Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen


mocci

Anbefalte innlegg

:vinke: Mocci

De har lovet sol utover dagen, så vi får håpe på det beste. Når det gjelder St, hans været her så må jeg le litt av det du skriver. Har bodd her i 13 år nå og har aldri opplevd en varm og solrik St.hansaften. Det kan være knall både før og etter, men selve St. hansaften :riste:

Ulvemannen pleier å spøke med at det er en vestlending som fant opp St. Hans bålet. For da fikk man iallefall litt varme :ler:

Ha en fin St.hansaften Mocci med eller uten sol :klem:

Jippiiiiii det ble jo masse sol, et aldri så lite mirakel :sol: :sol: :sol:

Men tror dere vi gadd å grille for det ......vi har pommes frites med ferdiggrilla kyllinglår i ovnen :fnise:

Vi kan jo ikke ta i bruk den nyspussa grillusen ute :Hehe:

Vi har sånn stor murgrill ute i hagen, very nice :)

Heisann :goodbye:

Tusen takk for koselige hilsner i boka mi :klemmer: veldig koselig med besøk :jepp: håper du får en strålende st.hans selv om været kanskje ikke er av det flotteste!! sender ihvertfall litt :sol: din vei og håper at du får se litt av den!!

jaaaaaaa det funka Miso, du var virkelig flink å sende sola hitover :) thanks hun!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*abbonere*

Håper du har hatt en fin dag idag. :)

Hjertelig velkommen i boka mi Saeria :roser: skikkelig koselig å se deg her :)

jupp hatt en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mårran! :)

Ikke så mye på tapetet idag, jobbmessig så får jeg sjefen på besøk for medarbeidersamtale......hmm gruer meg...... :tristbla: Sjefen er kjempeok men jeg kjenner han ikke så godt da jeg er fjernledet, det vil si at min sjef og mine kollegaer i samme avdeling har kontorsted et annet sted i landet, faktisk en flyreise unna. I min avdeling er det bare jeg som er fjernledet, så jeg sitter her mutters alene......ganske traurige greier men går jo greit til vanlig. Jeg har jo kollegaer fra andre avdelinger som har kontorsted her hvor jeg holder til, men altså ingen fra samme avdeling som meg....

Da jeg begynte i denne jobben var alle kolleager og sjef plassert på samme sted men grunnet omorganiseringer ble fagområdet hvor jeg jobber innplassert et annet sted enn tidligere, derav min "utlendighet". Jeg savner ofte the good old days.... :sad:

En stund var vi to i utlendighet men min kollega så veldig mørkt på å bli fjernledet og sluttet kort tid etter.

For meg er det ikke aktuelt å slutte da jeg trives så godt med mine arbeidsoppgaver og fagfelt :) Prøver å gjøre det beste ut av situasjonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Ha en super dag mocci.

Her tror jeg jammen jeg skal ta en liten KG-pause. Jeg får jo ikke gjort noenting om dagene....

Ha en super sommer!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtalen går sikkert helt fint. Jeg skjønner at det nok er litt spesielt å være i din situasjon da. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtalen går sikkert helt fint. Jeg skjønner at det nok er litt spesielt å være i din situasjon da. :kose:

Ja samtalen gikk kjempefint heldigvis :) Jeg blir alltid lettere nervøs i forkant av slike one on one samtaler med sjefen.... :sjenert:

Nå er jeg ferdig for dagen og må suse til byen for å mate kattene til søs samt avisinnhenting og blomstervanning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mårran! :)

Ikke så mye på tapetet idag, jobbmessig så får jeg sjefen på besøk for medarbeidersamtale......hmm gruer meg...... :tristbla: Sjefen er kjempeok men jeg kjenner han ikke så godt da jeg er fjernledet, det vil si at min sjef og mine kollegaer i samme avdeling har kontorsted et annet sted i landet, faktisk en flyreise unna. I min avdeling er det bare jeg som er fjernledet, så jeg sitter her mutters alene......ganske traurige greier men går jo greit til vanlig. Jeg har jo kollegaer fra andre avdelinger som har kontorsted her hvor jeg holder til, men altså ingen fra samme avdeling som meg....

Da jeg begynte i denne jobben var alle kolleager og sjef plassert på samme sted men grunnet omorganiseringer ble fagområdet hvor jeg jobber innplassert et annet sted enn tidligere, derav min "utlendighet". Jeg savner ofte the good old days.... :sad:

En stund var vi to i utlendighet men min kollega så veldig mørkt på å bli fjernledet og sluttet kort tid etter.

For meg er det ikke aktuelt å slutte da jeg trives så godt med mine arbeidsoppgaver og fagfelt :) Prøver å gjøre det beste ut av situasjonen.....

Så lenge du trives og har det bra, så går det jo greit, ikke sant? Det er det viktigste. :)

Medarbedersamtaler er vel ikke noe verken sjef eller medarbeider gleder seg til, men er det bestemt at man må gjennom det, så må man. Jeg følte det som en plikt, selv om jeg med min sjef endte alltid opp å sitte lenger fordi vi når vi var ferdig begynte å snakke om andre ting. Tror det gjaldt de fleste hos oss. Trivdes veldig godt der.

Inntil ting begynte å skje, og da kommer jeg innpå det som du opplever - å være fjernledet.

Jobber ikke der i dag (ingen av de 30 i avd.), og nå studerer jeg og skal forhåpentligvis snart ut i ny jobb. Angrer ikke pådet. :)

Ha fin ettermiddag og kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer her og jeg, hvis det er ok :lol:

Etter mange år i finans/bank, prøver jeg nå å skifte beite. Derfor studerer jeg grafisk design. Følge drømmer, framfor fornuft. Om det funker gjenstår å se. Uansett får jeg brukt det jeg lærer nå til ting jeg virkelig vil, være kreativ og lage ting osv.

Time will show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer her og jeg, hvis det er ok :lol:

Etter mange år i finans/bank, prøver jeg nå å skifte beite. Derfor studerer jeg grafisk design.

Grafisk design ja, noe helt annet enn bank/finans iallefall :) Håper du trives med det, du får iallefall brukt dine kreative sider :) Hva kan du tenke deg å jobbe med etter endt utdannelse?

Jeg har et søskenbarn som har studert grafisk design i England ( 3 år) og jobber nå i London med såkalt "Branding" hvor hun designer firmalogoer og slikt, merkevarebygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye på tapetet idag, får besøk av en venninne ikveld og skal ta den vanlige torsdagsbøtteballetten (les avtale med vaskebøtta) :husarbeid:

Endelig sommer her :sol::sol::sol::sol: i massevis :hoppe:

Kanskje jeg får sneket til meg en times spilletid på dataen også :nigo: en ny patch lanseres idag med ingame sommerfestival :) Jeg har ikke spilt på flere uker nå, har blitt etterlyst av ingame venner så det er kanskje på tide å vise sitt blide hobbit åsyn :) Jeg prøver å kutte ned på spillingen, spiller ikke lengre hver dag og har heller ikke det samme urget etter å spille, hjelp....jeg begynner for alvor å bli voksen... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grafisk design ja, noe helt annet enn bank/finans iallefall :) Håper du trives med det, du får iallefall brukt dine kreative sider :) Hva kan du tenke deg å jobbe med etter endt utdannelse?

Jeg har et søskenbarn som har studert grafisk design i England ( 3 år) og jobber nå i London med såkalt "Branding" hvor hun designer firmalogoer og slikt, merkevarebygging.

Jeg tar nå bare nettstudium jeg da, ikke noe langt og så omfattende som kusinen din. Men det hun holder på med nå høres jo kjempespennende ut. :jepp:

Hva jeg skal gjøre etterpå? Tja, drømmen er jo å jobbe for meg selv, men det får tiden vise. Utover det har jeg ingen preferanser.

Jeg har så mange ideer, det eneste jeg forløpig har gjort er skrive ned ideene, så får utviklingen av de kommer senere.

Jeg har ikke så mye på tapetet idag, får besøk av en venniJeg snne ikveld og skal ta den vanlige torsdagsbøtteballetten (les avtale med vaskebøtta) :husarbeid:

Endelig sommer her :sol::sol::sol::sol: i massevis :hoppe:

Kanskje jeg får sneket til meg en times spilletid på dataen også :nigo: en ny patch lanseres idag med ingame sommerfestival :) Jeg har ikke spilt på flere uker nå, har blitt etterlyst av ingame venner så det er kanskje på tide å vise sitt blide hobbit åsyn :) Jeg prøver å kutte ned på spillingen, spiller ikke lengre hver dag og har heller ikke det samme urget etter å spille, hjelp....jeg begynner for alvor å bli voksen... :Hehe:

Voksen ja...

Jeg har min kjære som er levende opptatt og dilla på noe sevengames-greier. Vet ikke hva, men jeg vet at jeg til tider irriterer meg for nesten alt vi gjør avhenger av denne spillingen. :sinnatagg: Når det er sagt, så sitter jeg jo ved pc'en så mye selv. :sjenert: Jeg spiller ikke mye, men det finnes mye annet på internett.

Håper du har hatt en fin og hyggelig og koselig venninnekveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar nå bare nettstudium jeg da, ikke noe langt og så omfattende som kusinen din. Men det hun holder på med nå høres jo kjempespennende ut. :jepp:

Tror kusinen min trives men det er en hard bransje og man må jobbe utrolig hardt for å overleve, enda mer så i England vil jeg tro. Der starter man på bunn og må jobbe seg oppover, kusina mi begynte med en assistent stilling som gikk ut på å lage og bringe te til de ansatte...... :sjokkert:

Hun jobber nå som junior designer, forhåpentligvis pga egen innsats da hun også er i et forhold med en av topplederne......

Voksen ja...

Jeg har min kjære som er levende opptatt og dilla på noe sevengames-greier. Vet ikke hva, men jeg vet at jeg til tider irriterer meg for nesten alt vi gjør avhenger av denne spillingen. :sinnatagg: Når det er sagt, så sitter jeg jo ved pc'en så mye selv. :sjenert: Jeg spiller ikke mye, men det finnes mye annet på internett.

Jeg har heller ikke hørt om sevengames :klø:

Snoppen spiller ikke, det er det jeg som tar meg av her i huset :fnise: men han bruker masse tid foran pcen, så vi bruker mye av fritiden vår sammen til å sitte foran hver vår skjerm :) kanskje ikke det mest romantiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoppen spiller ikke, det er det jeg som tar meg av her i huset :fnise: men han bruker masse tid foran pcen, så vi bruker mye av fritiden vår sammen til å sitte foran hver vår skjerm :) kanskje ikke det mest romantiske :)

Herlig at det finnes andre par enn min kjære og meg som sitter meg hver vår pc på kveldene :briller:

Ønsker deg en fin og avslappende helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har heller ikke hørt om sevengames :klø:

Snoppen spiller ikke, det er det jeg som tar meg av her i huset :fnise: men han bruker masse tid foran pcen, så vi bruker mye av fritiden vår sammen til å sitte foran hver vår skjerm :) kanskje ikke det mest romantiske :)

Det høres kjent ut gitt. Akkurat nå pusser vi opp på hver vår kant av huset, men vi har tilbragt mange timer foran hver vår skjerm, ja...I samme rom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjent ut gitt. Akkurat nå pusser vi opp på hver vår kant av huset, men vi har tilbragt mange timer foran hver vår skjerm, ja...I samme rom. ;)

Så kjekt å høre at det fins flere av oss geeke par :fnise: og ja vi befinner oss alltid i samme rom, Snoppen følger etter meg som en stalker med laptop :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at det fins flere av oss geeke par :fnise: og ja vi befinner oss alltid i samme rom, Snoppen følger etter meg som en stalker med laptop :skratte:

Gurimalla, da tror jeg jeg hadde fått fnatt. :fnise:

Men da er vi verre, vi sitter på hvert vårt rom vi da... huffoghuff... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...