Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

I efta var jeg med K som skulle tatovere seg :) Veldig koselig å være med henne! Vi måtte ta buss fra byen til det stedet og tilbake igjen etterpå og det tok nesten 3 kvarter, så vi skravla bra på bussen :fnise:

Nå blir det bakt potet! :sikle: *gi til jentene som vil ha* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppgradert til skravlebøtte utenom KG og da eller? :fnise:

Hvilken status hadde du før du ble skravlebøtte her inne? Jeg og har lyst til å skifte status, men det virker ikke som om jeg er skravlete nok! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgradert til skravlebøtte utenom KG og da eller? :fnise:

Hvilken status hadde du før du ble skravlebøtte her inne? Jeg og har lyst til å skifte status, men det virker ikke som om jeg er skravlete nok! :ler:

Nei vettu, det er jeg ikke :fnise: Jeg har liksom aldri noe å si sånn in real life :ler: Det spørs jo, men er med nye folk og eller med mange folk rundt så sier jeg meget lite.

Jeg var ivrig skribent :Nikke: Du får nok bare skravle i vei! :fnise: Det tok plutselig helt av denne uka! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok plutselig helt av denne uka! :hoho:

Ja, du var jo plutselig overalt du! :ler: KG er rimelig hektende når man begynner å henge med i (altfor) mange bøker! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du var jo plutselig overalt du! :ler: KG er rimelig hektende når man begynner å henge med i (altfor) mange bøker! :flau:

haha merka du det? :hoho: Det tok så av med treff prat og jeg ble så med i alt jo :fnise: Jeg følger med på noen bøker ja.. For å ha orden på det, har jeg ordnet de slik: post-28431-1250799395_thumb.jpg :hoho:

Fler kommer vel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo, så proft! :jepp: Men, får du opp noen beskjed når det skjer noe i bøkene, eller må du innom for å sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der så proft ut!!! :jepp:

Henger meg på spørsmålet i tråden ovenfor her og legger til; Hvordan får man laget sånn linje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo, så proft! :jepp: Men, får du opp noen beskjed når det skjer noe i bøkene, eller må du innom for å sjekke?

:fnise: Det er bare sånn bokmerkelinje lssm, under url der, google er jo helt på slutten av nettleseren så linja er full av sider :ler: Må sjekke selv ja, sjekker en etter en og noen har jeg oppe en stund :fnise:

Det der så proft ut!!! :jepp:

Henger meg på spørsmålet i tråden ovenfor her og legger til; Hvordan får man laget sånn linje???

Legger du inn firefox så ser du noen greier på linja mellom url og nettsiden, for å legge til ting der så.. Vent, jeg kan lage bilde! :ler:

post-28431-1250801754_thumb.jpg Nå bør dere få det til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig at det er mer oversiktlig enn Mine innlegg? :klø: Skal ikke stoppe deg altså, jeg synes bare det er kult å være på noens bokmerkelinje! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg så på Mine innlegg, så ja :fnise: Der er det så mye rart og de jeg følger med på var liksom ikke sånn jeg ville, jeg syns det ble enklere slikt :ler:

Må jo ha deg der :happy:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søtinger :fnise: Kommer nok fler også, da må jeg nok ha ny linje for den er full snart :hoho:

Kanskje du også havner der MaiL? :lur:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt! :Gjesp: Skulle prøve å stå opp litt tidlig idag så mamma og jeg fikk dratt på cc før hun måtte på jobb. Og vi fikk dratt vi ;)

Jeg skal på 70-tallsfest imorra, baahh.. Har skjørt som mamma brukte på 70-tallet, hu var visst bare 12 år men den strikken var da så svær at jeg får den sikkert på meg! Det er svart med gønne, blå og oransje blomster.. Så grelt!

Så har kjøpt knæsj grønt skjerf jeg skal ha rundt hodet, må være litt hippie vett.

Også knæsj oransje tights :hoho: Kan legge ut bilde på søndag, bare redigere ansiktet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snacksy! :sexy:

You bet :fnise:

hei søta :klemmer:

høres skikkelig kult ut med 70 talls party :jepp: snacksy antrekk :lur:

håper på bildet på søndag ;)

:hug:

Jeg kommer nok til å bli fin :hoho: Skal få se bilde på søndag ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å bli fin :hoho: Skal få se bilde på søndag ;)

:klem:

I`ll be waiting :popcorn:

utrolig moro med sånne fester som har tema :Nikke: ..har faktisk aldri vært på noen sånne :sjenert: kanskje jeg får organisere ett selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`ll be waiting :popcorn:

utrolig moro med sånne fester som har tema :Nikke: ..har faktisk aldri vært på noen sånne :sjenert: kanskje jeg får organisere ett selv :fnise:

Det skulle vi nesten hatt som treff! :hoho: Da er det kanskje teit å dra et sted i Oslo eller noe, så vi får dra hjem til noen :fnise: Elle som Dinedama sa, ta en helgetur til saltfjellet ;D

Prøvde på meg klærne istad, fy fader å jeg ser ut :hoho: Og drar jeg den oransje tightsen bra oppover magen ser magen min ut som et gresskar :ler:

Men tightsen er kul, så den kommer jeg til å bruke! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...