Minttu Skrevet 20. august 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 20. august 2009 I efta var jeg med K som skulle tatovere seg Veldig koselig å være med henne! Vi måtte ta buss fra byen til det stedet og tilbake igjen etterpå og det tok nesten 3 kvarter, så vi skravla bra på bussen Nå blir det bakt potet! *gi til jentene som vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. august 2009 #222 Del Skrevet 20. august 2009 Oppgradert til skravlebøtte utenom KG og da eller? Hvilken status hadde du før du ble skravlebøtte her inne? Jeg og har lyst til å skifte status, men det virker ikke som om jeg er skravlete nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 20. august 2009 Oppgradert til skravlebøtte utenom KG og da eller? Hvilken status hadde du før du ble skravlebøtte her inne? Jeg og har lyst til å skifte status, men det virker ikke som om jeg er skravlete nok! Nei vettu, det er jeg ikke Jeg har liksom aldri noe å si sånn in real life Det spørs jo, men er med nye folk og eller med mange folk rundt så sier jeg meget lite. Jeg var ivrig skribent Du får nok bare skravle i vei! Det tok plutselig helt av denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 #224 Del Skrevet 20. august 2009 Det tok plutselig helt av denne uka! Ja, du var jo plutselig overalt du! KG er rimelig hektende når man begynner å henge med i (altfor) mange bøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 20. august 2009 Ja, du var jo plutselig overalt du! KG er rimelig hektende når man begynner å henge med i (altfor) mange bøker! haha merka du det? Det tok så av med treff prat og jeg ble så med i alt jo Jeg følger med på noen bøker ja.. For å ha orden på det, har jeg ordnet de slik: Fler kommer vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 #226 Del Skrevet 20. august 2009 Oo, så proft! Men, får du opp noen beskjed når det skjer noe i bøkene, eller må du innom for å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. august 2009 #227 Del Skrevet 20. august 2009 Det der så proft ut!!! Henger meg på spørsmålet i tråden ovenfor her og legger til; Hvordan får man laget sånn linje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 20. august 2009 Oo, så proft! Men, får du opp noen beskjed når det skjer noe i bøkene, eller må du innom for å sjekke? Det er bare sånn bokmerkelinje lssm, under url der, google er jo helt på slutten av nettleseren så linja er full av sider Må sjekke selv ja, sjekker en etter en og noen har jeg oppe en stund Det der så proft ut!!! Henger meg på spørsmålet i tråden ovenfor her og legger til; Hvordan får man laget sånn linje??? Legger du inn firefox så ser du noen greier på linja mellom url og nettsiden, for å legge til ting der så.. Vent, jeg kan lage bilde! Nå bør dere få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 #229 Del Skrevet 20. august 2009 Mener du virkelig at det er mer oversiktlig enn Mine innlegg? :klø: Skal ikke stoppe deg altså, jeg synes bare det er kult å være på noens bokmerkelinje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Sist jeg så på Mine innlegg, så ja Der er det så mye rart og de jeg følger med på var liksom ikke sånn jeg ville, jeg syns det ble enklere slikt Må jo ha deg der :happy: Endret 20. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 21. august 2009 #231 Del Skrevet 21. august 2009 Faaancy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. august 2009 #232 Del Skrevet 21. august 2009 Dægen, så tøft Jeg er skikkelig beæret nå altså, egen knapp på oppgavelinja og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. august 2009 #233 Del Skrevet 21. august 2009 Stilig med egne knapper for KG bøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. august 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) søtinger Kommer nok fler også, da må jeg nok ha ny linje for den er full snart Kanskje du også havner der MaiL? Endret 21. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. august 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg er så trøtt! Skulle prøve å stå opp litt tidlig idag så mamma og jeg fikk dratt på cc før hun måtte på jobb. Og vi fikk dratt vi Jeg skal på 70-tallsfest imorra, baahh.. Har skjørt som mamma brukte på 70-tallet, hu var visst bare 12 år men den strikken var da så svær at jeg får den sikkert på meg! Det er svart med gønne, blå og oransje blomster.. Så grelt! Så har kjøpt knæsj grønt skjerf jeg skal ha rundt hodet, må være litt hippie vett. Også knæsj oransje tights Kan legge ut bilde på søndag, bare redigere ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2009 #236 Del Skrevet 21. august 2009 Snacksy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2009 #237 Del Skrevet 21. august 2009 hei søta høres skikkelig kult ut med 70 talls party snacksy antrekk håper på bildet på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. august 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 21. august 2009 Snacksy! You bet hei søta høres skikkelig kult ut med 70 talls party snacksy antrekk håper på bildet på søndag Jeg kommer nok til å bli fin Skal få se bilde på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2009 #239 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kommer nok til å bli fin Skal få se bilde på søndag I`ll be waiting utrolig moro med sånne fester som har tema ..har faktisk aldri vært på noen sånne kanskje jeg får organisere ett selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. august 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 21. august 2009 I`ll be waiting utrolig moro med sånne fester som har tema ..har faktisk aldri vært på noen sånne kanskje jeg får organisere ett selv Det skulle vi nesten hatt som treff! Da er det kanskje teit å dra et sted i Oslo eller noe, så vi får dra hjem til noen Elle som Dinedama sa, ta en helgetur til saltfjellet ;D ___________________ Prøvde på meg klærne istad, fy fader å jeg ser ut Og drar jeg den oransje tightsen bra oppover magen ser magen min ut som et gresskar Men tightsen er kul, så den kommer jeg til å bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå