Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
hmmmm....... er det flere sånne eller kjenner vi tre samme person??? jeg har i hvert fall nøyaktig en slik på msn-lista og har nå tenkt å blokkere og slette - er dritt lei alle disse smileys og utropstegn og lange nick om hvor happy og bra alt er og hva hun gjør til enhver tid. endringer 5-6 ganger om dagen ofte. det blir rett og slett litt for mye.

Jeg trodde en stund at hun hadde vært på noe selvutviklingskurs eller noe, da har i så fall effekten vart lenge :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Miley
Skrevet

Jeg har en søt en som den ene uka legger ut nye statuser om hvor forelsket hun er og hvor lykkelig hun er, åtte ganger om dagen. Alle vennene hennes kommenterer statusen med å du fortjener det, du er så god osv..

Neste uke er hun dønn ulykkelig fordi hun måtte såre noen. Masse meldinger om at hun ikke mener å såre noen, men at hun må, og at hun håper personen en gang kommer til å forstå hvorfor.

Uka etter er det nye jeg er så forelsket statuser, hun har aldri elsket noen høyere.

Uka etter er hun dønn ulykkelig etter å ha såret noen. Og slik fortsetter det.

Det festlig er at samme vennegjengen på minst 20 stk henger seg på, kommer med hurra-rop og støttemeldinger. Jeg ler og ler.

Gjest Invicta
Skrevet
En av mine venner hadde ei flott melding stående en kveld; "I've got a brand new attitude and I'm gonna wear it tonight". Hadde ikke hørt den før, syntes det var morsomt og beskriver vennen min godt :) Mer av den sorten!!

Trist å hele tiden høre om syke venner, ungene deres og menyer - forsøker selv å holde meg unna klaging. :) Men det er lov å være glad for at man har fri!

Den strofen er fra Pink sin "so what", er enig at den er bra. Jeg liker også å skrive ned en strofe fra en sang som betyr noe for meg f.eks, som gjerne beskriver meg. Jeg personlig synes det er mer spennende å lese enn "ole koker poteter"

Slik skriver ei på lista mi:

xx skal på jobb!

xx er på jobb!

xx er endelig ferdig på jobb!

xx er på vei hjem fra jobb!

xx er endelig hjemme fra jobb!

xx skal bare slappe av og kose seg :D :D :D

:roll:

Skrevet

Ey, shit om de ser dette :P

XXX forblir edru i kveld

XXX gikk på en smell i går

XXX trenger en søndagskjærste

XXX kan du ringe meg?

XXX trenger en torsdagskjæreste som ikke drikker

Nå skal sant sies at denne jenta jobber på en del forskjellige utesteder og tydeligvis er veldig ofte på byen :P

Også har jeg ei annen venninne som ALLTID har:

♥04.10.08♥04.04.09♥ Elsker Deg XXXXXXXX!♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

før hun skriver hva som egentlig skjer den dagen ;P

Skrevet

Liten avsporing om "sivilstatus" om jeg får lov:

Har en venn, som stadig skifter sivilstatus og vingler mellom: singel, det er komplisert, i et forhold, det er komplisert, i et forhold, singel... På tide å bare droppe hele forholdet når alt er så komplisert helt fra starten av??? (Det er et "voksent" menneske det er snakk om, 40+ ..) :idea:

Takk for hjelpen med sitatet, Invicta! Måtte høre sangen, den liker jeg jo men har ikke lært meg teksten ennå! :digge:

Skrevet

Har en småbarnsmamma på listen min som daglig skriver hvordan hun koser seg med barna sine og hvor søte de er osv, så etter at hun har lagt ut statusen kommenterer hun sin egen status og klikker på "liker". Snodige greier

"XXX har bakt kake og kooozer seg med NNN og YYY, søte elskede barna mine, elsker dere så høyt <3"

Kommentar til egen status: "jaaa, mamma elsker dere !!!<3!!!!"

O.m.g

Skrevet

ei jeg kjenner fra skolen skriver hele tida enten om mat eller hvor flink hun er til å trene...

*Begynner å klippe og lime*:

XXX had a fresh mango smoothie and ran 10 miles at marathon race pace. For the pure, simple, crazy fun of it.

XXX makes one good Vietnamese avocado bubble tea, complete with tapioca bubbles and a huge straw to suck them through.

XXX This is the bike I am renting for the Golden Triangle

XXX is wearing a blue shirt from Gap, navy blue mascara, a real surgical mask, and Imari perfume by Avon

XXX flew back to Calgary to do the Golden Triangle again. 200 miles in three days on road bikes. It was the best

XXX Brownie bits in chocolate chip mint ice cream is a great improvement on a classic. And when you have what I have, it is a legitimate breakfast food

XXX is going to celebrate Mother's day with a solo 80-mile bike ride on the W&OD starting at 6 am on Sunday. Any friend who has a road bike, rides about 15 m/h, and can fix a flat is very, very welcome to join me

Skrevet

:fnise:

Har en fyr på 26-27 år på lista mi som i dag måtte informere "XXX ligger spysjuk hjemme, med litt paracet og stikkpille så ordner nok det meste, håper jeg"

Stikkpille??? Javel.. takk for bilder jeg ikke trengte på netthinna mi :lete:

Skrevet

XX Walked out of my job today.

XX I had it out with my assistant manager, all I can say is I PWN all with my ability to manipulate with my words.

XX I hate my job. I hate it so much. Pray for me friends just one prayer so I can get over my bosses.

...jeg kommenterte bare tørt "I'll pray that your bosses don't see this status update."

Skrevet
XXX og (kjæresten) skal ha den "store samtalen" i kveld... blir nok slutt jah
Oi, når man er så positiv er det merkelig hvordan ting går... :filer:

Lurer på forvidt folk tenkter på hvem de har på facebook noen ganger jeg..

Skrevet

Så får jeg vel legge til noen av mine egne da, kom plutselig på ei som har irritert shiten ut av meg med oppdateringene sine...:slår:

Eks: "X gruer meg på (ungen sin) sine vegne - hun skal trekke en fortann i morgen- og jeg synes veldig synd på henne. Heldigvis har hun er tøff pappa som skal være med. Send noen gode tanker i 10tiden til (ungen). og nå skal jeg ta en tur i www.nettkirken.no og få med meg aftensang fra Bergen- eller kveldens salmer til alle tider. En god avslutning på dagen."

"vel da var familien friskluft og skiglede som har vært på en "lengre" skitur. 2-3km hver vei er langt å gå for en liten frøken- Hun var superflink - og vi aner et nytt skitallent i familien- til alles gelde - spesielt Mormor!! god natt!"

Og dette er to av maaaange. I think I'm going crazy... :eeeh:

Skrevet
Det var ikke en statusoppdatering, men en på lista mi la ut bilde av toalettskåla etter podens besøk.Veldig interessant å se andres avføring, gitt.

:hoho:

Gjest antigartner
Skrevet

Herlighet, de statusene til Breathless' venninne var jo rene avhandlingene!

Og Bellatrix, den var ubetalelig! :skratte:

Jeg synes i tillegg det er fornøyelig med de som insisterer på å skrive absolutt alle statusene sine på ubehjelpelig engelsk med tanke på de 1 - 2 utenlandske vennene sine.

Skrevet
Eks: "X gruer meg på (ungen sin) sine vegne - hun skal trekke en fortann i morgen- og jeg synes veldig synd på henne. Heldigvis har hun er tøff pappa som skal være med. Send noen gode tanker i 10tiden til (ungen). og nå skal jeg ta en tur i www.nettkirken.no og få med meg aftensang fra Bergen- eller kveldens salmer til alle tider. En god avslutning på dagen."

HAHAHA! :skratte:

Skrevet

Leste nettopp en jeg synes var litt festlig:

xxx updated her facebook status

:fnise:

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har ei som alltid poster et utall tester som selvfølgelig har kommet opp med flatterende resultater om henne selv.

F. eks:

Hva burde du jobbe som? Svar "prinsesse"

Hvilken type er du? Svar "den snille/kule/pene etc"

Er du en god kjæreste? Svar "du er drømmedama"

Er du en god venn? Svar: "du er den beste vennen noen kan få"

Osv osv i det uendelige. Det er aldri noen morsomme eller selvironiske tester hun har tatt heller.

Lurer på om ikke nettet går tom for slike tester snart...

Gjest No wonder women
Skrevet

Jeg tenker, hvor går grensen for hvor privat man kan være i statusfeltet?

Gjest Miley
Skrevet
Jeg tenker, hvor går grensen for hvor privat man kan være i statusfeltet?

Du bør vel ikke fortelle noe i statusfeltet som du ikke ville fortelle kassadama på rimi.

Skrevet

Er venn med en venninne av min mor :sjokkert: og en periode kommenterte hun på alle statusoppdateringene mine og til de andre i familien og det var veldig irriterende. Det toppet seg en dag jeg skrev jeg hadde vondt i hodet og hun sa at jeg måtte skynde meg til lege. Vel, dette her var i helgen og det tar tross alt litt tid å gå til lege, så jeg skrev dette i statusfeltet og sluttet med "Ikke mas!" og siden har hun ikke kommentert noe som helst, heldigvis. :smilbla: Men tror hun misforstår bruken av feltet litt, for hun bruker det til å si gratulerer med dagen til folk og slikt og det er jo feil!! :fy_fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...