Gå til innhold

Status på Facebook


Snill

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har et par småbarnsmødre på vennelista, og statusen deres består stort sett av ting småttisene gjør.

XX gulljenta har hatt sin første bleiefrie dag! Jeg er stolt mamma:-)

XX aktivitetsdag i barnehagen til lillegutt! Gleder meg til det!

XX skal på barneturn med lillegutt i kveld. Blir spennende for oss begge!

XX gulljenta har fått ny sykkel i dag! Rosa og fin, er sååå stolt over å ha fått tohjuling (med støttehjul)!

XX og lillegutt skal ta tog til Oslo i dag for å besøke tante Mona! Første togturen til lillegutt, blir spennende.

XX og lillegutt har hatt en SUPER dag med tante Mona i Oslo. Var veldig stas med lekebutikken på Steen & Strøm!

XX skal til tannlegen med gulljenta i dag. Håper det går greit...

Har også et par "flinkiser" på vennelista:

XX har lest 200 sider de siste dagene! Klar for eksamen nå ja!

XX har vasket hele leiligheten, inkl klesboden.

XX har tømt kjøleskapet for gammel drit og vasket det innvendig!

XX har tatt klesvasken for to uker.

XX leser for harde livet, to dager til eksamen.

XX er nesten ferdig med bachelor!

XX leverer bachelor i morgen, endelig ferdig.

XX har gjort sykkelen vårklar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud hvor jeg ler av denne tråden. Hold den levende :biggrin:

Er i alle fall ikke mangel på materiale som eventuelt sender den i graven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor jeg ler av denne tråden. Hold den levende :biggrin:

Helt enig! Mange morsomme fb statuser her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange artige. Det er en på lista mi som nesten hver dag skriver registreringsnummeret på bilen h*n kjører den dagen. Tror h*n disponener flere biler, men det er forferdelig uinteressant å lese om h*n kjører AA 12345 eller BB 23456.

Jeg har to-tre småbarnsmødre på vennelista mi, som utelukkende skriver om ting relatert til barna sine. Jeg har trukket den konklusjonen at livet i barselspermisjon er temmelig begivenhetsløst, og at livet i stor grad dreier seg om småtrollene, men jeg kjenner virkelig en del andre småbarnsmødre som er orientert om litt mer i verden enn bæsjebleier og vannkopper.

Det var ikke en statusoppdatering, men en på lista mi la ut bilde av toalettskåla etter podens besøk.Veldig interessant å se andres avføring, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha denne på mine innlegg, for da er det lettere å sjekke om noen av mine statuser har havnet her :ler: Jeg er en jævel på nedtellinger :flau: Men det som er hakket verre, synes jeg, er de som klarer å spør meg om hvor lenge det er til jeg reiser, når det faktisk står ganske klart å tydelig i statusfeltet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HaHahahaha

Fantastisk dette skal i *Mine innlegg*

Har også ei som jeg faktisk ikke kan huske hvorfor jeg ble venner med.

Men hun klager over ungene sine hele tiden.

Og nå når jeg skulle komme med eksempler så har hun jo ikke skrevet noe på flere dager..

Kanskje hun har fått ett hint..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en statusoppdatering, men en på lista mi la ut bilde av toalettskåla etter podens besøk.Veldig interessant å se andres avføring, gitt.

Jeg dævver! :skratte:

Kom nettopp på at jeg hadde en på listen min en stund som bare måtte ha med ordet "ovje" overalt (altså "oh yeah" - måtte lese det noen ganger før jeg skjønte hva det var, er visst blitt gammel), uansett hva det var hun kommenterte på.

X har mistet mobilen

Y: Ovje! Kjipern...

Måtte av-venne dama til slutt, jeg ble fysisk dårlig av all ovjeingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, en slik forklaring kan jeg akseptere :fnise:

Ja vi i Bergen blir i hvertfall overlykkelig hver ang vi ser solen :fnise:

jeg har ende ikke hatt det som status da, men burde kanskje gjøre det når solen kommer igjen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som flere ganger om dagen skal fortelle folk hvor forbanna glad og happy hun er. Joda, fint at man har det godt, men å ha et så enormt behov for å fortelle om det er manisk i mine øyne. (Status oppdateres kanskje 5-6 ganger hver dag med like mange smiletryner og utropstegn hver jævla gang).

Hun kjenner jeg også :ler: måtte fjerne henne fra statusoppdateringene til slutt, ble så slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens utlevering av kjærlighetslivet (ei fra USA så det er på english):

XX has the greatest boyfriend n the whole wide world! Though I feel aweful, and went into EXTREME freak out/panic mode on him all morning, he still managed to make me feel better, make me smile, and make me laugh! He's the greatest!!! I love him!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye morsomt her, men jeg må få stille et spørsmål; hva er ok å skrive i statusen sin?

Noe som andre kan ha interesse av, gjerne noe litt morsomt og litt tvetydig. Det man egentlig bør gi faen i å skrive om er hvor en er (på jobb, hjemme, på trening osv) med mindere man er på ferie / et kult sted ("er i Ulan Bator"), skrive om ungene sine hele tiden (greit å skrive at en har fått ungen, men etter det gi faen) og ikke minst idiotiske selvfølgeligheter som "nå er det helg" eller noe om været (hei, vi andre kan se ut vinduet vi og), med mindre det er EKSTREMT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi i Bergen blir i hvertfall overlykkelig hver ang vi ser solen :fnise:

Samme her. Når sola kommer så jubler vi og det kommer vi nok til å fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg har ei som tok kaka en dag:

XXX og (kjæresten) skal ha den "store samtalen" i kveld... blir nok slutt jah

...senere på kvelden var hun ikke In a relationship lenger.

Takk for forhåndsinformasjonen!

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine venner hadde ei flott melding stående en kveld; "I've got a brand new attitude and I'm gonna wear it tonight". Hadde ikke hørt den før, syntes det var morsomt og beskriver vennen min godt :) Mer av den sorten!!

Trist å hele tiden høre om syke venner, ungene deres og menyer - forsøker selv å holde meg unna klaging. :) Men det er lov å være glad for at man har fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hun kjenner jeg også :ler: måtte fjerne henne fra statusoppdateringene til slutt, ble så slitsomt.

hmmmm....... er det flere sånne eller kjenner vi tre samme person??? jeg har i hvert fall nøyaktig en slik på msn-lista og har nå tenkt å blokkere og slette - er dritt lei alle disse smileys og utropstegn og lange nick om hvor happy og bra alt er og hva hun gjør til enhver tid. endringer 5-6 ganger om dagen ofte. det blir rett og slett litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista mi (hun la meg til etter at hun adopterte katt fra oss). Hennes dager går som følger:

XXX er så lei seg for at hun er singel

XXX vil ha kjæreste*grine*

XXX ser alle de forelskede parene, vil også ha noen!

XXX Ikke vær sint på meg da YYY, vi pleide jo å være venner! Savner dejj!

XXX YYY og HHH er verdens beste venner! Dere ruler!

Herregud, så forferdelig grusomt! Kan det vere at ho meiner det ironisk og bare tuller....?

Håper det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...