Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

:sukk:

Huff... ser det har vært tøffe tak her for deg.

Håper ting føles bedre nå, håper at samtalen med din kjære går bra i morgen, håper du får en super fin morgen før dere skal snakke, håper du sover godt inatt og håper du ser at du er en skjønn person som vi her inne setter pris på og at du kan si det til deg selv også!! DU ER VERDIFULL! Husk det finnes jo bare en som deg!!

Mange gode klemmer fra meg til deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Simbelmynë

Ser at du har det litt tøft om dagen, så derfor synes jeg du fortjener en :klem:! Håper de vanskelige tingene ordner seg etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter :klem:

Nå spiser jeg frokost og skal snart ut og gå :) Det er fint vær, men kaldt, så da syns jeg at jeg burde gå meg en tur :)

Gå en annen vei idag da, så det blir litt oppoverbakker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gå tur etterhvert, kanskje vi møtes :lur:

Gikk faktisk tur fra fotballstadionen hos "dere" og hjem her om dagen, det var mange oppoverbakker det :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gå tur etterhvert, kanskje vi møtes :lur:

Gikk faktisk tur fra fotballstadionen hos "dere" og hjem her om dagen, det var mange oppoverbakker det :dåne:

Hvor blir det a? :ler: Eller mener du selve stadioen??

Jeg går i skogen ovenfor biltilsynet her ;) Er sånn tømmervei rett ved huset :ler:

Var ute i 50min! :dåne:

Lykke til med kjærestepraten i dag :klem:

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det a? :ler: Eller mener du selve stadioen??

Jeg går i skogen ovenfor biltilsynet her ;) Er sånn tømmervei rett ved huset :ler:

Var ute i 50min! :dåne:

Vet ikke hvor mange fotballstadioner det er nede hos dere, jeg var iallefall på kamp på én stadion :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta mi :hug:

sniker innom med en :klemmer: og si at jeg tenker på deg.. vet du gruer deg til praten, men husk at vi er her :klemmer:

det kommer til å gå så bra!! uansett, du er ikke alene :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk søta :klem:

Jeg skriver hvordan det går, men når vet jeg ikke :)

Jeg tar ikke med meg dataen, men har med meg klær og regner egentlig med at jeg sover der i natt :fnise: Men da kommer jeg nok en kjapp tur innom imorra, kjære skal på bandøving, men en kompis av han skal være med og jeg har også lyst, så da.

Får se, dere hører fra meg snart :Nikke:

:klem: til dere alle sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk søta :klem:

Jeg skriver hvordan det går, men når vet jeg ikke :)

Jeg tar ikke med meg dataen, men har med meg klær og regner egentlig med at jeg sover der i natt :fnise: Men da kommer jeg nok en kjapp tur innom imorra, kjære skal på bandøving, men en kompis av han skal være med og jeg har også lyst, så da.

Får se, dere hører fra meg snart :Nikke:

:klem: til dere alle sammen :hjerte:

Masse lykke til med kjæreste-praten, det går nok bra skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk det i går?

Skjønner vel at du har sovert hos din kjære ettersom du ikke har vært innom her på en stund - så jeg krysser fingrene for at det gikk fint!

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :klem:

Referat fra igår! :ler:

Da mamma kom hjem og vi skulle begynne med midaggen, spurte jeg henne om hun kunne kjøre meg til kjære, og da så hun litt på meg og sa "så du skal dit idag altså..?", "hvorfor tror du jeg har kledd på meg da?" :ler: Jeg går nemlig kun i joggebukse og hettegenser for tiden :sjenert:

Så spiste vi tacobaguetter og prata litt, så sminka jeg meg og gjorde meg ferdig. Så stakk jeg, mamma og broren min til byen for de skulle på biblioteket en tur og på lekebutikken i byen! Brukte litt tid på det, før vi stakk på butikken hvor jeg fikk brus, yoghurt og mamma kjøpte sånn Sommer favoritt pose, var 2 for 1 så vi fikk en hver :nigo:

Deretter dro vi til kjære, mamma og broren min var med en tur inn for mamma hadde kjøpt sånn skolebrødstang ting og skulle dele den så jeg også fikk litt. Kjære fikk tacokjøttdeig og lefser av meg, så da hadde han litt mat :ler:

Onkelen til kjære var der, sammen med to av ungene sine. Ei stor jente og ei bebis :nigo: Og jeg koste og bærte bebis :happy:

Også fikk jeg Hello Kitty tøfler og strykemerker av svigermor :fnise:

Så, hvor skal jeg begynne :ler: Jeg hadde det veldig koselig, var kjempe blid og lo i hele går! Da kjære og jeg var på rommet hans spilte han bass og vi så på Dream Theater dvd og jeg spiste sjokolade :fnise: Mer skjedde egentlig ikke!

Så det skjedde liksom ingenting mellom oss igår, vi hadde det egentlig bare koselig og gøy sammen.. Jeg syns det kan bare være sånn jeg :Nikke:

Men nå er det jo han som egentlig skulle si noe, ikke jeg (selv om jeg kan komme med masse), men vi klarer liksom ikke :roll: Det er jo så klart dumt, men samtidig ikke. Men litt bra kommunikasjon må en vel ha!

Klokka halv 11 fikk jeg melding av mamma, hun sa at hvis det ble så jeg skulle hjem igår måtte jeg sende melding innen 11 men siden jeg ikke hadde gjort det regna hun jo med at jeg ble der. Så da jeg fikk melding av henne så jeg på kjære, som drev å skulle legge seg, om jeg kunne ligge over. Og da så han bare rart på meg, "Bare sov du.. Var ikke det meningen da?" :fnise:

"Jo altså.. Jeg tok jo med meg klær sånn i tilfelle da.." svarte jeg da.

Og kvelden ble som jeg ville den, bare litt lenger og bedre :lur:

Kjære skal på øving etterhvert, det er rundt en time unna, men en kompis av han kjører han for trommisen i bandet skal prøve pedalene som han kompisen har.. Ja :lol: Så skal de til en anna kar, for kjære skal få dataen hans.

Så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal :klø: Jeg får spørre kjære etterhvert :)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ble en hyggelig kveld da :) ...og natt :lur:

Håper det fortsetter sånn for dere :klem:

Jeg var forresten på biltilsynet i dag, men droppa å se etter deg, for du var jo ikke i nabolaget :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...