Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Nå spiser jeg brødskive med prim, det minner meg så om barnehagen! :ler:

Så blir det en skive med baconost! Ved siden av har jeg en kopp grønn te med sitron. Etter brødskivene blir det salt kjeks med castello white! :sikle:

Kan ikke fortsette å spise det hele tiden.. :fnise: Fint jeg skal gå tur til uka! :ler:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå spiser jeg brødskive med prim, det minner meg så om barnehagen! :ler:

Så blir det en skive med baconost! Ved siden av har jeg en kopp grønn te med sitron. Etter brødskivene blir det salt kjeks med castello white! :sikle:

Kan ikke fortsette å spise det hele tiden.. :fnis: Fint jeg skal gå tur til uka! :ler:

åh, prim spiste jeg også når jeg var liten :jepp:

har vel spist det i voksen alder også :sjenert: får forsyninger fra jobben til søs :fnise: åh, nå fikk jeg lyst på te :jepp: elsker te!! :hoppe:

det er vel noe av det jeg liker best med høsten, å kunne krype under ett teppe med en rykende varm kopp te, en god bok eller film og med masse stearinlys rundt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel noe av det jeg liker best med høsten, å kunne krype under ett teppe med en rykende varm kopp te, en god bok eller film og med masse stearinlys rundt :jepp:

Vet :jepp: Det er så deilig! Og med Hello Kitty ullsokker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte høstkveld er ruskevær ute, når halvparten av de rød-gule bladene fra trærne har ramlet ned og ligger på bakken, mens man sitter inne med fyr på peisen, pledd, en kopp te og en god bok.

(Jeg har ikke peis da, men det andre :jepp: )

Håper du har hatt en koselig kveld IK :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte høstkveld er ruskevær ute, når halvparten av de rød-gule bladene fra trærne har ramlet ned og ligger på bakken, mens man sitter inne med fyr på peisen, pledd, en kopp te og en god bok.

ååh, Sånt er herlig! :strix: Vi har peis :hoppe:

Har hatt en helt okei kveld, litt kjedelig men :fnise: I morgen får jeg se kjæresten min :strix:

Håper du også har hatt en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer på det reka sier, det er virkelig den perfekte høstkveld :jepp: ..men jeg har heller ikke peis da.. men koser meg med det andre, og med tanken på at jeg en dag skal ha peis :fnise:

Håper du har hatt en fin kveld vennen, sove godt og drømmer søte drømmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker dere om høsten? Jeg klamrer meg til sommeren så lenge som mulig jeg... :fnise:

Håper du får en finfin lørdag, Idamor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på det reka sier, det er virkelig den perfekte høstkveld :jepp: ..men jeg har heller ikke peis da.. men koser meg med det andre, og med tanken på at jeg en dag skal ha peis :fnise:

Håper du har hatt en fin kveld vennen, sove godt og drømmer søte drømmer :klemmer:

Er det ingen som har peis? :ler: Dere får komme hit da :fnise: Eller, det er vel kanskje ikke peis vi har men er da en ovn :ler:

awe, takk :happy: Ha en fin dag vennen! :klem:

Hvorfor snakker dere om høsten? Jeg klamrer meg til sommeren så lenge som mulig jeg... :fnise:

Håper du får en finfin lørdag, Idamor! :klem:

Fordi høsten er koselig :fnise: Jeg er lei av at det er så ekkelt varmt.

Ha en flott lørdag du også Mazillasøta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg pakke en sekk, skal sykle til kjære :dåne:

Det er ikke så langt, men det er varmt ute og jeg hater den bakken opp til han..

Men men, går detta! :) Så jeg ser ikke ut nå! haha Skal dusje og ordne meg til festen hos kjære :)

Ha en flott lørdag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppa :klemmer:

håper du får en kjempefin lørdag sammen med din kjære :klemmer: flink du er til å sykle harde bakker :jepp:

Jeg har ikke peis, men skal ha en dag.. men inntil jeg får kan jeg gjerne komme å låne din :sjenert: .... :jepp: så kan vi drikke te sammen eller noe :jepp:

kose deg masse i dag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppa :klemmer:

håper du får en kjempefin lørdag sammen med din kjære :klemmer: flink du er til å sykle harde bakker :jepp:

Jeg har ikke peis, men skal ha en dag.. men inntil jeg får kan jeg gjerne komme å låne din :sjenert: .... :jepp: så kan vi drikke te sammen eller noe :jepp:

kose deg masse i dag vennen :klemmer:

Hello :klemmer:

Det kan vi gjøre :strix: Ellers får jeg bli med når Reka skal nedover så får vi tenne bål :hoho: Grille marsmallåews :ler:

Det gikk bra å sykle, går bare rett ned og bort så jeg slapp å tråkke så, helt til bakken! Den er ganske lang, og går sånn gørt oppover..

:dåne: :ler:

Sekken min var jo supertung! med data, to brusflasker, klær og toalettmappe.. Ble helt ødelagt jo :ler:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Håper du koser deg i kveld på partaj, med det antrekke kan det jo ikke slå feil iallefall :ler: Gleder meg til å se bilder :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir nok fine :fnise:

Skal nok få tatt noen bilder ;) Jeg har ikke kamera, men kjære kan ta av oss med mobilen hvert fall :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppa :klemmer:

må bare :enig: meg for syklinga!! syns du er kjempeflink :jepp:

gleder meg til å se bildet, må jo bare bli en suksess med antrekket :jepp:

Håper du får en kjempefin kveld og at det blir moro :hoppe:

så syns jeg absolutt det høres ut som en super koselig ide dette med båltenning og grilling av marsmallåews :strix: jeg er med :jepp:

kos deg ikveld og ikke glem å ta bildet nå da ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem:

Ble mange bilder i kveld! Så bare vent til imorra.. eh, senere idag :fnise:

Det hadde vært kjempe gøy! :jepp:

____________________________________

40-årslag! 70's partey!

Først og fremst; hadde det kjempe gøy! Og fy fader å folk så ut! :hoho:

Vi spiste gryterett med salat og nachos, kjempe godt! Så satt vi egentlig bare der og prata en god stund. Så ble bordene ordna og vi ble satt i grupper, da hadde jeg begynt å drikke og begynte så klart å bli kjempe morsom :fnise:

Vi hadde musikk quiz og siden jeg hadde begynt å drikke så sovna jeg litt :ler:

Mens vi hadde quiz spiste vi gode kaker :happy: Jeg er kake menneske ja! hihi

Såe, det ble vel litt fjortissfyll for min del kan man si :fnise: Ble fort full, jeg røyker aldri men det ble et par ute :fy_fy::fnise: En snus ble det også, men broren til kjære kunne ikke bare gi den til meg, han dro ut leppa mi og putta snusen oppi :ler:

Etter hvert ble jeg ganske så kjei, det samme med kjære. Folk dro og så ble vi igjen 7stk, vi bestilte taxi, men herregud så lang tid det tok før den kom!

Da den kom ble vi jo kjempe glade, men den kjørte litt fort og måtte bråbremse for å ikke treffe en elg, noe som resulterte i at svigermor tryna i taxien (maxi taxi) og slo hodet sitt... Huff..

Men jaja, hadde det veldig gøy! :) Nå får jeg vel legge meg snart, har pussa tenner og funnet vann, til og med hjulpet svigermor til sengs.

Ha en flott søndag alle sammen! :klem:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei søtnos :klemmer:

håper du ligger å sover nå, hviler ut etter gårsdagens festligheter :jepp:

hørtes veldig moro ut, til tross for litt knall og fall! håper det går bra med svigermoren din! Gleder meg til å se bilder :hoppe:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søtnos :klemmer:

håper du ligger å sover nå, hviler ut etter gårsdagens festligheter :jepp:

hørtes veldig moro ut, til tross for litt knall og fall! håper det går bra med svigermoren din! Gleder meg til å se bilder :hoppe:

:popcorn:

Hei søta :klem:

Jeg sov ganske godt! Men jeg må liksom våkne noen ganger og halvsove.. Kom meg ut a senga rundt 4 :fnise: Har fått dusja og spist nå, godt!

Jeg har ikke lagt ut bilder selv, siden jeg ikke tok noen, men jeg er tagga på et par nå! Bare å se hvor nydelig jeg var :fnise: For en gangs skyld så var jeg bra på de fleste bildene :klø:

Åj, livat fest skjønner jeg! Håper formen i dag er bra, både til deg og svigermor :Nikke:

:klem:

Hei :) Har det bra jeg :Nikke: Litt kjei men, bare sitte i sofaen og slaske idag :hoppe:

Høres ut som en morsom (og litt slitsom) fest :) Artig å ta den skikkelig ut en gang i blant :skya::skaal::danser:

Var gøy ja, men ganske kjett de siste timene ;) hehe

Jeg er ikke akkurat noe festmenneske, men en gang i blant går det ann å ta seg en fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...