Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen


mocci

Anbefalte innlegg

Gjest Fisk73

Ha en riktig flott lørdag!

Når det gjelder magevondt, så håper jeg du finner ut av det. Selv har jeg hatt mange opp- og nedturer i livet, men har hatt stor bruk for gestalterapaut i enkelte situasjoner. Nå sist var jeg hos en coach som hjalp meg mye med å finne ut av ting.

Aner ikke hva det er som ligger bak deg, men jeg håper du finner ut av det. Må jo være skrekkelig tungt å ha noe slikt som gjør at man kanskje ikke kan gjøre det man har lyst til.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for besøket i boka mi :nigo: innom å hilser på deg og.

Flere ting jeg kjenner meg igjen i her inne.

Ha en super lørdag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket i boka mi :nigo: innom å hilser på deg og.

Flere ting jeg kjenner meg igjen i her inne.

Ha en super lørdag :nigo:

Tusen takk for hilsen Schnuppa, du er hjertelig velkommen :helen:

Kjempekoselig å se deg i boka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei kor det går :) Her var det opp og stå kl 8 :)

Formiddagen og ettermiddagen har gått med til å sysle med ripping av cder til mp3 format for igjen å legge inn på min mp3 spiller.....mye jobb men gjør det for min kjære søster som skal ha 30års fest ikveld :skaal:

Jeg ble utnevnt som DJ :hoppe: Lets get this PARTEI started :danser:

Jeg har alltid elsket å dra på disco/nattklubb for å danse....shake that booty.....så jeg har en god del dansemusikk liggende, helt fra old school dance til dagens listepop :)

Håper søs liker min greie da :) Vi har vært mye ute og danset sammen :) De siste årene har vi fått litt andre interesser og har ikke vært ute på leeeeeenge, tror det er over 2 år siden jeg var på nattklubb. Jeg foretrekker å nyte helgene hjemme sammen med Snoppen eller på besøk hos venner/familie :)

Nei nå må jeg suse ned til Søs for å teste mp3 spiller og anlegg :)

So long girlies..... :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så klok Tante Brun! Ja det er nettopp det, jeg vil at så få folk som mulig skal vite noe, hehehehehe kanskje ikke så lurt å utlevere meg her på KG da når jeg tenker meg om :sjarmor:

Jeg føler de tunge tankene har flydd sin vei, iallefall gjemt seg bak en sky, de er jo alltid med meg men i det daglige vil jeg ikke kjenne etter, da blir jeg bare så deppa.

Sa du klok...? :sjenert: Du må ikke si sånn, har så lett for å få glorie og å fly, serru.. :fnise:

Men - heller klok av skade/erfaring. Føler at jeg vet det meste rent teoretisk, men har problemer med praksisdelen av disse teoriene...

Håper festen i går ble fin, og at du storkoste deg :)

Er forøvrig enig med deg at hjemmekos er det beste, utelivet er jeg ferdig med. Har ikke vært på diskotek på 12-13 år tror jeg.. (uff, så gammel jeg er...) Unntaket er restaurant-/pubbesøk der man kan parkere hele kvelden til rolig musikk slik at man kan føre en samtale uten å måtte skrike til hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.., jeg vil at så få folk som mulig skal vite noe, hehehehehe kanskje ikke så lurt å utlevere meg her på KG da når jeg tenker meg om :sjarmor:

Apropos - med mindre du ikke er heeelt anonym, er det vel ikke noe galt i å utlevere (vil kanskje ikke kalle det utlevering engang) seg her inne.

Samtidig skjønner jeg deg, føler det litt sånn selv. Kanskje vi bare er uavnt med dagbok-greia, nys som vi er begge to. ;)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jammen denne dagen snart historie, har hatt det så travelt med svigerfar på besøk, opp å hoppe kl 8 og så har det gått slag i slag med tur, middagslaging m.m, er helt slips, har ikke akkurat fått sovet ut denne helgen.......kom ikke hjem fra bursdagsfest før kl halv 3 i natt, la meg vel nærmere kl 3.......blææh ikke vant til å rangle slik :)

Festen var koselig den, vil nok kanskje kalle det mer et selskap da det foregikk i veldig rolige former, ingen som danset en gang........så det ble egentlig ikke bruk for en DJ, satte bare på musikken min og lot den surre og gå......:)

Det var flere gravide og jenter med puppespreng :fnise: og det satte sitt preg på festen, tror ikke jeg har opplevd så mange graviditets-fødsels-barneoppdragelse-dissing av ektemann/samboer historier på en kveld, følte meg litt utenfor til tider, som om de befinner seg i en helt annen verden enn meg ...............

Jeg ble også lettere nervøs av det de hadde å fortelle angående fødsel og slikt..........hjalp ikke akkurat på angsten min....... :sukk:

Heldigvis var vi to som ikke har født barn, så vi holdt sammen :) Jeg tar meg i å håpe at jeg ikke luller meg inn i en slik barnestyr boble at jeg ikke kan snakke om noe annet.......hvis jeg skulle få små en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som du beskriver det høres det skremmende likt ut sånn som niesen min har det. Hun er bare 18 år, men har vært masse på sykehus fordi de har trodd hun har hatt nyrestein. Det var det ikke da, men jentungen har jo konstant vondt i magen, og jeg tror det er stress jeg.

Ja det er godt mulig at det kan være stress, det er ganske vanlig at stress slår seg på magen, det er iallefall tilfelle hos meg. Jeg er en person som lett bekymrer meg for alt mulig, tidligere ble jeg ikke syk av dette, men når blir jeg syk av å bekymre meg for mye :( beymringer fører også til at jeg føler meg stressa......er en ond sirkel...

Før hadde jeg sagt meg helt enig med deg i at klokka 8 er alt for tidlig å stå opp i helga.

Men mange år med en ekstrem a-menneske mann, har forandret min døgnrytme også. Litt etter litt.

Men jeg jobbet skift i 16 år da, og sov til alle tider. Når jeg sluttet med det og traff Ulvemannen min fikk jeg etterhvert en annen døgnrytme.

Han står opp mellom klokka 4-6 han da, uansett om det er hverdag eller helg.

Jeg står sjelden opp før mellom 7-8, men lenger klarer jeg ikke å sove :riste:

Det er direkte plagsomt noen ganger. Som når man har vært på noe, eller har hatt besøk og vært lenge oppe. Egentlig har man lyst og behov for å sove lenger, men øya bare spretter opp av seg selv, senest klokka 8, og det er det umulig å sove lenger. :sur:

GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZ Ulvemannen som står opp såååå tidlig, han slår jo pensjonistene med god margin!!! :fnise:

Tror jeg hadde hatt store problemer med å tilpasse meg en slik døgnrytme, da er det lettere å tilpasse seg Snoppen med sin C-rytme :fnise:

Jeg har ikkeno problemer med å sove lenge på mårran, sover gjerne frempå til 10-11 i helgene, deilig!! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder magevondt, så håper jeg du finner ut av det. Selv har jeg hatt mange opp- og nedturer i livet, men har hatt stor bruk for gestalterapaut i enkelte situasjoner. Nå sist var jeg hos en coach som hjalp meg mye med å finne ut av ting.

Aner ikke hva det er som ligger bak deg, men jeg håper du finner ut av det. Må jo være skrekkelig tungt å ha noe slikt som gjør at man kanskje ikke kan gjøre det man har lyst til.

:klemmer:

Gestaltterapeut har jeg ikke prøvd, kanskje det kan være noe for meg.

Ja jeg har ofte tunge stunder men prøver å gjøre det beste ut av det i hverdagen, det som desidert plager meg mest er å måtte skuffe Snoppen/familie/venner ved å ikke kunne delta på alle sosiale happenings... :sukk: Det føles faktisk verre enn selve magesmertene/uvelheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten mandagshilsen :) Høres ut som du har hatt en koselig helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Gestaltterapeut har jeg ikke prøvd, kanskje det kan være noe for meg.

Ja jeg har ofte tunge stunder men prøver å gjøre det beste ut av det i hverdagen, det som desidert plager meg mest er å måtte skuffe Snoppen/familie/venner ved å ikke kunne delta på alle sosiale happenings... :sukk: Det føles faktisk verre enn selve magesmertene/uvelheten.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten mandagshilsen :) Høres ut som du har hatt en koselig helg ;)

Heia MaiL, tusen takk for hilsen, sååå koselig! :smilyblomst:

Joa helga var kos den, litt for travel kanskje men masse moro :)

Må ta meg en tur i boka di må vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :goodbye:

kommer innom med en mandags :klem: og ønsker deg en strålende uke videre :klem:

Mange takk for klem og hilsen :klem:

Må ta meg en tur i boka di også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er St.hans aften her med det vanlig gråværet......standard at det regner her på denne dagen noe som gjør grilling/bål til en selsom affære :sur:

Det blir ikkeno særlig feiring på oss idag, familien min er på ferie på sørlandet og late som vi er så gidder vi ikke fyre opp grillen for bare Snoppen og meg :gjeiper:

Igår reiste svigerfar hjem, deilig å være alene i huset igjen, misforstå meg rett, kjempekos med besøk men veldig stressende også.....særlig for en som mangler husmor genet :) lever ikke helt opp til svigermors standard når det gjelder middager og kaffimat......de har alltid kaffe og kake hver kveld.....heldigvis klarte jeg å bake en kake da i det minste :)

Familien min er som sagt reist på en ukes ferie til sørlandet og da har jeg fått i oppdrag å passe huset til mine foreldre (ta inn posten hver dag, vanne blomster ute/inne) samt huset til søster (ta inn posten/vanne blomster inne/ gi kattene mat). Det er ikke hvilken som helst mat disse kattene spiser.....kun fersk fisk ( sånne frosne seiblokker som tines) med rømme på toppen samt tørrfor kjøpt på dyrebutikk. Jeg nevnte for min søster at jeg synes de kattene hennes er bortskjemte men da ble hun sur gitt...... :(

Jeg har to katter selv men de er i det minste altetende :) Jeg har ikkeno imot tørrfor fra dyrebutikk, men er vel det styret med fersk fisk hver dag som ikke er helt min greie....syns det blir too much, men søs får styre på som hun vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes fersk fisk hver dag til kattene var litt overkill :jepp: Da vi hadde katt så fikk han bare fiskerester når vi hadde det til middag ;)

Skjønner hva du mener med besøk, jeg får huset (eller leiligheten :fnise: ) fullt i morgen, bare det er stressfaktor nok for min del ;)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

De har lovet sol utover dagen, så vi får håpe på det beste. Når det gjelder St, hans været her så må jeg le litt av det du skriver. Har bodd her i 13 år nå og har aldri opplevd en varm og solrik St.hansaften. Det kan være knall både før og etter, men selve St. hansaften :riste:

Ulvemannen pleier å spøke med at det er en vestlending som fant opp St. Hans bålet. For da fikk man iallefall litt varme :ler:

Jeg skjønner inmari godt hva du mener. Koselig med besøk, men deilig når de drar igjen også :)

Ha en fin St.hansaften Mocci med eller uten sol :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :goodbye:

Tusen takk for koselige hilsner i boka mi :klemmer: veldig koselig med besøk :jepp: håper du får en strålende st.hans selv om været kanskje ikke er av det flotteste!! sender ihvertfall litt :sol: din vei og håper at du får se litt av den!!

hehe, katter og mat ja!! har katt selv og han veksler litt med mat lysten og hvor altetende han er! han får tørrfor fra dyrebutikk, men det har ett par grunner. ene er at han har blitt slanket (litt glad i mat er han) og så har han fått problemer med nyrene og får spesialfor!! greit nok for det er sånn mat som vi får pengene igjen for hvis han ikke liker det! men vet om andre som serverer fisk til kattene sine, det gjør ikke jeg!! en ting er å gi han en lten bit hvis vi har fisk til middag,men lager ikke egen middag til han!!

ønsker deg en kjempefin dag uansett hver, kose deg med din kjære :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er St.hans aften her med det vanlig gråværet......standard at det regner her på denne dagen noe som gjør grilling/bål til en selsom affære :sur:

Det blir ikkeno særlig feiring på oss idag, familien min er på ferie på sørlandet og late som vi er så gidder vi ikke fyre opp grillen for bare Snoppen og meg :gjeiper:

Igår reiste svigerfar hjem, deilig å være alene i huset igjen, misforstå meg rett, kjempekos med besøk men veldig stressende også.....særlig for en som mangler husmor genet :) lever ikke helt opp til svigermors standard når det gjelder middager og kaffimat......de har alltid kaffe og kake hver kveld.....heldigvis klarte jeg å bake en kake da i det minste :)

Familien min er som sagt reist på en ukes ferie til sørlandet og da har jeg fått i oppdrag å passe huset til mine foreldre (ta inn posten hver dag, vanne blomster ute/inne) samt huset til søster (ta inn posten/vanne blomster inne/ gi kattene mat). Det er ikke hvilken som helst mat disse kattene spiser.....kun fersk fisk ( sånne frosne seiblokker som tines) med rømme på toppen samt tørrfor kjøpt på dyrebutikk. Jeg nevnte for min søster at jeg synes de kattene hennes er bortskjemte men da ble hun sur gitt...... :(

Jeg har to katter selv men de er i det minste altetende :) Jeg har ikkeno imot tørrfor fra dyrebutikk, men er vel det styret med fersk fisk hver dag som ikke er helt min greie....syns det blir too much, men søs får styre på som hun vil :)

Er alene på denne midtsommeraften jeg da. Min kjære jobber. Men vi grillet like før han dro for en time siden, så vi fikk kost oss litt da :)

Er helt enig med om det å ha besøk. Jeg er nå så heldig anlagt at jeg ikke bare sover dårlig når jeg sover borte, men jeg sover også dårlig når det er gjester i huset. Så har vi langvarig besøk må jeg virkelig jobbe med meg selv for ikke å vise at jeg er gretten... :sjenert:

Og kake hver dag da... Jeg baker kanskje en gang i året... Men sånn er det er vel gjerne med eldre generasjonen, man gjorde sånn før.

Gurimin, fersk fisk til kattene HVER dag...? Med rømme på...? :overrasket: Min katt fikk tørrfor, mest fordi jeg innbiller meg at kattens mage hadde best av det. Nå skal ikke jeg si noe på hvor man kjøper det, for jeg kjøpte selv tørrfor og kattesand i dyrebutikk..

Men som du sier - hver greie :)

Ha en strålende St.Hansaften, mocci :)

Endret av -TanteBrun-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...