Møffi Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 21. desember 2009 Har forresten fått inn litt flere "skjønnhetsrutiner" så jeg skal bli enda vakrere til juni Har begynt med hårkur, bodyscrub og handkrem for å få sterkere negler. Har også bestemt meg for å spare håret så jeg kan sette det opp. Har dessuten begynt å ta sol, ikke mye, men tenkte det er greit å begynne litt nå så jeg ser hvordan huden reagerer og hvor mye som skal til, så kjører jeg på igjen i mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 28. desember 2009 #102 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei Møffi! Lenge siden sist nå... Etter flere måneder med planleggings-pause for min del er jeg endelig tilbake for fullt...! Smart ide med skjønnhetsrutiner ja.. Tror jeg må ta meg en tur til frisøren snart å få meg noen gode produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 29. desember 2009 #103 Del Skrevet 29. desember 2009 Skjønnhetsrutiner er smart! Har hatt det selv det siste halve året, har tyykt hår som jeg pleier å få tynnet ut hos frisør, men nå får jeg ikke lov (det er visst lettere å fikse tykt hår enn tynt hår pent når man skal være brud ), og jeg holder på å gå fra vettet Får heller ikke farge det som jeg vil Men men, det er jo en fornuft i det. Sol er og litt smart ja, spesielt det å heller ta litt forsiktig fremover, enn å bråsole seg de siste tre ukene! B-vitaminer er smart å ta for hår og negler, det er sikkert det du tar? Og selvsagt- mye vann og mosjon for vakker hud, kropp og sinn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #104 Del Skrevet 1. januar 2010 Måtte bare lese meg opp igjen her Ser ut som du har fått gjort en del da Nå fikk ikke jeg sett invitasjonene da. Jeg prøver også på skjønnhetsrutiner. Jeg er dårlig på å ta ansiktsmaske, skrubb osv, men skal bli flinkere nå (siden jeg er utdannet hudpleier, burde jeg jo strengt talt være flinkere ) Jeg har også begynt å ta sink for penere hud, og tar hårkur når jeg kommer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei Møffi! Lenge siden sist nå... Etter flere måneder med planleggings-pause for min del er jeg endelig tilbake for fullt...! Smart ide med skjønnhetsrutiner ja.. Tror jeg må ta meg en tur til frisøren snart å få meg noen gode produkter Koselig å se deg igjen Kjekt med litt pause også ja, har ikke planlagt fryktelig mye i det siste selv Skjønnhetsrutiner er smart! Har hatt det selv det siste halve året, har tyykt hår som jeg pleier å få tynnet ut hos frisør, men nå får jeg ikke lov (det er visst lettere å fikse tykt hår enn tynt hår pent når man skal være brud ), og jeg holder på å gå fra vettet Får heller ikke farge det som jeg vil Men men, det er jo en fornuft i det. Sol er og litt smart ja, spesielt det å heller ta litt forsiktig fremover, enn å bråsole seg de siste tre ukene! B-vitaminer er smart å ta for hår og negler, det er sikkert det du tar? Og selvsagt- mye vann og mosjon for vakker hud, kropp og sinn :D Ja, B-vitaminer, vann og mosjon er også på lista, men det gjør jeg egentlig til vanlig også, så telte liksom ikke med det da.. Kjedelig med tykt hår ja, har det selv, men frisøren min sa ingenting om det, så jeg tynnes som vanlig... Måtte bare lese meg opp igjen her Ser ut som du har fått gjort en del da Nå fikk ikke jeg sett invitasjonene da. Jeg prøver også på skjønnhetsrutiner. Jeg er dårlig på å ta ansiktsmaske, skrubb osv, men skal bli flinkere nå (siden jeg er utdannet hudpleier, burde jeg jo strengt talt være flinkere ) Jeg har også begynt å ta sink for penere hud, og tar hårkur når jeg kommer på det Sink altså? Det har jeg aldri hørt om at funker.. Men vi blir nok så pene alle mann fordet, så er ikke noe å bekymre seg for Invitasjonene slettet jeg etter en stund, det stemmer det, hadde egentlig ikke planer om å legge de ut igjen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 4. januar 2010 Da er jeg tilbake etter en god og lang juleferie Vi har vært litt overalt og det har vært veldig koselig, bortsett fra at det har vært kaldt som fy da! Det bruker da ikke å være så kaldt om vinteren? :klø: Har fått delegert bort litt ansvar i ferien også, så nå skal vi nok se at det blir fart på sakene snart Fortsatt like langt på invitasjonene, men er enda et par måneder til de skal ut. Svigers har enda ikke nevnt bryllupet, annet enn at svigermor uttrykte at vi ikke kunne sove sammen den siste natta før vi gifter oss, helst så hun at han sover hjemme hos de, ca 3 timer fra der vielsen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 4. januar 2010 #107 Del Skrevet 4. januar 2010 ? Liker ikke svigers at dere skal gifte dere..? Prøvde å skumme igjen boka di for å se om du hadde skrevet om det før, men fant det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 4. januar 2010 ? Liker ikke svigers at dere skal gifte dere..? Prøvde å skumme igjen boka di for å se om du hadde skrevet om det før, men fant det ikke... Er usikker, de har et veldig rart samliv seg i mellom og forhold til sønnen sin. Egentlig merkelig at de har klart å få en så normal sønn Bryr meg faktisk ikke så veldig, det er jo vi som skal planlegge dette bryllupet, men jeg tror ikke de aner hvor det skal være en gang (de vet det er i hjembyen min da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 4. januar 2010 #109 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjedelig da... Har de ikke gratulert eller noe..? Ikke noe å bry seg om, nei! Som sagt så er det jo dere som kommer til å stå for planleggingen... Gøy å se at du også er inne en mandags formiddag ...jeg burde vel egentlig gjort tusen andre ting, men klarer ikke heelt å rive meg fra skjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjedelig da... Har de ikke gratulert eller noe..? Ikke noe å bry seg om, nei! Som sagt så er det jo dere som kommer til å stå for planleggingen... Gøy å se at du også er inne en mandags formiddag ...jeg burde vel egentlig gjort tusen andre ting, men klarer ikke heelt å rive meg fra skjermen... Jo, svigermor har gratulert, svigerfar har ikke sagt noe.. Rare folk altså, men sånn er det bare, orker ikke irritere meg noe særlig over det. Sambo sier at det er sånn de er, så da får man la de være sånn Hihi, jeg vasker klær samtidig jeg da :gjeiper: Så føler meg egentlig veldig flink selv om jeg surfer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 4. januar 2010 #111 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det er jo ganske mye jobb å høre på at vaskemaskinen svinger seg... Kanskje jeg skal gjøre det samme? Ja, det skal jeg! God ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det er jo ganske mye jobb å høre på at vaskemaskinen svinger seg... Kanskje jeg skal gjøre det samme? Ja, det skal jeg! God ide! Det er bra Viktig å kunne sånt før man blir gift, ser du! Du skal vel bli en skikkelig husfrue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 4. januar 2010 #113 Del Skrevet 4. januar 2010 Selvføølgelig!! Tenkte jeg skulle slå skikkelig til i dag, og ta oppvasken også! Kanskje stryke klær, og vaske litt her og der... Selvfølgelig med pc'en durende i bakgrunnen... Hva er "bryllupsprosjektet" ditt idag...for ikke si meg at du surfer rundt uten å se etter noe til bryllupet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 4. januar 2010 Selvføølgelig!! Tenkte jeg skulle slå skikkelig til i dag, og ta oppvasken også! Kanskje stryke klær, og vaske litt her og der... Selvfølgelig med pc'en durende i bakgrunnen... Hva er "bryllupsprosjektet" ditt idag...for ikke si meg at du surfer rundt uten å se etter noe til bryllupet...? Hihi, Jeg sniker litt rundt og ser hvor langt alle andre har kommet sånn at jeg vet hva jeg må gjøre jeg også Har funnet ut at jeg skal sette meg ned etterpå med innbydelsene og få ferdig et par til Kanskje alle tilogmed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 4. januar 2010 #115 Del Skrevet 4. januar 2010 Hehe! Hvor mange skal du lage? Der var første klesvask igang, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 4. januar 2010 Hehe! Hvor mange skal du lage? Der var første klesvask igang, gitt! Litt usikker faktisk, men et sted mellom 25 og 30. Hvordan gjør dere det med søskenbarn som bor hjemme men som skal bes med kjæreste, sender dere eget kort til paret eller felles til husstanden og skriver på kjærestens navn? (Hvis dere har det problemet da, hvis ikke kan du tenke hypotetisk) Bra med klesvask! Min er snart ferdig tror jeg, høres sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 4. januar 2010 #117 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Da tror jeg jeg ville ha sendt et eget til paret Sikkert litt kjekt å få egen innbydelse når en har kjæreste! Husker selv at det var litt stas første gang jeg ble innbudt med kjæreste... Jeg er litt i tvil hvordan jeg skal gjøre med mine søskenbarn... Har noen søskenbarn som ba meg i sitt bryllup, men vi har så utrooolig mange søskenbarn at det er vanskelig å be alle... Er redd de skal bli fornærmet om jeg ikke ber de som ba meg..? Noen ba meg da jeg var liten, og er derfor en del eldre enn meg..har lite kontakt med dem nå... Endret 4. januar 2010 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #118 Del Skrevet 4. januar 2010 Er litt sånn her også, men vi ber bare de vi har kontakt med, og ingen under 10-13 år, et sted må man bare sette en grense.. Har også noen venner jeg var i bryllup til (kaffe) som jeg ikke kommer til å be... Var litt usikker på det, men vi har jo ikke noe kontakt lengre og bare fordi man ber noen i sitt bryllup betyr ikke det at man blir bedt tilbake en gang i fremtiden tenker jeg Da ber vi søskenbarn med kjæreste på eget kort Godt poeng det, med at det sikkert er stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 4. januar 2010 #119 Del Skrevet 4. januar 2010 De har jo liksom nesten starta "egen familie" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #120 Del Skrevet 4. januar 2010 De har jo liksom nesten starta "egen familie" Haha, ja de er så søte og små. Og så sjenerte når kjæresten er med i familieselskap Huff, nei nå må jeg rive meg vekk fra datamaskinen, har mange kilo tøy som skal henges opp :dåne: og så må jeg starte på innbydelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå