Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen


mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun var jo helt nyydelig!! :hjerte: Tenk å ha en så søt liten frøken å gå turer i skogen med da... Tror jeg skal flytte på landet og få meg både hund og hest og geit jeg! *abstinenser*

Håper det går bra med bilen din da! Vi har en tolv år gammel bil, og skulle gjort mye for å byttet den ut nå. Men det er liksom så tiltak å bruke penger på en dum bil... :sjenert:

Takk takk, ja hun er bare superskjønn altså :hjerter: Kjempekjekt å gå tur med henne, får alltid mye oppmerksomhet fra både hunder og folk :)

Ja det er bare å flytte på landet, det anbefales :) Men buller passer like godt i byen som på landet altså, de krever ikke store plassen for å si det sånn. Min bullefrøken er en liten klump på 13 kg, veldig grei størrelse å ha med seg overalt :)

Bilen ja, har heldigvis ikke hørt et knyst fra den idag men problemet er nok tilstede diverre. Det er surt å bruke penger på bil rep men det er vel noe man må regne med når man har bil. Hmmm Snoppen er jo borte så jeg kan jo låne hans bil istedet ( Toyota Avensis stasjonsvogn 2004 mod) :ler: Neida, jeg er glad i kjerra mi jeg :) (Toyota Yaris 200 mod) iallefall så lenge den går fremover... :fnise: Jeg og Snoppen har kjøpt oss hver sin bil, det hadde ikke funket med bare en bil på oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Hei Mocci :)

Håper du får ordnet bilen din og at det ikke er noe som koster skjorta. Enig i at du må få fikset det fort, sånn at det ikke skjer noe med deg.

Når det gjelder Bullefrøken så ser hun slett ikke ut sånn som jeg forbinder med bulldog. Jeg har aldri synes at de er så fine egentlig, men hun var jo veldig søt :rødme:

Ulvemannen liker ikke så godt hunder i det hele tatt, men Bulldoger de liker han. Han synes de er morsomme og søte :jepp:

Ha en fin dag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YAY! Nå er det kun få minutter igjen til jeg tar FERIEEEEEEEEEEEEEEE :bolledeig::bolledeig:

Endelig min tur!!

Det skal bli så deilig å soooooooooove leeeeeeeeenge på morran :) og sitte opp til langt på natt å se på musikkvideoer (MTV/VH1) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder Bullefrøken så ser hun slett ikke ut sånn som jeg forbinder med bulldog. Jeg har aldri synes at de er så fine egentlig, men hun var jo veldig søt :rødme:

Ulvemannen liker ikke så godt hunder i det hele tatt, men Bulldoger de liker han. Han synes de er morsomme og søte :jepp:

Sååå kjekt da, Ulvemannen har peiling vettu!! :tommelsmil:

Det er vel helst engelsk bulldog man gjerne forbinder med bulldog, den franske er en mye "lettere" utgave på alle vis. Jaa bulldoger er rett og slett en "bag of fun" :ler:

Det er ikke for ingenting at de kalles for hundenes svar på klovnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bull terrieren går også ofte under det kallenavnet.

Jeg er en av de "rare" som synes alle slags buller er søte på sitt vis. De er ikke nødvendigvis så billedvakre, men de har noe ved seg uansett. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, bullefrøken var råsøt!!! Jeg vil også ha en hund!!! Maser og maser på kjære, men han på står han er allergisk... Det er nok litt manne-sykdom, som han påberoper seg når det passer, for han hadde hund da han bodde sammne med eksen, så SÅ allergisk kan han ikke være! :snurt:

Gratulerer med ferie! Du får nyte den!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, bullefrøken var råsøt!!! Jeg vil også ha en hund!!! Maser og maser på kjære, men han på står han er allergisk... Det er nok litt manne-sykdom, som han påberoper seg når det passer, for han hadde hund da han bodde sammne med eksen, så SÅ allergisk kan han ikke være! :snurt:

Jeg har en svigermor som påberoper seg allergi også, dette først etter at vi anskaffet oss hund, jeg hadde nok anskaffet meg hund uansett :) Det hjelper vel heller ikke på at hun faktisk misliker hunder fordi hun ble bitt av en hund som liten. Hun sier at hun får nærmest astma anfall og hjertebank når hun er i nærheten av hunder, ikke kan hun ta allergimedisin heller grunnet andre sykdommer. Alt i alt en trist og håpløs situasjon siden vi ikke kan ta med Bullefrøken nordover på besøk samt at svigermor kan ikke komme på besøk til oss :sukk: Det siste bør jeg vel kanskje være glad for..... :sprettoy: uffda nå var jeg frekk gitt... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan føles det å ha ferie? Om to dager jeg jeg tilbake på jobb igjen. :( Det er nesten så det er litt deilig, men bare litt. ;)

Kunne gjerne tenkt meg hund nå, men jeg tror nok det får vente til vi får oss et større hus. De forrige eierne her hadde jo hund de, men jeg føler liksom at jeg ikke har nok tid nå heller. Også drømmer jeg unasett om å bo landlig og idyllisk til. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig med ferieeee men tror ikke det har gått opp for meg enda siden det fortsatt er helg :) Det er vel først på mandag når jeg kan snorke leeenge at det virkelig føles som ferie :søvn:

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en times tur med Bullefrøken :hund: , hun ligger som et slips nede i gangen, var visst ikke mer som skulle til idag :ler2:

Jaja da blir forhåpentligvis leenge til hun begynner med maset sitt igjen :)

Jeg har ikke gjort så mye fornuftig idag, arbeidslysten er totalt fraværende, men det er vel kanskje lov på første feriedag :) Jeg har da klart å tørke støv i vinduskarmene i stua samt tatt litt nødvendig førstehjelp på plantene mine :fnise:

Jeg har så lyst på en orkidee som jeg så på en blomstersjappe forleden dag, men den koster jo flesk da..........650 kr :sjokkbla: En ny type som jeg ikke har sett før annet enn som stilkblomst i dekorasjoner, en nydelig lilla farge.... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Hva var det jeg sa. Snart har du ferie og da skal de fleste andre begynne å jobbe igjen :jepp:

Nyt ferien og kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å ha en Frøken Bulle å gå tur med da. :hjerte: Det er den store fordelen, og tidvis ulempen, med å ha hund. En har selskap på de turene en faktisk da er nødt til å gå. :ler:

Jeg er en sånn raring som prater med hunder jeg har gått tur med da. Kan ha fine samtaler med slike firbente. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å ha en Frøken Bulle å gå tur med da. :hjerte: Det er den store fordelen, og tidvis ulempen, med å ha hund. En har selskap på de turene en faktisk da er nødt til å gå. :ler:

Jeg er en sånn raring som prater med hunder jeg har gått tur med da. Kan ha fine samtaler med slike firbente. :sjenert:

Saeria, du skulle virkelig fått deg en voffe, du virker til å være sååå glad i hunder :klemmer: Jeg er sikker på at ingen hund kunne fått en bedre matmor/mamma enn deg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppvokst med vovve, og kunne gjerne tenkt meg en. Men akkurat nå er det nok med katten og babyen som skal komme. ;) Håper på vovve i fremtiden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hu hei gjett hvem som er oppe til laangt på natt :erter: selv om jeg må innrømme at det holder hardt å holde seg våken nå :natti::Gjesp: Akkurat nå er det noe dansbar musikk på VH1 som keeps me goin :ler:

aaaahh Depeche Mode give it to meeeeeeeeeeeeee :rødme: The Killers er også superbra!! Jeg bare elsker å sitte opp slik og se den ene musikkvideoen etter den andre flyte over skjermen mens jeg filosoferer over livet :)

Litt eldre svisker har jeg stort sett noen minner knyttet til som jeg liker å dvele ved, dagdrømmer og tankefull som jeg er :) Ah Coldplay me løøøve too :hjerte:

Høres sikker ut som jeg er på en snurr her, men jeg rører ikke alkohol, dette er hundre prosent edruelig atferd :fnise:

Jeg tok et valg om å være avholds da jeg var 20 og det løftet har jeg holdt nå i 14 år :) Jeg drakk litt fra jeg var 18 - 20 men likte egentlig ikke smaken av alkohol, kombinert med avsky for den norske flatfylla i helgene. Derfor bestemte jeg meg for å bli avholds, overhode ikke noe religiøst motiv bak den avgjørelsen. Jeg gikk ut på byen fullstendig edru men det hindret meg ikke i å danse på bordene og lignende, utrolig frigjørende å gjøre slike ting som folk vanligvis drikker seg til mot for å gjøre... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

VH1 er en flott kanal, vi hadde den kun en liten periode, men den er dypt savnet. TheVoice som ligger i basispakken er rett og slett ikke det samme...

Gratulerer med ferie! Jeg er tilbake på jobb for en liten uke, og det var hardt å stå opp idag. Jeg er skikkelig B-menneske, og når jeg har ferie sover jeg lett til 11-12. Å legge om søvnen andre veien derimot, er ikke så lett....

Tøff hund du har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM det er noen trøst, så fikk ikke jeg sove før mellom halv fire og halv fem en gang.

Når det kommer til alkohol, så er jeg ikke helt avholds, men det er svært sjelden jeg drikker noe. Jeg liker ikke øl, ei heller rødvin, jeg er svært kresen på hvitvin, men drikker noen typer drinker og rusbrus/cider. :sjenert:

Ikke drikker jeg mye av gangen heller. En boks cider kan vare i flere timer her. Faktisk ble mannen så sjokkert (og hoppende fornøyd) den første gangen jeg kom beruset hjem til han, at han ikke klarte å dy seg, og måtte forevige det hele med kameraet! :skratte:

Needless to say, at jeg også synes nordmenns flatfyll er flaut. Særlig når det er det mange eksporterer med seg på ferie til syyyden. :forvirret: For et inntrykk de stakkars spanjolene må ha av nordmenn. :( Ekstra sjarmerende blir det når det er snakk om godt voksne mennesker som ikke klarer å styre seg for billig sprit og øl! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VH1 er en flott kanal, vi hadde den kun en liten periode, men den er dypt savnet. TheVoice som ligger i basispakken er rett og slett ikke det samme...

Gratulerer med ferie! Jeg er tilbake på jobb for en liten uke, og det var hardt å stå opp idag. Jeg er skikkelig B-menneske, og når jeg har ferie sover jeg lett til 11-12. Å legge om søvnen andre veien derimot, er ikke så lett....

Helt enig, The voice er rett og slett ræva spør du meg, spiller jo stort sett bare hiphop/rnb ispedd litt dance, kan være greit av og til men ikke i timesvis :glare:

Jeg sover også gjerne til 10-11 i helger og ferier, er absolutt ikke lett å snu tilbake nei... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...