Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Nå spiser jeg frokost! Veldig sent, ja :fnise:

Også ser jeg på Extreme Home Makeover, en gammel episode men jeg har ikke sett den så ja :lol:

Og idag kommer mamma og de hjem :hoppe: Er litt kjedelig i lengden å være helt alene oppi skogen her.

Og jeg som har vært så flink mens jeg har vært alene, :husarbeid:

mamma blir nok glad :fnise:

Ha en flott dag alle sammen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Kom på at det var på tide for meg å legge igjen en hilsen hos deg også :)

Kom også på at jeg har jo bodd i samme by som deg, men det begynner å bli noen år siden da, måtte vært i 2000 tror jeg :)

Fint sted, men andre sida er bedre - iallefall for meg da :fnise:

Du driver med idag da??

Her går det egentlig bare i venting...og å ligge og slappe av, ellers melder det seg bare kynner på kynner...

Skal lage ciabatta til kjæresten kommer fra jobb, så har da ett lite prosjekt på gang for dagen iallefall :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D :goodbye:

Så koselig av deg å titte innom! :happy:

Jasså, har du bodd her, så gøy :)

Bodd her siden 1990 jeg :fnise:

Andre siden er fin den også, mye mulig jeg flytter til Hamar til neste år for å gå skole :) Kom ikke inn i år siden jeg strøk på matteeksamen :snurt:

Idag var jeg faktisk oppe klokka 10! :Gjesp:

Var hos ei jeg kjenner og hjalp henne med å vaske leiligheten hun skal flytte ut av :)

Så dro jeg til kjæresten min en tur, en kompis av han kom så vi dro til byen for kjære skulle ta tatovering :) Ble kjempe flott! 3 noter og sånne streker notene er i (:fnise:) på hånda :)

Nå er jeg hjemme og venter på at Castle skal begynne, begynner ikke før halv 10 :ler:

Godt å slappe av, lade opp til keisersnittet, så du er i form til bebisen er ute :hoppe:

Regner jo med at alt går bra med deg og at du er i form etter ks ;)

Ikke godt med kynnere da, får du det ganske fort?

Kjedelig om man ikke kan gjøre så mye før man merker det på kroppen!

Ååh, ciabatta, det er lenge siden jeg har spist! Hva pleier du å ha på? :)

Ha en fin dag videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, nå fikk jeg ikke noe særlig lyst på sjokoladekake... :sukk:

Hadde det ikke vært for at jeg ikke tror jeg har alle ingrediensene, og jeg er for lat til å gidde å gå på butikken, skulle jeg prøvd den med det samme. :jepp:

Og vet du, jeg ryddet faktisk klærne av stolen, og mannen ble så glad! *stolt* Han trodde faktisk ikke på meg da jeg sa jeg hadde gjort det, han måtte gå og sjekke, for å se med sine egne øyne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frister alle med den kaka jo! Og jeg spiser av den nå :sikle::skratte:

Du får prøve den en dag ;)

Så flink du er! :5:

haha han måtte sjekke i tilleg ja, bra han ble fornøyd da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vita idag så jeg ei som skal gifte seg på lørdag! Hun skulle ha selvbruner :ler:

Så koselig at hun skal gifte seg, og hun var pen så hun blir en pen brud :rødme:

Nesten så man skulle sittet utafor kirka på lørdag for å se henne! :ler:

Men jeg er i Fredrikstad i helga.. Kommer nok bilde i avisa! :fnise:

Jeg kjøpte hårfarge på vita :hoppe: Hun som jobber der er så hyggelig, hjelpsom og flink! :hjerte:

Har kjøpt mørkebrunt med litt rødt, tror det er den jeg brukte sist! Skal bli godt å farget denne blonde etterveksten, ikke så veldig pent :fnise:

Farge det i morgen, da skal jeg til kjære :hjerte: Gidder ikke farge det her hjemme :ler:

Whooptidoo

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :D :goodbye:

Så koselig av deg å titte innom! :happy:

Jasså, har du bodd her, så gøy :)

Bodd her siden 1990 jeg :fnise:

Andre siden er fin den også, mye mulig jeg flytter til Hamar til neste år for å gå skole :) Kom ikke inn i år siden jeg strøk på matteeksamen :snurt:

Idag var jeg faktisk oppe klokka 10! :Gjesp:

Var hos ei jeg kjenner og hjalp henne med å vaske leiligheten hun skal flytte ut av :)

Så dro jeg til kjæresten min en tur, en kompis av han kom så vi dro til byen for kjære skulle ta tatovering :) Ble kjempe flott! 3 noter og sånne streker notene er i (:fnise:) på hånda :)

Nå er jeg hjemme og venter på at Castle skal begynne, begynner ikke før halv 10 :ler:

Godt å slappe av, lade opp til keisersnittet, så du er i form til bebisen er ute :hoppe:

Regner jo med at alt går bra med deg og at du er i form etter ks ;)

Ikke godt med kynnere da, får du det ganske fort?

Kjedelig om man ikke kan gjøre så mye før man merker det på kroppen!

Ååh, ciabatta, det er lenge siden jeg har spist! Hva pleier du å ha på? :)

Ha en fin dag videre! :klem:

Nå bor jeg ikke i Hamar - men lenger øst :gjeiper: men Hamar er stedet for interiør-shopping - pleier å dra dit innimellom med mamma eller ei venninne og shoppe :)

Håper jeg er i form etter ks ja, de sier jo det tar litt lenger tid enn ved vanlig fødsel, men jeg skal være flink å slappe av før, og flink å ta all den smertestillende jeg kan få så jeg kan konsentrere meg om og kose med lillegutt :rødme:

Får kynnere HELE tiden! Slitsomt. Når jeg går litt, står eller sitter på vanlig kjøkkenstol etc så kommer de i ett sett, sånn konstant og sitter i leeeenge...

Eneste som funker er å ligge egentlig, og det er jo litt kjedelig i lengden.

Ciabattaene ble kjempegode!! Var sånn ferdig pose da, bare å blande med vann, heve og steke. Idag spiste vi det til fiskesuppe til middag, men syns det er veldig godt med ost og skinke på etc. sånn til frokost/lunch.

Ha en fin kveld - kos deg med Castle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg ikke i Hamar - men lenger øst :gjeiper: men Hamar er stedet for interiør-shopping - pleier å dra dit innimellom med mamma eller ei venninne og shoppe :)

Håper jeg er i form etter ks ja, de sier jo det tar litt lenger tid enn ved vanlig fødsel, men jeg skal være flink å slappe av før, og flink å ta all den smertestillende jeg kan få så jeg kan konsentrere meg om og kose med lillegutt :rødme:

Får kynnere HELE tiden! Slitsomt. Når jeg går litt, står eller sitter på vanlig kjøkkenstol etc så kommer de i ett sett, sånn konstant og sitter i leeeenge...

Eneste som funker er å ligge egentlig, og det er jo litt kjedelig i lengden.

Ciabattaene ble kjempegode!! Var sånn ferdig pose da, bare å blande med vann, heve og steke. Idag spiste vi det til fiskesuppe til middag, men syns det er veldig godt med ost og skinke på etc. sånn til frokost/lunch.

Ha en fin kveld - kos deg med Castle :klem:

Vet, men Hamar er på den andre sida så ja :fnise: Du får komme å shoppe når jeg bor der ;D Kanskje jeg begynner å jobbe i en butikk? Mest sannsynlig matbutikk, men da kan du jo stoppe hos meg for lunsj :ler:

Du får gjør det, så du kan nyte tiden med gutten din når han er født :rødme:

Uff, så kjett å ha det så ofte og lenge! :sjokkert: Akkurat slikt kan jeg ikke si jeg gleder meg til! :ler:

Oi, finnes det det? Da må jeg kjøpe det en dag! :hoppe: Også med fiskesuppe, det er så godt! Takk for middagstipset :fnise: Jeg tror jeg har spist det med ost og skinke :sikle:

Takk :) Hadde det veldig koselig med Castle! :jepp: Han hovedmannen er jo litt kjekk da :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei :vinke:

Så koselig med hilsen fra deg i dagboken min. Vi bør jo holde sammen her inne vi, som er sambygdinger ;)

Håper du ble fornøyd med hårfargen din :)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne legge ut kakeoppskrifta :fnise:

Så nå er det bare å bake!

Sjokoladekake

3 kopper sukker og 3 egg piskes

1 1/2 kopp melk

225gram smeltet smør

3.ts bakepulver

3.ts vaniljesukker

4.ts kakao

4 kopper mel

1time på ca.190. Bruk form 26! bruker du 24 får du en fin topp og kaka blir aldri ferdig :fnise:

Krem

500 gram melis

300 gram margarin

ca 3ss kakao

ca 5ss kaffe

Mamma sin gode krem :sikle:

Enjoy! :spise:

Lurte på en ting om denne oppskriften din... Hvor mye er en kopp? Er det osm en amerikansk cup? :klø:

Jeg er godtesyyyk... :ler: Men har bare to egg, så tror jeg må finne på noe annet nå.. :) Men greit å vite til en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Så koselig med hilsen fra deg i dagboken min. Vi bør jo holde sammen her inne vi, som er sambygdinger ;)

Håper du ble fornøyd med hårfargen din :)

Ha en fin kveld :)

:goodbye:

Det burde vi nesten! :)

Jeg ble kjempe fornøyd :jepp: Jeg tror det er den jeg kjøpe sist. Nå er det er god stund siden jeg farget håret så det har falmet litt og jeg hadde fått noen cm med ettervekst! Litt uvant og få det så mørkt igjen :fnise:

Håper du har hatt en fin kveld! :)

Lurte på en ting om denne oppskriften din... Hvor mye er en kopp? Er det osm en amerikansk cup? :klø:

Jeg er godtesyyyk... :ler: Men har bare to egg, så tror jeg må finne på noe annet nå.. :) Men greit å vite til en annen gang!

En kopp er en liten sånn kaffekopp, jeg bruker det hvertfall :) Sånn med en hank du ca får to fingre gjennom :ler:

Så nå kan du bake, bare å kjøpe egg! :fnise:

Hehei!

Du fikk jo til å endre navn på dagboka di jo!! :duskedame:

Hei Hei :)

Ja, det gjorde jeg! Takket være snille MaiL :happy:

Men du, nå er det urettferdig at du har to tickere! Jeg skjønner ikke de hjelp greiene inne her helt for jeg syns de er litt dårlige, men så virka det som om man kunne ha en ticker og et bilde og da så det ut som om det bildet var sånn ticker KG har! Så jeg hadde en ticker her i fra og den jeg har nå, men så fikk jeg PM nesten med engang at det bare var lov med en!

Det syns jeg er latterlig, man burde få lov til å ha to, så svære er dem da ikke :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Idag har jeg vært på bytur med mamma, stefar og lillebror! Var greit nok :lol:

Vi var også på campingplassen hvor foreldrene til stefaren min holder til, der grilla vi og spiste litt kake :)

Men jeg ble litt sur på mamma idag altså.. Da vi gikk rundt i byen så jeg masse bebisklær som sto ute og kosta bare 30kr, så sa jeg bare at det var søtt og sånn.

Så må mamma komme med at det er ikke sikkert jeg kan få barn osvosv!

Jeg syns det er så unødvendig. Jeg er ikke gravid og har ikke tenkt til å bli det før om en stund, og om jeg vil eller ikke vil bli gravid eller kan ikke blir gravid så er det mitt problem! Og jeg får ta slike ting når det kommer, det er så teit å bare bringe frem det negative.. Om hun ikke vil bli bestemor nå eller om 2 år f.eks, så synd, for det kommer dessverre ikke jeg til å ta hensyn til..

Også er det det at jeg har lest en del her inne om folk som sliter med å få mensen på rett kjøl og sliter med å få det til å klaffe.. Jeg er så heldig at takket være de fordømrade p-pillene mine så har jeg ikke mensen. Jeg hadde sånn gromsemensen (sorry uttrykket) i fjor sommer og hatt det kanskje rundt 3-5 ganger etter det..

Er det noen som vet hvordan det er med å prøve å få barn når man ikke har mensen pga pillene?? :klø:

Jaja, får ikke ta alle sorger på forskudd, men det skader jo ikke å være litt klar over ting!

I kveld så farget jeg håret mitt og kjære sitt hår! :) Vi begge farger det mørke brunt, men jeg har litt rødt i fargen min. Nå kommer så klart ikke jeg på hva fargen heter, men det er den som koster 169 hos Vita :fnise:

Er en stund siden jeg farget det, jeg farget det brunt i desember og etter det farget jeg det vel bare 1 eller 2 ganger.. Så fargen hadde jo falmet litt og siden jeg er blond hadde jeg et par cm med ettervekst som skinte litt gjennom her og der :ler: Men nå ble det veldig bra! :)

Og så klart ble kjæresten min fin på håret også, pene mannen :rødme: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! :goodbye:

Nå drar kjæresten min og jeg til Fredrikstad. Faren til kjære har bursdag så ja.

Blir borte i helgen! Ikke noe KG på meg før søndag :sjokkert:

Men det går nok bra, blir en skikkelig KG runde på meg da! :Nikke:

Ha en fin helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så hyggelig :)

Du får få en søndags :klem: du da :happy:

Tusen takk! :)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! :)

Takk takk! Joda, hatt det helt greit. Blitt litt lite med mat og dårlig søvn men, ellers bra :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til, jeg har fått kattepus! :hoppe:

Jeg hadde en pus fra jeg var 3 eller noe til 15, vi skulle avlive den men den var nok synsk og tok livet sitt i skogen.. Begynte å småmase litt om pus for litt siden, og nå har vi fått en!

5880_1187251275470_1053958113_57929.jpg

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...