Gjest antigartner Skrevet 1. juni 2009 #141 Skrevet 1. juni 2009 Herlig! Var jeg arbeidsgiver til den personen ville vedkommende blitt innkalt til en samtale!
Gjest No wonder women Skrevet 4. juni 2009 #142 Skrevet 4. juni 2009 Jeg liker ikke når folk bruker Face til å reklamere for seg selv og sitt til en hver tid fantastiske liv.. Bildebevis fra absolutt alle fester, hjerter og kozzzemeldinger i hytt og pine! Det blir noe falskt med det hele, ingen er Happy 24/7!!! Et eksempel er en veninne av meg som altid skrev hvor mye hun elsket typen.. fult av hjerter og kruseduller over hele.. Plutselig ble det slutt, og jeg vet hun sliter veldig.. Men på face er alt finfint! Statusene går slikt: "Ut på byen med alle vennene mine" "elske livet" "soool <3 <3 <3 glad i dere alle!!! " Jeg trodde Facebook var et sted, i tillegg til å finne venner, hvor man kunne "reklamere" litt for seg og bruke siden slik man ville. Si hva man vil, legge ut de bildene man ville osv. Hvis man ikke liker personen så bør man jo ikke ha dem som venner? Til venninnen din, så er det jo ikke noen selvmotsigelse mellom det at hun er lei seg og at hun elsker livet sitt. Hun kan jo også være glad i alle vennene sine selv om hun har kjærlighetsorg. Jeg personlig har begrenset all informasjon fra "fjortisene" på min liste, slik at jeg slipper å se festebilder og se teite statuser.
Gjest :) Skrevet 4. juni 2009 #143 Skrevet 4. juni 2009 Denne slår de fleste tror jeg: xxx: Nå går jeg i skogen og leggrer meg ned ved vannet tar en dukkert kommer opp igjenn. OG holder fokus til Initirnity so la meg væ're i fred alle ulykkees tanker. dere har ingen makt AMEN;);) tro håp og kjærlighet alt vi trenger i dagens samfunn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! forstått? xxx: Evig takknemlig til alle som har tro:) og evig Takknemlig til dem som ikke trodde på meg. Og takk til facebook og alle som har dømt meg Det kommer en tid ps Jeg er ikke intrisert i jenter og gutter håper dere forstår ikke intrisert i noen bare Elske dere som brødre og søstre og så må dere være snille mot hverandre alle som en Amen the end Til vi møtes er her litt for se igjennom 100 meld takk til dem som forstår xxx: Till minne om Hams død korsfestelse og begravd levende. Til mine om Hams siste måltid med disiplene og innstiftelse av Nattverden Ta dette brød og spis det minne meg til de hellige dager enden dette er mitt legme ta å drikk denne vin om minne om mitt blod og fyll det inn i deres årer AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;) xxx: take your sin and many more i m comming and you guys know it! see ya guys in la and milan paris i m not kidding go out and say my word not like judas why is sky is blue why is whater wet why judas say to the prists when jesus slept, only one man knows and you know bless ya guys aallmighty and your face book team we i just come with love and ya guys girls stopp hunting me no reasontodoweareb and sister of this worl xxx: Elsker alle i hele Verden Dem som ikke hadde tro på meg Jeg kommer Til deg med allmektig Kjærlighet I surender all og Facebook kan dere være så snille å stoppe det dere gjør. Dette er en politi sak og det vet dere Nå er det nok!!! Hør hams ord! dere er over og ut! dere har overtreteles på privat eidom dere skal ut for godt Nå kommer det annen tid eller så må dere forandret dere dette kommer med kjærlighet. Jeg har mange med meg. Vi vinner dere taper hvis ikke dere hører etter dere kan ikke stoppe meg og adde mwennesker jeg kjenner!!!! Gå til faderen og be omtilgivelse AMEN!!!!!!!!!!;) Tro håp kljærlighet tids er inne Alle i hele verden skal forstå alle i hele herlighet skal skinne ta ham i armen å gå mot lyset for nå er tiden inne;) :klø:
desperate Skrevet 4. juni 2009 #144 Skrevet 4. juni 2009 Denne slår de fleste tror jeg: xxx: Nå går jeg i skogen og leggrer meg ned ved vannet tar en dukkert kommer opp igjenn. OG holder fokus til Initirnity so la meg væ're i fred alle ulykkees tanker. dere har ingen makt AMEN;);) tro håp og kjærlighet alt vi trenger i dagens samfunn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! forstått? xxx: Evig takknemlig til alle som har tro:) og evig Takknemlig til dem som ikke trodde på meg. Og takk til facebook og alle som har dømt meg Det kommer en tid ps Jeg er ikke intrisert i jenter og gutter håper dere forstår ikke intrisert i noen bare Elske dere som brødre og søstre og så må dere være snille mot hverandre alle som en Amen the end Til vi møtes er her litt for se igjennom 100 meld takk til dem som forstår xxx: Till minne om Hams død korsfestelse og begravd levende. Til mine om Hams siste måltid med disiplene og innstiftelse av Nattverden Ta dette brød og spis det minne meg til de hellige dager enden dette er mitt legme ta å drikk denne vin om minne om mitt blod og fyll det inn i deres årer AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;) xxx: take your sin and many more i m comming and you guys know it! see ya guys in la and milan paris i m not kidding go out and say my word not like judas why is sky is blue why is whater wet why judas say to the prists when jesus slept, only one man knows and you know bless ya guys aallmighty and your face book team we i just come with love and ya guys girls stopp hunting me no reasontodoweareb and sister of this worl xxx: Elsker alle i hele Verden Dem som ikke hadde tro på meg Jeg kommer Til deg med allmektig Kjærlighet I surender all og Facebook kan dere være så snille å stoppe det dere gjør. Dette er en politi sak og det vet dere Nå er det nok!!! Hør hams ord! dere er over og ut! dere har overtreteles på privat eidom dere skal ut for godt Nå kommer det annen tid eller så må dere forandret dere dette kommer med kjærlighet. Jeg har mange med meg. Vi vinner dere taper hvis ikke dere hører etter dere kan ikke stoppe meg og adde mwennesker jeg kjenner!!!! Gå til faderen og be omtilgivelse AMEN!!!!!!!!!!;) Tro håp kljærlighet tids er inne Alle i hele verden skal forstå alle i hele herlighet skal skinne ta ham i armen å gå mot lyset for nå er tiden inne;) :klø: Tror jeg kan si sikkert at jeg ikke har denne personen på vennelista mi hvert fall - for da hadde jeg lagt merke til det
Gjest Miam Skrevet 4. juni 2009 #145 Skrevet 4. juni 2009 Men folkens, det å oppdatere statusen sin er jo halve, om ikke nesten HELE poenget med facebook opplegget, samme som med twitter.. Det er liksom det som er greia Men her var noen ganske ekstreme tilfeller her ja, lo godt av og til!
NoAngel Skrevet 4. juni 2009 #146 Skrevet 4. juni 2009 Tror jeg kan si sikkert at jeg ikke har denne personen på vennelista mi hvert fall - for da hadde jeg lagt merke til det ikke jeg heller... takk... gud
bubbissa Skrevet 4. juni 2009 #147 Skrevet 4. juni 2009 Hahaha, mye artig lesning her. Må innrømme jeg henger meg litt opp i de som oppdaterer hver minste lille dagligdagse ting de gjør, og ikke minst når de ikke kan stave i det hele tatt. Hun her oppdaterer statusen gjennomsnittlig 5 ganger per dag. XXX lalle tid her,natta:) XXX minste mann i dårlig form idag og:(( XXX litt sliten og fri for stemme:)men hadde en kjempe dag igår,stor kosa mæ) XXX dagen er kommet:)))har hatt en rolig morran,deilig:)blir nok en nydelig dag:))))) Xxx skal ut nu å trille tur i fin været:)) XXX skal bi godt me grill mat nu,namnam:)trur ikk e har spist idag,glemt det helt av,ikk bra:/ XXX har raka hele plen,sånn gnag sår at å( XXX litt sliten,vondt i haue:)) sofa tjenste resten av kveld:)) XXX venta kaffe gjester snart:) XXX skal hiv me rundt å lag skjokolade kake:) XXX øyan e grusom trøtt idag:( sein vakt på jobb,godt at da e onsdag imorra,midt i uka:))) XXX trøtt som fy:/ berre å hopp i dusjen og bi våken:) XXX e grusomt trøtt,føl me ikk uthvilt! XXX føl me nestren dau så sliten og trøtt e e!!!:/ XXX håpa dagen går unna i en fei:)) vil ha helg og ferie snart!!!)) XXX godt det e blitt onsdag igjen,helg snart!!!)) XXX e klar som bare d for trening ikveld:) XXX godt å fått trent me en tur:) nu situps og sløving resten av kvelden:)) XXX litt sliten:/ men men:) ser framover te ferien:)) XXX treninga unna gjort for idag og nu mat:))
Ce'Nedra Skrevet 4. juni 2009 #148 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Denne slår de fleste tror jeg: xxx: Nå går jeg i skogen og leggrer meg ned ved vannet tar en dukkert kommer opp igjenn. OG holder fokus til Initirnity so la meg væ're i fred alle ulykkees tanker. dere har ingen makt AMEN;);) tro håp og kjærlighet alt vi trenger i dagens samfunn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! forstått? xxx: Evig takknemlig til alle som har tro:) og evig Takknemlig til dem som ikke trodde på meg. Og takk til facebook og alle som har dømt meg Det kommer en tid ps Jeg er ikke intrisert i jenter og gutter håper dere forstår ikke intrisert i noen bare Elske dere som brødre og søstre og så må dere være snille mot hverandre alle som en Amen the end Til vi møtes er her litt for se igjennom 100 meld takk til dem som forstår xxx: Till minne om Hams død korsfestelse og begravd levende. Til mine om Hams siste måltid med disiplene og innstiftelse av Nattverden Ta dette brød og spis det minne meg til de hellige dager enden dette er mitt legme ta å drikk denne vin om minne om mitt blod og fyll det inn i deres årer AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;) xxx: take your sin and many more i m comming and you guys know it! see ya guys in la and milan paris i m not kidding go out and say my word not like judas why is sky is blue why is whater wet why judas say to the prists when jesus slept, only one man knows and you know bless ya guys aallmighty and your face book team we i just come with love and ya guys girls stopp hunting me no reasontodoweareb and sister of this worl xxx: Elsker alle i hele Verden Dem som ikke hadde tro på meg Jeg kommer Til deg med allmektig Kjærlighet I surender all og Facebook kan dere være så snille å stoppe det dere gjør. Dette er en politi sak og det vet dere Nå er det nok!!! Hør hams ord! dere er over og ut! dere har overtreteles på privat eidom dere skal ut for godt Nå kommer det annen tid eller så må dere forandret dere dette kommer med kjærlighet. Jeg har mange med meg. Vi vinner dere taper hvis ikke dere hører etter dere kan ikke stoppe meg og adde mwennesker jeg kjenner!!!! Gå til faderen og be omtilgivelse AMEN!!!!!!!!!!;) Tro håp kljærlighet tids er inne Alle i hele verden skal forstå alle i hele herlighet skal skinne ta ham i armen å gå mot lyset for nå er tiden inne;) :klø: *måper* Huff, jeg håper folk sletter meg hvis de synes det jeg skriver er utrolig lite interessant. Jeg pleier å oppdatere en gang om dagen. Da skriver jeg hvor jeg er hen i verden, at jeg har for mye å gjøre på skolen, hva jeg skal på av konserter og filmer, brukte ting jeg gir bort som jeg ikke trenger lenger osv. Men det kommer jo litt an på hvor mye spennende jeg opplever liksom.. Jeg synes statusoppdateringer er noe av det morsomste med FB, så lenge folk ikke bare skriver sånne ting som at de spiser, sover og diverse babyoppdateringer om at babyen har lagt på seg og veier så og så mange gram. <3 Navnet til kjæresten <3 er heller ikke så spennende. Huff, nå ble jeg sittende å lese hos ei som KUN har babyoppdateringer av ymse slag. Minn meg på å slette FB-siden min hvis jeg blir gravid.. Endret 4. juni 2009 av Ce'Nedra
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #149 Skrevet 5. juni 2009 "Livet er kort og uforutsigbart. bedre å si en gang for mye at du er glad i /setter pris på noen, enn ikke å si det i det hele tatt!!Heyyy, det skader jo ikke å si det! Litt flaut, kanskje, men føles bedre etterpå!!!!:o) LOVE, LOVE, LOVE!!!!"
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #150 Skrevet 5. juni 2009 Synes det blir så teit med sånne: "hihihihi...." Også når noen spør hva er det du ler av eller hva er morsomt så svarer de bare med at de skal sende melding.... "er så spent......" Og det samme igjen. Bare for å skape nysgjerrighet. Men svarer bare med "det skulle du likt å visst" og sånt noe. Hva er vitsen????
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #151 Skrevet 5. juni 2009 Den aller teiteste hos meg er en som er norsk, har noen få utenlandske venner, og som skriver lange filosofiske greier PÅ ENGELSK..... Inspiration is coming back, the smile I have been missing, is now stuck across my face, and my heart (even if not a croc) felt the warmth of the sun today. Jadda.....
Jade Skrevet 6. juni 2009 #153 Skrevet 6. juni 2009 (endret) I dag har jeg skrytt hemningsløst over hvor flink jeg er til å jobbe i hagen (i statusfeltet, altså). Mohahahahahaaaa I morgen er sikkert vennelisten min halvert :O Endret 6. juni 2009 av Jade
Scorpina Skrevet 8. juni 2009 #154 Skrevet 8. juni 2009 I dag har jeg skrytt hemningsløst over hvor flink jeg er til å jobbe i hagen (i statusfeltet, altså). Mohahahahahaaaa I morgen er sikkert vennelisten min halvert :O Ja, jeg bruker også å ha noen slike kommentarer om hvor inni hampen huslig jeg er Gir de andre litt dårlig samvittighet hæhæ
Kosemose Skrevet 8. juni 2009 #155 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har en bekjent på facebook som til stadighet skriver "faen" og "helvete" i statusen sin. Når da noen av vennene hennes skriver "hva skjer?" "går det bra?" osv. Svarer hun alltid "Jeg vil helst ikke snakke om det" Hvorfor skrive det hvis man ikke vil snakke om det??
Gjest No wonder women Skrevet 8. juni 2009 #156 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er så glad i ordtak for dagen, så jeg bruker mest det da.
Snuselille Skrevet 8. juni 2009 #157 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal ikke gjengi hva som popper opp hos meg. Men det irriterer meg grenseløst at noen lirer av seg det ene etter det andre gullkornet over hvor BRA de til enhver tid har det Jeg kjenner dem og deres historie. Ting er ikke sååå bra som de vil at hele verden skal tro. Men jeg antar de bruker FB for å "psyke seg selv opp" på noe slags vis... For all del...
Snill Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #158 Skrevet 8. juni 2009 Hadde et par studentvenner som, mer eller mindre synkront, oppdaterte statusen sin fra rundt klokka 11-12 hver dag og et par ganger utover dagen og kvelden. Ordlyden var forskjellig, men innholdet det samme, som f.eks.: - haaaater <faget> og <navnet på boka> - sliter så sinnsykt! kommer til å stryke maksimalt!!!!!!!! :s - tenker jeg tar ferie fra i morgen av (fredag) så får eksamen i neste uke bare gå i dass - vil ha fri... - nyter sola mellom oppgaveforberedelser (hvordan skal dette gå?) - sliter maksimalt i <faget> ...og ellers mange andre statuser, som sammen med oppdateringstakten, ikke får meg til å lure nevneverdig over at det går heller dårlig til eksamen. Og nei, jeg har ikke vært der selv nei...for når jeg las til eksamen hadde vi ikke facebook tenkt (heldigvis)
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2009 #159 Skrevet 9. juni 2009 Det var ikke en statusoppdatering, men en på lista mi la ut bilde av toalettskåla etter podens besøk.Veldig interessant å se andres avføring, gitt. Jeg har faktisk ikke så mange veldig irriterende mennesker på facebook'en min. Ikke så jeg kan komme på i farten ihvertfall, men jeg følger spent med videre!
NoAngel Skrevet 9. juni 2009 #160 Skrevet 9. juni 2009 har en som skriver hver eneste dag nå at det nærmer seg mer og mer for hver dag som går., men han nekter å si mer om den saken ... hvorfor si at det nærmer seg da lissom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå