beste med det forholdet her!

Bah, kjedelig fredag. Takk for :kghjerte::hjerte: :hjerte:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aff, gørr i hodet. og litt i magen. og i ryggen.

så positiv jeg er idag :roll:

jeg tror det er en liten sprekk i bobla..

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha Jeg er på Dagens topp 20 postere! :ler:

Jeg tilbringer vel for mye tid inne her? Men hva gjør vel det..

Lenge leve KG og alle de flotte menneskene her inne! :kghjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet så utrolig dårlig.. Fikk ikke sove før 3 tida, kjære fikk heller ikke sove så det hjalp liksom ikke.

Våkna i 5 tida og.. Sto vel opp i 10-11 tida, men sovna en halv time på sofaen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok!! :klemmer: Det er alltid greit å ha en plass hvor man kan skrive ned hva man tenker og føler. Det hjelper litt på humøret også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok!! :klemmer: Det er alltid greit å ha en plass hvor man kan skrive ned hva man tenker og føler. Det hjelper litt på humøret også!

Det er sant, et sted må jeg bare få det ut, selv om jeg ikke orker å skrive alt jeg sitter inne med da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok!! :klemmer: Det er alltid greit å ha en plass hvor man kan skrive ned hva man tenker og føler. Det hjelper litt på humøret også!

Tusen takk forresten! :klemmer::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hello! :vinke:

Er i Fredrikstad for øyeblikket, faren til kjære bor her.

Skal hjem på torsdag, blir godt. Klarer liksom ikke være borte så lenge og slik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...