Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen


mocci

Anbefalte innlegg

Er fremdeles nett og smekker du da. :)

:ler2: joa når du sier det så :) . Du er nå så skjønn :klemmer:

Med mine 170cm over bakkenivå så ser det straks bedre ut med litt kjøtt på beina, har faktisk fått meg en aldri så liten kosemage også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Mocci

Koselig med shopping med mamma da. Og så en mamma som går bananas i butikkene og handler og handler :ler:

Savnet samværet med mamma av og til kjenner jeg, men vi ringes et par ganger i uka og så er hun her 1-2 ganger i året, og vi der. Da drar vi på "jentetur" og lar mennene være hjemme :)

Jaaaaaa veldig glad i mammå mi :rødme: , hun er ung til sinns og fikk meg da hun var 21, er supert å ha en såpass ung mamma. Vårt forhold er veldig nært og til tider er vi mer som venninner :) Hun er vel den personen som kjenner meg aller aller best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt høyde du, altså. Jeg er under gjennomsnitts med min 160cm. Kosemage fikk jeg etter fylte 25. Ikke sånn kjempemye, men litt. Er vel en normal 36/38, alt etter som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ganske høy men uproporsjonal sådan med laaaange bein, deretter følger en meget fyldig sprettrumpe (my pride and joy) :ler: med påfølgende kort overkropp med minimale boobies........ :sjenert: Det er rart hvor forskjellig man er skrudd sammen :)

Jeg har absolutt ikke lett for å legge på meg så det er en stor personlig seier at jeg har økt vekten, føler meg mye mer tilfreds, tror ikke jeg lenger har en BMI i kategorien undervektig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt høyde du, altså. Jeg er under gjennomsnitts med min 160cm. Kosemage fikk jeg etter fylte 25. Ikke sånn kjempemye, men litt. Er vel en normal 36/38, alt etter som.

Forresten syns jeg det er fint med lave jenter, dere er så søte og ofte mye mer proporsjonale i formene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du er flott akkurat som du er. Selv har jeg ganske lange ben i forhold til høyden, noe jeg i grunnen er fornøyd med, selv om de i seg selv ikke er unormalt lange i inches.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God torsdagsmorgen snuppa :klemmer:

tar en tur innom for å ønske deg en strålende torsdag og legger igjen en :klemmer: til deg!!

Nå er det snart helg, og det liker vi :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg ganske lange ben i forhold til høyden, noe jeg i grunnen er fornøyd med, selv om de i seg selv ikke er unormalt lange i inches.

Lange ben er jo kjempefint da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har måmmå mi bursdag!! Gratulera så masse med 55 årsdagen mamma :bursdag: :blåse:

Svigerinna mi har også bursdag idag, gratulera så masse med 39 års dagen! :bursdag:

På tapetet idag står:

- burdagsselskap hos svigerinne

- pakking til helgeturen

- diverse husarbeid

På tv idag: ikkenooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet samværet med mamma av og til kjenner jeg, men vi ringes et par ganger i uka og så er hun her 1-2 ganger i året, og vi der. Da drar vi på "jentetur" og lar mennene være hjemme :)

Ha en fin dag Mocci :klem:

Jaaaaaa veldig glad i mammå mi :rødme: , hun er ung til sinns og fikk meg da hun var 21, er supert å ha en såpass ung mamma. Vårt forhold er veldig nært og til tider er vi mer som venninner :) Hun er vel den personen som kjenner meg aller aller best.

Misunner dere bittlitt som har så godt forhold til moren deres, Mocci og Ulva :)

Moren min er snill, men hun er så innkapslet i sine egne hemninger og fordommer og janteloven på vegne av oss barna, at ting er blitt som de er blitt. :sukk:

Herlig med shopping da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredda.... :duskedame: men er hjemme fra jobb idag grunnet en grusom hodepine.... :spy: men heldigvis føles det som den har sluppet litt taket. Jeg burde vel strengt tatt ikke sitte foran Pc-skjermen. :sjenert: ......but couldnt help myself... :rødme:

Igår ble det en veldig hektisk dag, løp fra den ene bursdagsfeiringen til den andre samt tilhørende blomsterkvast og gave shopping :shoppe:

Idag skulle vi (Snoppen, meg, svigerinne og bullefrøken) egentlig dratt på weekendtur til sørlandet men avreisen :reise: er utsatt til tidlig imorgen istedet.

Vi skal besøke en helg gjeng av Snoppens slektninger, som har tatt turen nordfra til det blide sørland hvor de har leid seg et hus for to uker. De har med seg sine familier med stort og smått og vi fant ut at det var best å reise lørdagsmorgen istedet slik at vi ikke vekket ungene ved sen ankomst ikveld.

Vi er så heldige at vi kan ta med Bullefrøken men igår fikk vi et lite sjokk da det viser seg at en av ungene er livredd hunder hvor vi fikk høre at vi må ha bullefrøken i bånd inne hele tiden.........:( Uff jeg ble litt stresset av det hele, liker ikke at bullefrøken blir oppfattet som et problem :sukk: , hun er jo verdens mest omgjengelig og tilpasningsdyktige hund :)

Det kan jo bli interesant å se hvordan hun takler å være i bånd innomhus, det har kun skjedd et par ganger tidligere, hun er jo vant med å kunne ferdes fritt både ute og inne. Vi har selvsagt med bur til henne også hvor vi kan plassere henne skulle situasjonen bli helt ille. Men jeg sa ifra at jeg ikke vil ta henne med hvis det er slik at hun må være i bur som er plassert på et soverom, langt fra oss andre. Da blir jeg heller hjemme med bullefrøken så kan snoppen og svigerinne reise alene.

Jeg blir bare litt irritert over at slektningene ikke har diskutert dette tidligere, det var jo de som ville at vi skulle ta med bullefrøken og så viser det seg at vedkommende ikke var klar over dette redsel for hunder problemet....:(

Forhåpentligvis så går det sikkert fint, skal selvsagt holde bullefrøken unna dette barnet som er redd, kanskje det bare er jeg som maler worst case scenarioer igjen...... :sukk:

På tapetet idag:

-pakking til helgeturen

På tv idag:

-ikkenoooooo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Og god tur til det blide sørland. Håper det går seg til når de ser at Bullfrøken er snill og grei. Kanskje de kan bli kvitt skrekken for hunder.

Ha en kjempefin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Skal se det ordner seg med Bullefrøken og dette med hunderedsel. Får ungen litt tid på seg samtidig som at Bullefrøken ikke presser på, vil det ikke forundre meg om alt går bra.

God tur da :) Kos dere masses på tur :)

Og god helg :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Håper hodepinen gikk fort over!

Fredag, er ikke det den beste dagen? En hel helg foran en.

Ha en fin helg, Mocci!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lenge siden jeg har fått vært innom hos deg *skamme seg*

Håper at det går greit med hunden og barna - tar satse på at det går greit så lenge de lærer hverandre å kjenne :jepp:

Ha en strålende tur på sørlandet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Takk for koselig besøk i boken min!! :hoppe:

Nå har du kanskje reist på ferie til sørlandet allerede, så det blir lenge til du får lest dette, men pytt pytt.. Håper du koser deg masse, og at ungen med hundeskrekk blir kurert når h*n ser hvor god deres Bulle er! :nigo:

Ellers måtte jeg smile litt når jeg leste dette:

Ja jeg er ganske høy men uproporsjonal sådan med laaaange bein, deretter følger en meget fyldig sprettrumpe (my pride and joy) :ler: med påfølgende kort overkropp med minimale boobies........ :sjenert: Det er rart hvor forskjellig man er skrudd sammen :)

Jeg har absolutt ikke lett for å legge på meg så det er en stor personlig seier at jeg har økt vekten, føler meg mye mer tilfreds, tror ikke jeg lenger har en BMI i kategorien undervektig :hoppe:

Jeg er nesten akkurat lik, bare at jeg ikke har noen sprettrumpe jeg kan skryte av.. Jeg var ufrivillig undervektig i hele oppveksten og langt opp i 20-årene. Kun de siste årene jeg har bikket over i normal-kategorien. Det var ganske slitsomt.. Jeg ser på bilder av meg selv da jeg var 18-19 og skjønner jo godt at folk trodde jeg hadde spiseforstyrrelser.. Det var ikke pent!! Men jeg har aldri slanket meg en dag i mitt liv, og ble jo bare såret av at folk trodde jeg var sånn av egen fri vilje.. Jaja, water under the bridge nå heldigvis! :)

Håper du har en super ferie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Takk for veldig koselig velkomst i dagboken min! Har tittet litt i dagboken din (har ikke rukket å lese hele enda, men det kommer!) Syntes det er så koselig å lese at dere har hund. Merker at jeg bare får mer og mer lyst på det, men det er nok ikke tid for det nå (men det er jo lov å drømme?).

Hvordan har du foresten klart å øke vekten? Jeg "sliter" med det samme. Er undervektig i følge bmi og kan spise og spise uten å legge på meg. Er vel alt i alt fornøyd, men det skader aldri med litt mere former. :gjeiper:

Håper du får en super søndagskveld videre og at du koser deg på tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupppa :klemmer:

håper du har hatt en strålende helg :hoppe:

tusentakk for koselig hilsen i boka mi vennen!! legger igjen en goooooooooooood mandags :klem: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...