mimifin72 Skrevet 9. juni 2009 #161 Skrevet 9. juni 2009 XXX made a sizable investment in my life of an athletic wife of a diplomat. Black designer pimps with a zipper, sunshine yellow pumps, and a pink running bra with a working zipper (because it was too cute to pass). XXX is gently harassed by strange men. I want to be a good role model, but what is the correct thing to do? Smile and thank them, pretend they are not talking to me, get upset and snicker? YYY is going to grow up thinking it's normal to have car mechanics abandon shop, jump on a scooter, chase you down the street to tell you "You are one good looking mother." That was just the first one.
Gjest LanaLane Skrevet 10. juni 2009 #162 Skrevet 10. juni 2009 Jeez, hu venninna jeg skrev om lenger oppi her, har slått til igjen. "GRATULERER XXX OG YYY som holder på å bli foreldre i kveld!!!" og "Grattis XXX og YYY med småen, gleder meg til å se han". Jeg har ikke fått vite noe enda, og får vite det av henne...på facebook. Igjen.
millemini Skrevet 10. juni 2009 #163 Skrevet 10. juni 2009 En venninne av meg som har vært hjemmeværende med barn i flere år har begynnt å jobbe igjen og alle statusoppdateringene hennes den siste tiden har dreid seg om jobben, tidligere dreide alt seg om barna, nå er det alle mulige trivialiteter på jobben som må fortelles. En typisk dag; XXX har levert snuppene på skolen og er på vei til jobb (08:15, fra mobilen) XXX er på jobb, klar for morgenmøte, må først ha en kaffekopp!! (08:46) XXX skal ut på kundemøte! Bare å pakke veska og forte seg til avtale klokka 10:30! (09:34) XXX er ferdig med kundemøte skal tilbake på kontoret til lunsj! Digg med lasagne i kantina i dag! (12:30, fra mobilen) XXX har masse å gjøre i ettermiddag...Håper jeg blir ferdig til kl 17, må hente minstemor på SFO senest 17:30. (12:25) XXX ble heldigvis ferdig med det meste! Nå er det kveld med kjæresten og snuppene:-) <3<3<3 (17:02) Litt ivrig kanskje...
Gjest norah Skrevet 10. juni 2009 #164 Skrevet 10. juni 2009 er ei som oppdaterte HELE tiden angående graviditeten, og nå selvsagt hvorvidt babyen sover eller ikke. ingen ekle detaljer heldigvis, men blir mye. den beste er: "måtte dere alle sove godt i jesu navn"....??????? WHAT? så er det de kjipe: "jeg har spydd masse i dag" eller: "hvorfor er livet så vanskelig?" "jeg vil bare ha noe å ligge inntil om kvelden" "har lyst på mcdonaldsmat" - " nå venter kyllingbaguett og fruer" (samme person...snakker KUN om det vanskelige livet, sønnen og byturer med venninner, mat og......ingenting mer.) ork.
Gjest D-shol Skrevet 10. juni 2009 #165 Skrevet 10. juni 2009 akkurat nå har jeg: "skjønner ikke den intense negativiteten mot dokurvern" :gjeiper:
Gjest Marlo Skrevet 10. juni 2009 #166 Skrevet 10. juni 2009 Hvor finner dere disse statusene da? Jeg ser folk på facebook har det, men de byttes jo ut så fort at jeg får jo ikke med meg alt. Finnes det liksom en slags liste ett sted med alle statusene eller noe?
Fun Light Skrevet 10. juni 2009 #167 Skrevet 10. juni 2009 Har ei venninne som er på slanker´n.. Hun skriver konstant ting som "har vært ute og gått en laaang tur og er fornøyd med meg selv, ja!!!" eller "ble visst to langturer ute i dag gitt, nå venter sofaen og jeg har god samvittighet!!" Jeg ble så møkk lei at jeg måtte hide personen, altså.. Makan til ensporet skryt for å få oppmerksomhet og rosende ord! Har også ei som konstant tenker på helg, og teller ned og styrer og ordner.. For et trist liv det må være i lengden, hvis alt fokuset er på tiden som kommer. Det er jo tross alt flest hverdager..! Blir deprimert av mindre
Kakee Skrevet 10. juni 2009 #169 Skrevet 10. juni 2009 XXX made a sizable investment in my life of an athletic wife of a diplomat. Black designer pimps with a zipper, sunshine yellow pumps, and a pink running bra with a working zipper (because it was too cute to pass). XXX is gently harassed by strange men. I want to be a good role model, but what is the correct thing to do? Smile and thank them, pretend they are not talking to me, get upset and snicker? YYY is going to grow up thinking it's normal to have car mechanics abandon shop, jump on a scooter, chase you down the street to tell you "You are one good looking mother." That was just the first one. Hahahah. Sært!
Gjest Ludovie Skrevet 10. juni 2009 #170 Skrevet 10. juni 2009 akkurat nå har jeg: "skjønner ikke den intense negativiteten mot dokurvern" :gjeiper:
Gjest Wind Skrevet 10. juni 2009 #171 Skrevet 10. juni 2009 Hvor finner dere disse statusene da? Jeg ser folk på facebook har det, men de byttes jo ut så fort at jeg får jo ikke med meg alt. Finnes det liksom en slags liste ett sted med alle statusene eller noe? Hvis du går inn på profilene til folk, så kan du se statusene, og diverse annet, der.
Dizzy Skrevet 10. juni 2009 #172 Skrevet 10. juni 2009 "93 dager igjen til jeg skal gifte meg!" .... "63 dager igjen til jeg skal gifte meg!" ... "1 dag igjen til jeg skal gifte meg!" Sånn har hun altså holdt på i over 90 dager, og nå som bryllupet endelig er over: "Bryllupet var perfekt" "Lykkelig som fru ...." ....osv osv! Var så drittlei av å høre om det bryllupet at jeg faktisk gruet meg til å gå! Synes også det er ganske vittig at hun sier JEG skal gifte MEG, hva med VI skal gifte OSS??
lille katt Skrevet 10. juni 2009 #173 Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg er en sånn som blir omtalt i denne tråden . Men skulle gjerne vært venn med enkelte av dere - i og med at dere må ha noen UTROLIG spennende liv?? Dere som bare oppdaterer når dere har noe "spennende" å fortelle. Som hva? Lurer på hva det kan være, i og med at det tydeligvis er universelt spennende? Og så er det jo mulig å slette "venner" da, hvis man blir "lagt til" (man må tross alt godkjenne, man blir ikke bare lagt til) eller "ikke husker hvorfor man blir venn".... :gjeiper: Og tenk at noen er flinke, og stolte av det! Huff og huff! Og enda verre, at de skryter av det! Skjønner at det er et ballespark til alle som føler seg uflinke, men hva med å bli inspirert i stedet? Så er det jo de som føler seg lykkeligere av å fokusere på lykke, glede og kjærlighet. Mulig de har lest det i en dårlig selvhjelpsbok, men kjære vene, hvis det fungerer? Jeg har to-tre småbarnsmødre på vennelista mi, som utelukkende skriver om ting relatert til barna sine. Jeg har trukket den konklusjonen at livet i barselspermisjon er temmelig begivenhetsløst, og at livet i stor grad dreier seg om småtrollene, men jeg kjenner virkelig en del andre småbarnsmødre som er orientert om litt mer i verden enn bæsjebleier og vannkopper. Begivenhetsløst for deg kanskje, men for de fjorten andre (antakeligvis nærere) vennene hennes som også er småbarnsmødre, er dette kanskje kjempekoselige oppdateringer . Noe som andre kan ha interesse av, gjerne noe litt morsomt og litt tvetydig. Det man egentlig bør gi faen i å skrive om er hvor en er (på jobb, hjemme, på trening osv) med mindere man er på ferie / et kult sted ("er i Ulan Bator"), skrive om ungene sine hele tiden (greit å skrive at en har fått ungen, men etter det gi faen) og ikke minst idiotiske selvfølgeligheter som "nå er det helg" eller noe om været (hei, vi andre kan se ut vinduet vi og), med mindre det er EKSTREMT. Man kan altså bare skrive hvor man er hvis man er på et kult sted, som for eksempel Ulan Bator? For det er liksom IKKE en ego-boost? Man kan vel like gjerne skrive "XXX er vanvittig kul og bereist, mye kulere enn dere som bare skriver at dere er på campingen". ...jeg kommenterte bare tørt "I'll pray that your bosses don't see this status update." Jeg synes statusfeltet bør inneholde noe som er relevant, som f.eks. "er på jobb", "i Barcelona til fredag", "mistet telefonen" og den slags. "Er i utlandet" eller "har du ny telefon til meg?" er ikke godkjent, fordi det fyrer oppunder ens ego, og ender med 2000 spørsmål tilbake - kun fordi man er så desperat etter å ha noe å fortelle. Så "i Barcelona til fredag" fyrer IKKE oppunder ens ego....? :klø: For meg blir det veeeeldig "jeg er veldig kul og bereist", igjen... (Alt med måte, da. Alle som oppdaterer feltet sitt hvert femte minutt er irriterende uansett hva de forteller.) Gjør noe av det samme selv: kan jeg skrive følgende i statusen: "Konsert med XXX - noen som vil være med?" Fordi det er noe jeg ønsker å meddele - og fordi andre da blir obs på denne konserten og at vi da blir flere som kan gå sammen. En annen bekjent derimot har statusen som en ren skrytemulighet. (litt sånn som twilight skriver over her) Hvor flink hun er på jobb, komplimenter hun har fått, hvor mye hun fikk igjen på skatten, hvor perfekt livet hennes er osv…. Selvfølgelig bedre med en som ser lyst på livet og er positiv enn en som bare klager. Men når det blir renspikka skryting så kommer jo janteloven litt frem her i Norge da… Det blir jo like skrytete da, å fortelle om konserter og hvor kulturell man er, og hvor populær man er som har venner å gå på konsert med :gjeiper:. Beklager - jeg klarte ikke dy meg . Endret 10. juni 2009 av lille katt
Gjest lucy d-.-b Skrevet 11. juni 2009 #175 Skrevet 11. juni 2009 xxx er umulig å få gjort nr 2 med verdens største skinne på beinet xxx gikk fra Bleikfis til EN Solbrent julegris xxx har akkuratt vært ute og kjøpt ny dass, etter at jeg dreit i stykker den gamle xxx lurer på om yyy kan slutte og fise.. lukter i hele leiligheten.. xxx lurer på om yyy kan fjerne bremsespora i dassen...du er så grisetee.... Generøs fyr som deler ALT med ALLE.
sleazejenta Skrevet 11. juni 2009 #176 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har ei som tydeligvis er veldig glad i å dele sine siste erobringer og sexlivet generelt med gud og hvermann... xxx gleder seg til i kveld, for da blir det endelig litt hanky-panky;) xxx hadde en heit natt med en skikkelig kjekkas xxx synes at yyy er mye bedre i senga enn det ddd (ex'en) var Den siste der er sikkert koselig å få slengt i trynet for ex'en, kan jeg tenke meg. Stakkars fyr.
Snill Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #177 Skrevet 11. juni 2009 xxx synes at yyy er mye bedre i senga enn det ddd (ex'en) var Den siste der er sikkert koselig å få slengt i trynet for ex'en, kan jeg tenke meg. Stakkars fyr. Vel, hadde jeg vært exen hadde jeg nok blitt litt sur, men strengt tatt synes jeg vel i grunn mer synd på hun som skriver dette, enn han som er offeret.
skruf Skrevet 11. juni 2009 #178 Skrevet 11. juni 2009 Et samboerpar jeg kjenner tok kaka! De gjorde det slutt via facebook!! Vært samboere i mange herrens år.... Skrev i statusfeltet f.eks *Livet er vanskelg *Beklager jeg såret deg, skal aldri gjøre det igjen *Får ikke sove hodet er fullt av vanskelige tanker *Vil ikke miste deg kjære, elsker deg *Må drukne mine sorger i kveld... Osv Osv Også begge to hadde skrevet "det er komplisert", for så at den ene uten at den andre visste det skrev; "singel".... Da ble det fart i statusoppdateringene da!! Herrefred......Nesten tragisk...
Silmarill Skrevet 11. juni 2009 #180 Skrevet 11. juni 2009 haha for en fantastisk tråd! Kjempemorsom Så en fyr som skrev på statusen sin med store bokstaver: MÅ OPP PÅ SYKEHUSET I MORRA FOR Å TA EN VOND BLODPRØVE I ARMEN JEG GRUER MEG :-( :-( :-( OPPFINNEREN AV BLODPRØVER ER VERDENS VERSTE OPPFINNER Jøje meg :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå