Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

xxx sitter på terrassen med vesle gutten sin avkledd og med 40 i feber. Håper feberen synker snart, han er virkelig syk, lurer på å ringe ambulanse.

HALLLOOO??? Sitter du med laptoppen ute med en såå syk unge? Eller er ungen syk, men du overdriver alvorlighetsgraden?

Har ungene mine 40 i feber er jeg opptatt med å pleie dem, ikke sjekke FB. (Dessuten er jeg typen som svært sjelden skriver noe som helst om ungene mine på FB.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, kjenner meg så godt igjen det dere skriver her!!

Så utrolig mange uinteressante statusmeldinger!! :fnise:

Skrevet

Til deg som lurte på hvordan man tagger folk i statuser, trykk en krøllalfa når du skriver, så kommer en taggeliste opp:)

Skrevet
Men dere som er så engasjerte her; Hva er en verdig status da? :) Hva skriver dere i statusfeltet deres?

Samboern min har begynt å skrive vitser i statusfeltet. Han oppdaterer ikke så veldig ofte, så han får oppfordringer med å komme med en ny vits snart :fnise:

Og jeg vil mye heller lese en vits enn:

"Teite NAV! Først blir man straffet fordi man blir syk, og så blir man straffet med dårlig lønn fordi man ikke kan jobbe!"

"Kjeder seg.."

"Har trillet tur med sønnen, roser i kinnene"

"Har trillet tur med sønnen i en hel time"

"Har trillet tur med sønnen og bikkja"

"Sønnen har hikke, dakaliten"

"disse NAV-papirene er noe herk altså!"

"Kjeder seg"

• 2 uker senere...
Skrevet

Denne er ganske kul:

"It's okay, had a fab day, hands are bruised from spanking butts all daaaaay..." Alice In Chains = purrrrrrrrrfect bdsm band.

Skrevet

Synes det er litt kvalmt med sånne som legger ut om alle eksamensresultatene sine på FB. En type i klassen presterte å skrive "Nei, nu e æ lei av å få så mange A'a..." Samme fyr legger ut om hver eneste karakter han får på hver minste innlevering eller gruppeoppgave. Jantelovetetankegang muligens, men jeg føler ikke noe behov for å flashe karakterene mine på Facebook.

Skrevet

" Alle veit at kromosomer består av XX'er og XY'er. Men tipper vi XX så får vi ++. mens menn er +>-, det vil si. Damer er 2 ganger bedere en menn. Men menn holder seg på + isteden for -. "

" gøy å veeeeere alene nå man har ingenå tilbringer dagen med... i hvertfall 14 feb.... hater meg selv og alle andre... og spesielt meg selv for jeg får ingen ting.... "

" tydelig vis blitt for gammel til å bry meg hva dere sier... haha og hold skjeft vis ikke du har noe viktig og si... jippi valentines dag i dag... og ingen og byte min kjerlig forskud på... ha ha!!!! SYND FOR DERE!!!!! "

"hvet du hva som er forsjellen mellom kviner og menn? vis en kvine drar på byen kan de få gratis drikke ved og flashe seg. mens menn får ikke en dritt vis de drar på byen. vi får ikke en dritt når vi flasher k*** våres. kjønsdiskrimerend meg i ræva... "

Alle er fra en og samme kar ( han er dysletiker, derfor alle skrivefeilene). Han er en veldig spesiell kar..

Skrevet

Verste jeg vet er slike som kritiserer at andre oppdaterer profilen sin. Hvorfor har slike facebook-profiler?

Det er et sosialt nettverk og da bør man være sosiale, ikke spionere.

Skrevet
xxx sitter på terrassen med vesle gutten sin avkledd og med 40 i feber. Håper feberen synker snart, han er virkelig syk, lurer på å ringe ambulanse.

HALLLOOO??? Sitter du med laptoppen ute med en såå syk unge? Eller er ungen syk, men du overdriver alvorlighetsgraden?

Har ungene mine 40 i feber er jeg opptatt med å pleie dem, ikke sjekke FB. (Dessuten er jeg typen som svært sjelden skriver noe som helst om ungene mine på FB.)

da hadde jeg skrevet "kanskje ikke sitte her da hvis ungen din er så syk?"

Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Synes det er veldig kjekt at folk skriver de har bakt boller eller gått tur med sønnen sin jeg :) Skjønner ikke at folk skal være så smålige at de ikke kan tenke "så koselig".

Lurer også veldig på hvorfor man bruker facebook når man ikke vil være sosial.

Men jeg er enig i at man ikke skal skrive negativt om venner eller arbeidsgiver. Er ikke alt man bør dele.

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Eksempelet under synes jeg er mer eller mindre det beste man kan få når det gjelder å beskrive hvor oppmerksomhetskåte og egosentriske noen er blitt som følge av Facebook:

Kari har omsider bestillt ferieturen for i år

...selvsagt kom det hauger og dunger med spørsmål om hvor, "liker det" og "gleder meg til ferie også" som respons.

Det er jo helt innlysende at noen gjør alt for å få oppmerksomhet, for ellers hadde man vel skrevet: Kari har omsider bestillt ferietur til Mallorca i sommer

...og sånn går no dagan :)

Ærlig talt synes jeg dette blir skikkelig gale hvis man skal kalles oppmerksomhetssyk for å skrive at man har bestilt ferie uten å utdype.

Hva er det med begrepet sosiale medier dere ikke forstår dere som hisser dere opp over slikt?

Hadde hun skrevet hvor hun skulle ville hun sikkert fått kommentarer uansett! *oppgitt* Slutt å bruke facebook da om dere ikke vil være sosiale!

Gjest fb oppdaterer
Skrevet
Selvsagt er vi misunnelige. ;)

Men det går også litt på det at noen folk som trener hver dag konsekvent har: "gleder seg til å trene i dag!! <3 " før trening, "synes det var en skikkelig bra trening i dag" like etter trening og senere utpå kvelden har "gleder seg til å trene i morgen!! <3", og det er omtrent det eneste de skriver, så blir det litt vel masete. :sukk: Greit at de liker å trene, men det er lov å skrive om noe annet innimellom.

En enkel kommentar om at de har hatt en god trening eller noe, sånn innimellom, er ikke irriterende, det er bare inspirerende. ;)

Edit: Jeg må kanskje nevne at grunnen til at jeg ble ekstra muggen på hun som drev på sånn på min venneliste, var at jeg ikke hadde snakket med henne på veldig lang tid da hun tok kontakt for å... gjett hva... jo, fortelle at hun har begynt å trene.

Men det betyr jo at du er inne veldig ofte om du får med deg alt det der ;) Jeg tror dere bare er misunnelige og liker å disse de som oppdaterer profilene sine. Trist.

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet
Andre som får oppdateringer om ol i disse dager da?

Jeg kjenner det er nok når den femtende personen vil oppdatere alle om hvem som fikk gull og sølv og whatnot..

De verste kommenterer under før, etter og under løpet..

Eller så er det verste at du sitter på facebook og irriterer deg over at andre skriver noe på et sosialt nettverk.

Kanskje du skal skrive på din status: "...sitter her som vanlig og leser andre sine oppdateringen men vil ikke skrive selv fordi jeg synes det er så teit når folk oppdaterer statusen sin. Slik er jeg."

Gjest Ludovie
Skrevet
Eller så er det verste at du sitter på facebook og irriterer deg over at andre skriver noe på et sosialt nettverk.

Kanskje du skal skrive på din status: "...sitter her som vanlig og leser andre sine oppdateringen men vil ikke skrive selv fordi jeg synes det er så teit når folk oppdaterer statusen sin. Slik er jeg."

Men hallo, da. Er det nå så farlig om enkelte ikke liker ens statusoppdateringer? Jeg regner med at de av mine FB-venner som eventuelt synes at det jeg skriver er kjedelig/uinteressant/irriterende, whatever, skjuler meg fra nyhetsstrømmen sin. Det har forøvrig jeg selv gjort med de som stort sett skriver ting som jeg ikke er interessert i å bli informert om, pluss de som oppdaterer statusen sin hele tiden.

Det må da dessuten være lov å diskutere dette temaet på generell basis.

Gjest Feline.
Skrevet

XX Slapper av før vors <3 (Kl 17)

XX Snart klar til vors <3 (Kl 18)

XX Vorset i full gang <3 (kl 20)

XX Faen at det går an å ha en falskere ekskjæreste!!!! %&#$%# (Kl 05) ....Og såklart får hun MASSE spørsmål om hva som har skjedd :P

Tips: Ikke skriv på facebook etter en tur på byen :)

XX Jobb idag:(

XX Straks jobb nå:(

XX Er på jobb, kjedelig:(

XX 6 timer til helg

XX 5 timer til helg

XX 4 timer til helg

osv :P

Gjest Nanette
Skrevet

Syns det er litt artig å lese andres oppdateringer jeg. Koselig også. Men ja, er lei av å lese om andres ungers dagsform og diverse hodepiner, skallebanker, influensaer og omgangssyker. Aldri i verden om jeg bruker facebook som klagemur. Tydeligvis mange som gjør det og da syns jeg de har misforstått litt.

Gjest Huffsa
Skrevet

" FAEN, Jeg HATER livet mitt!!!!! Orker ikke mer!!!!!! Blir gal!!!! "

Kommentarer; " å, hva er det for noe?"

Svar; " neei, kan ikke si det.. "

:ironi:

Gjest Huffsa
Skrevet

Men må si det, jeg spammer ned alle vennene mine med farmville-greier.. :sjenert:

Men er grei på statusen altså. :)

Skrevet (endret)

folk som forteller det er helg på onsdag,torsdag og fredag + lørdag og folk som deretter klager på fyllesyke på søndag..

oki har ei som skifter type fortere en sokker og i dag er overskriften Glad jeg snart er SINGEL.. :D ♥ Party Party...

Endret av estella87
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg studerer sammen med ei som er i et "komplisert" forhold og det er ganske fascinerende at det hun gir uttrykk for på skolen og det hun gir uttrykk for på Facebook er to HELT forskjellige ting.

F.eks. satt hun en hel dag og klaget over typen sin og noen timer senere var statusen på facebook

XXX er verdens heldigste jente som har verdens herligste kjæreste <3<3<3! Elsker deg gutten min!

Det som gjør det hele enda mer fascinerende er at dama er 35 og har to barn, vi snakker ikke akkurat om en fjortiss heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...