Gal_dame Skrevet 20. august 2009 #202 Skrevet 20. august 2009 (endret) Tja... Hadde ei eg var mye med før i tida på vennelista (fjerna ho, snakka aldri med ho likevel) som satt relationship status: its complicated. Så spurte eg og noen andre kem ho det var komplisert med. Svar var bare àla: hehe + . Er det så jævla vanskelig å bare si kem det er eller si at man ikkje vil si det ennå eller noe? Kvinnfolk med unge: X: Barnet er sykt, forkjøla og hjemme fra barnehagen idag. X: Syk ennå, smittet meg. X: Fortsatt dårlig. X: Skal til lege med barn. X: Dårlig! Huff... X: Bedre i dag, så kanskje barnehage i morra. Osv... Y: Sulten ,skal lage mat. Y: Stapp mett, spist litt for mye. Y: Skal kvile ein time på sofaen. Y: Oi, sov visst 2 timer. Osv... Æ: Skal trene. Æ: Har trent. Æ: Skal på cafe med W. Æ: Har vært på cafe med W. Æ: Skal inn til mamma. Osv... Kvinnfolk med ny kjæreste/forelska. Z: Åh, er så glad i dag. (og folk spør hvorfor, hvorpå det tar rundt 10 meldinger før ho faktisk svarer skikkelig) Z: Elsker ZY såååååå mye. Z: Elsker deg ZY!!!!! Z: Har hatt en flott dag med ZY og lille Z. Z: Er så lykkelig. Z: Har flyttet inn med ZY i ny leilighet. (kvinnfolket og typen igjennom 7-8 år slo opp (pga utrosskap og narko-bruk) + 1 unge 2 uker før ho møtte denne nye typen som bare er sååååå fantastisk. Etter 1 helg sammen var de ett par. 2-3 mnd etterpå flytta de inn sammen, ho er gravid allerede (familien hans har visst litt peng, så alle tror ho er litt golddigger). Og utro.. Pult på ein annen fyr fleire ganger så ungen er muligens hans, til og med gjort det når ho og typen var på fest, og typen satt i ett annet rom. Herregud... Ikkje rart mange folk misliker den dama) Diverse folk som skriver ting som: -Enkelte "venner" er sånn og sånn, og bør komme med ein unnskyldning rimlig raskt for å fikse ting. -Hater verden. -Ensom. -Skulle ønske h*n ville tilgi meg/ta meg tilbake. -Lurer på kor mange ganger eg må si unnskyld før h*n tilgir meg. -Lure på kor lenge eg må prøve bevise eg har forandra meg og setter meg i andre rekke før h*n kan stole på meg, tilgi meg og ta meg tilbake. -korfor må eg bo i ett drittland som dette? -*Banne banne banne* Gravid dame: -Føles som gutten min sparker fotball i magen min. -Har hovnet opp. -er tjukkebolla til X. -føler meg så feit (du er gravid, ka faen venta du deg?) -har kjøpt vugge/klær/stellebord etc. -er dårlig. -har vondt. -øm. -kan ikkje vente til ungen er ute. -no syns eg ungen kunne komt snart. osv... Og diverse folk som skriver status, kommentere og/eller liker den... Jaja. Har bare gitt opp å bry meg, om de vil eg skal vite ting får de si det rett ut til meg. Endret 20. august 2009 av Gal_dame
Snill Skrevet 20. august 2009 Forfatter #203 Skrevet 20. august 2009 Har bare gitt opp å bry meg, om de vil eg skal vite ting får de si det rett ut til meg. Støttes!!! Har selv kjørt en linje sånn ca det siste året der jeg mer eller mindre overser info som kommer i statusen. Det som er sagt på telefon eller på chat er sånn sett det jeg "vet". Kanskje jeg blir sett på som overlegen m.m., men jeg blir heller sett på som det enn å kommunisere med folk via statusmeldinger. Det må jo være noen form for eksponeringsbehov som driver de med siiiinnsyk oppdateringsfrekvens, noe a-la det å være pr-kåt. Nok hets...det er jo underholdning, også er de nooooooen får ganger litt søte også
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #204 Skrevet 20. august 2009 Legger ikke merke til statusen til folk en gang jeg. Og de jeg synes er ille til å oppdatere ting og legge ut uinteressante quizer, de sperrer jeg bare for.
Gjest Daria ii Skrevet 20. august 2009 #205 Skrevet 20. august 2009 Jeg ga opp denne tråden etter 6 sider og lurer veldig på en ting: Hvem bestemmer hva som er riktig å legge i statusen? Alt er jo tydeligvis feil... Joda, det kan bli voldsomt med alle som er SÅ GLADE hele tiden, men det er minst like mange klissete og overlykkelige tickere og signaturer her på KG, og jeg himler også litt i smug over de som bare har statusoppdateringer om ungen, men det er vel det som er viktigst i livet deres da, akkurat som jeg skriver om det som er viktig for meg (og sannsynligvis nokså uinteressant for dem). Er det så vanvittig uinteressant, så fjern oppdateringene deres fra nyhetsoversikten eller slett dem fra vennelista. Folk bruker facebook på mange forskjellige måter -for noen er det å oppdatere mange ganger om dagen nærmest en form for chatting -hvorfor skal de som velger å bruke fb på andre måter sette seg på sin høye hest og si at vi vet hvordan det skal gjøres?
LykkeLotta Skrevet 20. august 2009 #206 Skrevet 20. august 2009 Jeg har observert i det siste at det har vært skolestart?? Stemmer dette?
Gjest voksen bruker Skrevet 20. august 2009 #207 Skrevet 20. august 2009 Ja jeg vet. Jeg kjenner flere som bytter statusen sin hele tiden: - at work - at home - nå lager jeg mat - nå spiser jeg mat - ute i butikken osv+++++ Jeg oppdaterer bare når jeg har noe spennende å fortelle.. he he, har en sånn på min liste jeg også. Han har tydeligvis facebook på mobilen og endrer status hele tiden, mens han kjører hjem fra jobb. Utrolig hvilken energi noen legger i helt vanlige og trivielle ting. Jeg endrer statusen min et par ganger i uken, hvis jeg føler at jeg har noe å komme med.
Gjest EmilyLane Skrevet 20. august 2009 #208 Skrevet 20. august 2009 Jeg har observert i det siste at det har vært skolestart?? Stemmer dette? Haha ja. Og fadderuke ikke minst. Jeg synes det er utrolig underholdende med de som oppdaterer statusen sin klokka fem om morran, og er enten litt mer ærlige enn de burde, eller klarer å snøvle skriftlig. Jeg liker statusoppdateringer, men jeg prøver å ikke skrive vanlige ting jeg skal som: -skal spise middag -skal på jobb -skal trene Det er vel ikke interessant for noen å vite? Så da skriver jeg heller "skal prøve å mikse sammen en gourmetmiddag av ulumske ingredienser i kjøleskapet+ketchup". Men for all del, kjør på!
Gjest voksen bruker Skrevet 20. august 2009 #209 Skrevet 20. august 2009 Jeg ga opp denne tråden etter 6 sider og lurer veldig på en ting: Hvem bestemmer hva som er riktig å legge i statusen? Alt er jo tydeligvis feil... Joda, det kan bli voldsomt med alle som er SÅ GLADE hele tiden, men det er minst like mange klissete og overlykkelige tickere og signaturer her på KG, og jeg himler også litt i smug over de som bare har statusoppdateringer om ungen, men det er vel det som er viktigst i livet deres da, akkurat som jeg skriver om det som er viktig for meg (og sannsynligvis nokså uinteressant for dem). Er det så vanvittig uinteressant, så fjern oppdateringene deres fra nyhetsoversikten eller slett dem fra vennelista. Folk bruker facebook på mange forskjellige måter -for noen er det å oppdatere mange ganger om dagen nærmest en form for chatting -hvorfor skal de som velger å bruke fb på andre måter sette seg på sin høye hest og si at vi vet hvordan det skal gjøres? Jeg syns ikke noe er galt egentlig, de får gjøre som de vil men jeg forbeholder meg retten til å synes at noe er merkelig og rart for meg. Jeg registrerer og humrer litt, men irriterer meg ikke. Det er jo en grunn til at de er på vennelisten min, og det har ikke noe med oppdateringene deres å gjøre.
Cava Queen Skrevet 20. august 2009 #210 Skrevet 20. august 2009 Haha ja. Og fadderuke ikke minst. Jeg synes det er utrolig underholdende med de som oppdaterer statusen sin klokka fem om morran, og er enten litt mer ærlige enn de burde, eller klarer å snøvle skriftlig. Jeg liker statusoppdateringer, men jeg prøver å ikke skrive vanlige ting jeg skal som: -skal spise middag -skal på jobb -skal trene Det er vel ikke interessant for noen å vite? Så da skriver jeg heller "skal prøve å mikse sammen en gourmetmiddag av ulumske ingredienser i kjøleskapet+ketchup". Men for all del, kjør på! Helt enig. De fleste går jo på jobb, spiser middag og alt det der. Det er ikke interessant. Jeg skriver bare på statusen når det er noe spesielt eller fordi det er noe rart/morsomt som skjer. Og da er det noen ganger litt gøy å se responsen fra venner. Hva slags respons kan man få på "skal på jobb". Da har jeg lysst til å svare "whatever" :gjeiper:
Gjest Supermimz Skrevet 20. august 2009 #211 Skrevet 20. august 2009 Morsom tråd!! Dette er min mors oppdateringer : Nå er det helg. Uke igjen. Snart helg. Endelig helg. Uke igjen. Osv osv. Jeg ville vært flau, men heldigvis har hun bare noen få på lista si.
Gjest Supermimz Skrevet 20. august 2009 #212 Skrevet 20. august 2009 (endret) En veninne av meg: ***** Har bæsjet!Flott bæsj! Om barnet hennes altså, ja vi lurte vi også En annen veninne av meg oppdaterer om rimelig kjedelige ting. "Skal på jobb i dag,så møte,så middag,og så trening og hotel cæsar" Endret 20. august 2009 av Supermimz
Lenemor Skrevet 23. august 2009 #213 Skrevet 23. august 2009 Kjempemorsom Så en fyr som skrev på statusen sin med store bokstaver: MÅ OPP PÅ SYKEHUSET I MORRA FOR Å TA EN VOND BLODPRØVE I ARMEN JEG GRUER MEG :-( :-( :-( OPPFINNEREN AV BLODPRØVER ER VERDENS VERSTE OPPFINNER Jøje meg :klø: Haha søt....
Gjest Bubba Skrevet 24. august 2009 #214 Skrevet 24. august 2009 Hva med ... : -Morgenjogg! mmm, digg! -Nettopp vaert ute og jogget! -Skal pa trening! -er veldig stoel etter treningen igaar! -tar meg en tur pa Elixia Jada, det er faktisk ikke SAA uvanlig at folk trener og who cares hvor mye du trener.
Gjest Tweek Skrevet 25. august 2009 #215 Skrevet 25. august 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Blåbæret Skrevet 26. august 2009 #216 Skrevet 26. august 2009 Jeg har tv guide på facebooken. Det er en som alltid oppdaterer hva han ser på tv og hva som kommer senere osv. Eks: * ser kongen av queens nå etterpå skal jeg se simpsons * Snart begynner hotel cæsar * Nå skal jeg se csi, så paradise hotel og ncis etterpå. Må si at jeg kjenner meg igjen i mye av det som er skrevet i denne tråden. Jeg er vel en av de som tar teksten *hva tenker du på?* som står i statusfeltet, litt for bokstavelig av og til
Annikken Skrevet 27. august 2009 #217 Skrevet 27. august 2009 (endret) En av mine venner hadde ei flott melding stående en kveld; "I've got a brand new attitude and I'm gonna wear it tonight". Det er fra en Pink-sang (So What) Jeg synes politisk reklame tre ganger om dagen er litt slitsomt. Har ei på lista som er ungdomspolitiker. Det er hakket før jeg trykker "ignore". Synes også det er interessant med de som tydeligvis sitter og oppdaterer statusen mens de har vorspiel / fest. Kjedelig fest eller? Endret 27. august 2009 av Annikken
Gjest jepp Skrevet 27. august 2009 #218 Skrevet 27. august 2009 en nabo av meg som har lagt meg til på facebook er rundt 45 år og pålogget HEEELE dagen. Hun har sikker 10 ting på hjertet i løpet av en dag som: - senga;o)) - tar en tur til Monica jeg;o)) - skal kjøre guttene på fotball kamp, XXX here we come...weeeeeeeeeeeee;o)) - har besøk, koser oss;o)) - hjemme å slapper av;o)) - må vel til å lage noe middag.....hmmm;o)) og hun og venninna skriver i "koder" om sex, noe de tror ingen forstår. men når dama sier at: Logger av litt, skal av å kose meg litt med rabbiten min nå som jeg ikke har no mannfolk! da forstår man hva hun mener...
Sia444 Skrevet 27. august 2009 #219 Skrevet 27. august 2009 Jeg har noen venner som skriver litt for mye om været men jeg holder for så vidt ut. Synes egentlig statusoppdateringer er koslige, ser at folk er på FB istedet for å føle at noen er bare der inne for å holde øye med deg og ingenting annet. En ting som irriterer meg er alle de teite testene folk legger ut. Tror folk virkelig på dem?
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 27. august 2009 #220 Skrevet 27. august 2009 Den her er vel litt flau: http://imgur.com/Q6umM.png
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå