Gå til innhold

Status på Facebook


Snill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg har ei på FB som hele tiden gir små hint om at noe er galt, men ALDRI vil fortelle hva det er. Dødsirriterende.

Hadde også ei som hintet tydelig om at hun trodde hun var gravid. Kjedelig når det viste seg å ikke stemme.

Så har jeg ei som fremstiller livet sitt så vannvittig rosenrødt! Alt er fantastisk. Merkelig, for etter det hun fortalte meg, så stemmer ikke det i det hele tatt!

Ei annen bruker FB som dagbok. Langer avhandlinger i hver status. Og ikke særlig spennende...

MEN, den som tar kaka er:

"Ganske digg og bæsje før du dusjer, så får du stå og lukte på det mens du dusjer."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokonderen av ei jeg gikk på skolen nå har blitt gravid. og fy faen jeg er så jævlig lei sytinga hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med de som alltid er syke??? Er det facebook som gjør det? Leser titt og ofte at de samme personene er forkjøla, sjuke, omgangssyke, vondt i halsen, hjemme fra jobb. Jeg skriver aldri at jeg er sjuk på facebook, kanskje det er derfor jeg er så frisk?

Og jeg liker heller ikke folk som legger ut sangtekster i hytt og pine. Så kommenterer folk "så enig" og "kosepå" i lange baner.

Har et kjærestepar på face som alltid skriver om hvor mye de skal kose seg sammen, og tagger hverandre i hver eneste status:

"har besøk av verdens beste kjæreste, XXX"

"skal kose seg med barna og kjærest i kveld, XXX ♥"

"har hatt en super dag med XXX ♥♥♥♥"

"gleder seg til XXX kommer hjem fra jobb, da blir det kos"

"har verdens beste kjæreste, XXX, elsker deg ♥♥♥"

Og så svarer den andre parten med masse mush og gush.

Ikke misforstå, jeg synes faktisk det er koselig når folk skriver om kjærestene sine i statusen, men da burde det jo stå noe mer enn bare kliss? Eller?

Type "har verdens beste kjæreste som kom med cola og burger når jeg ligger her med verdens verste bakrus." Slike ting synes jeg er søtt, men når de eneste statusene som kommer er kliss går jeg litt lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Jeg pleide egentlig å le godt i denne tråden, helt til jeg ble venn med en som skal studere med meg til høsten.

Jeg har rimelig mange venner på facebook, men likevel er personen nesten på hele homepagen min, med nedtellinger til alt som skal skje de nærmeste 14 årene, spørsmål om hva personen skal gjøre idag (får ingen svar så dermed blir det et nytt spm, og sånn går det hver dag, hver time og jeg får litt vondt hver gang en personen er med i en ny gruppe eller fan av en ny side (som gjerne er ganske personlig, type "seksuelle ting jeg kun sier til sengepartneren min".).

Hadde dette vært hvilken som helst annen person hadde jeg ikke tatt mye for å slette personen, men jeg føler at det vil være en rimelig dårlig start på flere skoleår sammen hvis det begynner med en sletting på facebook

Men gode gud jeg tror jeg blir gal av all informasjon jeg IKKE vil ha om et annet menneske! Så lenge jeg ikke skal ha sex med deg så trenger jeg ikke vite at du liker det bakfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

4 timer siden: Da var det på tide å legge seg, i morgen er det besøk av mamma og bestemor!

3 timer siden: *En sånn " Hva er det sykeste du kommer til å gjøre om 2 dager"-dritt*

2 timer siden: Kjeeeeeedlig

1,2 timer siden: Verdens beste kattepus <3 <3 <3

1 time siden: lyst til å legge seg, men er ikke trøtt :( :( :(

30 minutter siden: Får vel prøve å sove litt igjen.. natta ^^

LEGG DEG DA,KJÆRRING! :kjefte:

Endret av Huffsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Litt redd for å bli gjenkjent, så bruker AB funsjonen!

Har en vennine som oppdater minst 3 ganger om dagen, og ofte med oppdateringer som skriker oppmerksomhetssyk, her er noen nylige oppdateringer ordrett:

xxx dønn, hvorfor akkurat meg?

xxx fy søøøreeeen

xxx For en kveld ute på byen, dramaaaaa

xxx åneeeeiiii, why???

Jeg klarer ikke irritere meg over det, er så hysterisk morsomt hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...