Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hehe en på min facebook la nettopp ut denne :)

xxx:sƃuıɥʇ uo ǝʌıʇɔǝdsɹǝd ʍǝu ɐ sɐɥ

den var litt bra da

jeg er en av de tullingene som ofte skriver på engelsk i status felt..

men med engelsktalende kjæreste + sikkert 30% av vennelista syntes jeg på en måte jeg må skrive så de skjønner det innimellom.. men er sikkert noen på lista mi som ikke vet hvor mange jeg har på min som ikke kan engelsk,,

Endret av NoAngel
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ei på vennelista som har begynt å trene. Flott for henne, men det er ikke nødvendig å oppdatere alle på hvor kjempeglad hun er i trening!

Eksempler:

X trening <3

X gleder seg til spinning og pump i morgen!:)

X trening(<3 ) og vasking i dag!

X snart spinning og pump

X er svett etter treninga!

X skjønner ingenting.. blir helt klar av meg selv:p (DU ER IKKE ALENE OM DET!!! :sur: )

Det må dog sies at hun er ei super jente, men dette maset om trening er.. ja. :sukk:

Endret av Wind
Gjest Purple Haze
Skrevet

Kom på en annen venn som absolutt skal dele alt h*n og familien holder på med til en hver tid. Med link til bilder og videoer av hendelsen. Tror jeg klikker snart...........men kan ikke slette h*n heller, bestevenn til kjæresten min :P

Skrevet

Jeg synes statusfeltene er noe av det mer spennende ved facebook... Herremin som jeg kan irritere meg over alt det personlige andre legger ut, men hvor skulle jeg ellers fått med meg alt... er visst en sladrekjerring, jeg :sjenert:

Skrevet
Jeg har ei som kjørte live-kommentarer på Paradise Hotel.....

Ja, det har faktisk jeg også.

Skrevet
Så mange rare folk. :overrasket:

Vil ikke sitere ordrett, men noe a-la:

"Eksamen om 2 uker? Hallo, det kunne noen fortalt meg litt før vel?"

...jada, be på dine knær om oppmerksomhet, slik at du kan fortelle hele verden om hvor lite du har lest, og om alt det kule du har gjort siste ukene som er GRUNNEN til at du ikke har lest

"Ola må gi seg etter xx km"

Resultat: alle spør hva han måtte gi seg på, uten å få svar, så langt. Samboeren kommentere og skryter villt og hemningsløst, men kan ikke formulere skrytet slik at folk skjønner hva det er.

Å holde folk på pinebenken for å gi næring til og fyre oppunder sine egne 15 mikrosekunder of fame, i håp og at det skal bli 15 millisekunder, synes jeg er en treffende beskrivelse av "fenomenet" vi diskuterer her.

Skrevet

I dag så jeg en oppdatering i statusfeltet som jeg bare MÅ gjengi i korte trekk:

"hater x'n min, hva med å være trofast og ikke skrive tekstmld med x'n sin om at han savner det hu har mellom beina?? Det får jeg greie på etter at han har hatt sex med henne (edru!!!). Mens han lå der med henne så lå jeg hjemme og venta. Fy faen!!"

jeezes... snakk om å utbrodere for hele verden hva som har skjedd... skal også legges til at vedkommende er 30 år...... :ler:

Skrevet

Har en slik en på min facebook - Alt handler om kap, ekser og viss og vass.. "Har lyst å begynne et heelt nytt kapittel i livet...hvorfor bruke tid på deeeeg!?!?" Og alle mulige statuser "Jeg hater deg, hvor har du vært i hele dag?? Går det ann å sende en mld???? EN MELDING!!! Hører du?" (Nå gjengir jeg ikke hundre prosent det som står der, men for å gi et visst innblikk)

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
I dag så jeg en oppdatering i statusfeltet som jeg bare MÅ gjengi i korte trekk:

"hater x'n min, hva med å være trofast og ikke skrive tekstmld med x'n sin om at han savner det hu har mellom beina?? Det får jeg greie på etter at han har hatt sex med henne (edru!!!). Mens han lå der med henne så lå jeg hjemme og venta. Fy faen!!"

jeezes... snakk om å utbrodere for hele verden hva som har skjedd... skal også legges til at vedkommende er 30 år...... :ler:

Synes det var en grei straff for x'en jeg! Tror nok jeg hadde gjort det samme hadde jeg vert i hennes situasjon, det er jo x'en det er flaut for! ;)

Jeg har en god en selv her, ei jeg har på facebook skriver direktemeldinger til mennesker hun ikke liker på statusen.. DENNE toppa alt:

"seriøst.. har du sykiske problemer... ???? takk for at du ødela heile dagen vår!!!!!!!!!!!! bruka håve vettu"

:skratte:

Endret av Sandbekken
Gjest dalieo
Skrevet
Synes det var en grei straff for x'en jeg! Tror nok jeg hadde gjort det samme hadde jeg vert i hennes situasjon, det er jo x'en det er flaut for! ;)

Jeg har en god en selv her, ei jeg har på facebook skriver direktemeldinger til mennesker hun ikke liker på statusen.. DENNE toppa alt:

"seriøst.. har du sykiske problemer... ???? takk for at du ødela heile dagen vår!!!!!!!!!!!! bruka håve vettu"

:skratte:

Må nok si meg litt uenig der ;) Tenker ikke så høye tanker om de som utbroderer det på FACEBOOK, spesielt hvis personen er over ungdomsskolealder.

Skrevet (endret)
:) Ei på lista som bruker statusfeltet til å svare på meldinger på wallen sin (istedet for å legge inn som kommentar, eller svare på venninnens wall, eller aller helst sende en privat beskjed). For det første er det jo ikke sikkert at venninnen har fått med seg at hun har svart, og for det andre er det ikke så interessant for oss andre å se i News Feeden vår at XXX bare har det bra, og gjerne vil finne på noe på torsdag, og om klokka 19 passer bra? <--- i statusfeltet, altså!! :P Går utifra at hun har misforstått litt :) Endret av Jade
Skrevet

Jeg tør ikke skrive i mitt mer jeg i frykt for å ende opp her :fnise:

Skrevet

Hehe :) Husk at f.eks. alle som klager over at folk skryter over at de trener og rydder, egentlig bare har dårlig samvittighet fordi de selv ikke gjør det. Det har jeg ihvertfall! :D

Skrevet
Må nok si meg litt uenig der ;) Tenker ikke så høye tanker om de som utbroderer det på FACEBOOK, spesielt hvis personen er over ungdomsskolealder.

Støttes!

Jeg har faktisk bedre tanker om den som skriver hore(bukk) på bilen til partneren, enn den som skriver det samme i statusfeltet, mye på grunn av at syting og klaging på FB er veldig fjortissaktig.

Jeg synes statusfeltet bør inneholde noe som er relevant, som f.eks. "er på jobb", "i Barcelona til fredag", "mistet telefonen" og den slags. "Er i utlandet" eller "har du ny telefon til meg?" er ikke godkjent, fordi det fyrer oppunder ens ego, og ender med 2000 spørsmål tilbake - kun fordi man er så desperat etter å ha noe å fortelle.

Her er en lang og fin en for øvrig:

Ola is beginning the next 30 day experiment: 30 days without complaining. Punishment: if you slip, you owe the person you're complaining to $1. Who else is in?

Føler nesten for å sitere Mosebøkene er noe...og da MANGE vers, bare for å demonstrere litt...få noen skikkelig lange, og ikke minst innholdsløse statuser :)

Skrevet
Hehe :) Husk at f.eks. alle som klager over at folk skryter over at de trener og rydder, egentlig bare har dårlig samvittighet fordi de selv ikke gjør det. Det har jeg ihvertfall! :D

Jeg trener ikke jeg heller, og skriver ingenting om det naturlig nok :ler:

Gjest Kråkaa
Skrevet

Har ei som hver dag bare mååå informere alle om at hun er overlykkelig..

* er såååå glad i den fantastiske kjæresten som har laget middag. Etterpå skal vi ut på en fantastisk gåtur i det fantastiske været med den fantastiske gullungen vår. Elsker guttene mine!

* Har en fantastisk sexy kjære som snart kommer hjem. Da blir det familiekos med gullungen vår i sofaen :-)

* Er verdens lykkeligste med den beste kjæresten og den beste babyen.

Og slik fortsetter det hver dag.Har aldri opplevd makan til overlykkelighet.. *kaste opp..*

Skrevet

har ikke oppdatert statusen min siden denne tråden kom jeg ... tør ikke mer haha

jeg har jo ikke noe intr. å fortelle :P

Gjest dalieo
Skrevet
Har ei som hver dag bare mååå informere alle om at hun er overlykkelig..

Ugh, det har jeg også! Alt er sååå fantastisk.

XX har hatt verdens mest fantastiske dag med de FANTASTISKE vennene mine"

XX ser tilbake til en perfekt helg med de mest fantastiske menneskene i verden, og gleder seg allerede til neste helg, det blir driitbra folkens!!!

XX elsker alle vennene sine, dere er fantastisk!! har aldri hatt en så utrolig dag som idag!!!

And so on.. Har du ingen dårlige dager, menneske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...