Gå til innhold

Status på Facebook


Snill

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa

*kjærestepar, så dere vet*

Han skriver i statusen: :(

Hun svarer: Hva er det du klager over?

Han: Jeg kjeder meg og du er så sur.

Hun: Det er jo ikke rart jeg er sur, jeg sitter hjemme og er gravid, og du drar ut med gutta!!

Han: Men du trenger jo ikke bli så sur da, skal jeg sitte hjemme i 9mnd da? fordi du ikke kan drikke?

Hun: Nei, men du veit at jeg trenger støtten din nå, jeg ville jo ikke ha tvillinger en gang!

Han: Det ville ikke jeg heller, men nå får vi tvillinger og er ikke noe å gjøre med det!!!! Kan du slutte å sutre så jævlig, jeg blir så lei!!!

Hun: Kan ikke du få rævva di hjem hit??

Han: Ikke faen! Du er så jævla sur! Sover hos Victor i natt!

Hun:RASSHØL!!!!

Skal nevnes at de er 19 og 20 og ikke det beste parret i verden. Hele diskusjonen pågikk på statusen, så alle kunne se det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

denne tråden minner meg på nettopp grunnen til at jeg deaktiverte/ "sletta" meg fra facebook... :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjærestepar, så dere vet*

Han skriver i statusen: :(

Hun svarer: Hva er det du klager over?

Han: Jeg kjeder meg og du er så sur.

Hun: Det er jo ikke rart jeg er sur, jeg sitter hjemme og er gravid, og du drar ut med gutta!!

Han: Men du trenger jo ikke bli så sur da, skal jeg sitte hjemme i 9mnd da? fordi du ikke kan drikke?

Hun: Nei, men du veit at jeg trenger støtten din nå, jeg ville jo ikke ha tvillinger en gang!

Han: Det ville ikke jeg heller, men nå får vi tvillinger og er ikke noe å gjøre med det!!!! Kan du slutte å sutre så jævlig, jeg blir så lei!!!

Hun: Kan ikke du få rævva di hjem hit??

Han: Ikke faen! Du er så jævla sur! Sover hos Victor i natt!

Hun:RASSHØL!!!!

Skal nevnes at de er 19 og 20 og ikke det beste parret i verden. Hele diskusjonen pågikk på statusen, så alle kunne se det :ler:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jeg har ei jente på facebook som legger ut om alt hun gjør, ALT, som feks "våknet kl.6 og dysjet i 20 min og brukte den nye balsamen før jeg spiste en god frokost med egg. Nå skal jeg finne noen klær og kanskje jobbe litt ute i hagen." 1 time etterpå "Fant en stor stein ute i hagen som jeg nesten ikke klarte å flytte, men klarte det til slutt. Nå skal jeg lage litt mat og kanskje sette på en film". 2 timer etterpå " akkurat ferdig med filmen, så nå skal jeg..... " DET SLUTTER ALDRI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jeg har ei jente på facebook som legger ut om alt hun gjør, ALT, som feks "våknet kl.6 og dysjet i 20 min og brukte den nye balsamen før jeg spiste en god frokost med egg. Nå skal jeg finne noen klær og kanskje jobbe litt ute i hagen." 1 time etterpå "Fant en stor stein ute i hagen som jeg nesten ikke klarte å flytte, men klarte det til slutt. Nå skal jeg lage litt mat og kanskje sette på en film". 2 timer etterpå " akkurat ferdig med filmen, så nå skal jeg..... " DET SLUTTER ALDRI!

:ler:

*sabotere modemet* ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg blir også litt irritert og oppgitt over statusmeldinger av typen ":(" eller korte hint om at noe er galt. Især hvis de aldri gidder å svare på hva som er galt... :nei: En av vennene mine oppdaterer veldig ofte og alltid om noe som har med jobben hans eller studentpolitikk å gjøre. Totalt uinteressant og gørrkjedelig i lengden...

En venn av kjæresten min hadde en artig status nå før helga: "Fotballfest i kveld! Kom som du er og gå som du blir!" :ler:

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Syns det kan være litt underholdende med disse folka som ikke har noen sperrer, og legger ut informasjon om ALT. Jeg fjerner de fra feeden dersom det blir for repetitivt dog.

Det jeg irriterer meg mest over er de som spammer med diverse farmville/mafia wars/ "trykk like om du er glad i meg" og "Kari er 100% sexy"-meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det kan være litt underholdende med disse folka som ikke har noen sperrer, og legger ut informasjon om ALT. Jeg fjerner de fra feeden dersom det blir for repetitivt dog.

Det jeg irriterer meg mest over er de som spammer med diverse farmville/mafia wars/ "trykk like om du er glad i meg" og "Kari er 100% sexy"-meldinger.

Bare å sperre for mafia wars det o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hmm... min fetter som la ut et bilde av sin lille sønn, hvorpå gutten holder på et digert bilde av en afrikansk liten gutt (et sånn SOS barnehjem bilde) og under står "Ola sponser lille Sambo"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Æ E FULL <3333

skal sies at jenta er 16 år, så hun er vel kanskje unnskyldt, men likevel... er det mulig? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Æ E FULL <3333

skal sies at jenta er 16 år, så hun er vel kanskje unnskyldt, men likevel... er det mulig? :roll:

Har ei på facebook som skriver et av disse i VÆR status: Kos/koselig/koser meg/kosa oss hjemme i dag. Helt utrolig hvor mye en som går hjemme alene med barn og ikke har jobbet på 6 år kan kose seg.. Nesten redd for at hu skal kose seg ihjel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fb har jeg ei voksen dame som er litt overivrig, og det er mer måten hun skriver på som irriterer, enn at hun oppdatere statusen flere ganger om dagen.

"XXX sånn tett i potta å ør i hue er pokker itte heilt gøtt,,,samt slik medd drit som tar knækken på enn,,,gå vækk mæ dæ nå tett heta,,,gi mæ varmen så je blir kvitt dritten,,,"

"XXX dagens oppsummering,,,kaffa hos ho X,tur te søssen,,en raufossrunde sånn gatelangs,,,,og hjemover mæddan litt fornuft mænn itte mammsen,,,og skogstur etter vægen hemmat før slike firbeinte venner je har, må ha sætt dom au,,nå er snuppelure lille ,samt dyrehagen lagt sæ før kvæll,,,,og nå slikk mamms i puhhhhhhhh ful...l hviiiiil,,,,,,,, å nååå kunn tre uker tell ferien ;))))"

"XXX I mårrå sånn Hælj,,,,,,,,,,,;))))) det er digg......"

"XXX Ja da . . . Blir da følkalt her jommen. . . Var jo itte heilt domt det hæll da. . .vin cider å ice biner å funke nå. . . :-D:-D"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan synes det er koselig med oppdateringer om bollebaking, sykebarn, hogge ned trær i hagen, jobbintervju, etc. Blir litt bedre kjent da.

Men sånne som:

"Kjeder meg!"

"Kjeder meg fremdeles"

"Noe som skjer??"

osv. Det er bare slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marlo

Jeg bryr meg fint lite om det meste som dukker opp på FB statusen. Enten overser jeg det eller så trykker jeg bare "hide".

Men... noen ytterst få ganger blir jeg litt småkvalm faktisk, når det kommer meldinger av denne typen (en godt voksen mann med kone og 2 barn):

-uff føler meg ikke bra i dag

-ops, der kom første doturen ja...det var bløtt

-oj oj, 5. gangen jeg har vært på do nå og det renner like herlig, kan det ikke stoppe snart

-håper ikke jeg smitter kona og barna med dette altså

en stund senere:

-jaja, da sitter kona på do. Stakkars, har dårlig samvittighet for å ha smittet henne. Hører godt at det ikke går så bra der inne på toalettet...hun er sikkert like løs i magen som det jeg var.

Altså....jeg ble egentlig litt småkvalm når han pratet om seg selv, men sitte på FB og utlevere hver eneste lyd kona lager på do og snakker om hva som evnt kommer ut....det er å trekke det litt for lang etter min smak altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

- Hadde en stor dag i går, og jeg var så stolt av å døpe min lille vakre XXXbaby, men jeg faktisk savnet en person, som ikke kunne stille opp og glemme gamle hendelser og komme og se lille XXXbaby... Men det er vel da man ser hvem som er med deg i tykt og tynt... ♥ XXXbaby og XXXsamboer ♥

- XXX liker "Holy sh*t! Is that a giant baby? No it's just some moron in an OnePiece".

1 uke senere:

- XXX sitter å koser seg i sofaen med den rosa OnePiecen sin.♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ThatWoodcut

Jeg har også en som legger ut alt hun gjør:

Sove ♥ Natta alle sammen :-) ♥ Gleder meg til i morgen ;-D Vis det er noe så send meld ell ring da vettu :) ^^

Disse følger hverandre:

1. Noen som skal til byen ell ? :)

2. Byen :) (mp)

3. Hjemme :) Hatt en bra dag i dag ^^,

Og masse om at nå er det snart friminutt, nå er friminuttet snart ferdig, nå er det bare en halvtime igjen av skolen osv...

Jeg har et kjærestepar også, eller jeg har gutten i kjæresteparet:

besøk av xxx jenta mi :D ♥ ♥

får besøk av xxx jenta mi i mårra :D ♥ ♥

gleder meg til å komme hjem til xxx jenta mi i mårra :) ♥ ♥

Hun kommenterer alltid på disse, som regel i denne duren:

åå jeg gleder meg også pus <3<3<3

Før de begynner med en "Nei du er best!" konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har ett vennepar på min liste, de er i treveåra, og bodde sammen da jeg ble kjent med dem. Og de har hele tida lagt ut bilder av hverandre, snakker om hvor nydelig den andre er, og hatt "jeg elsker deg mest" konkuranser. Alt dette mens de sitter i hver sin ende av stua de deler.

Og som om ikke det var ille nok, en dag, helt ut av det blå annonser begge at de skal ha pause fra hverandre. Sånn fra en dag til en annen, fra "elsker deg snuskepusen min" til "trenger å tenke gjennom ting, dette er vondt altså". Pausen varer en dag, så blir de sammen igjen, og er tilbake til "elsker deg, du er best i verden". Dette varer ett par dager, så er det slutt, igjen, og de flytter fra hverandre osv.

De neste ukene viser det seg at begge hadde en ny kjærlighet liggende klar, og snart er det nye "er så forelska" og "har verdens beste kjæreste" med den nye partneren, samtidig som de sletter og legger til hverandre som venner annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Æ E FULL <3333

skal sies at jenta er 16 år, så hun er vel kanskje unnskyldt, men likevel... er det mulig? :roll:

Jeg hadde en på lista som er 30 år eldre enn det, og han skrev også sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det hadde jo vært kjedelig om ingen oppdaterte statusen, så det er ikke noe jeg irriterer meg over, MEN jeg lurer litt noen ganger, enkelte virker helt grenseløse på hva de forteller og da lurer jeg på om de i det hele tatt forholder seg til hvor mange som faktisk leser om de veldig private detaljene fra livene deres! Og en ting er ungdom, men godt voksne mennesker!

Det er ofte de samme som legger til mange som venner som de nesten ikke kjenner. En som har jobbet samme sted som meg, men som jeg er helt sikker på at jeg aldri har snakket med, la meg til som venn. Hun oppdaterer statusen sin hele tiden med detaljer om familien osv. Og det er ikke irriterende, bare veldig merkelig at jeg vet så veldig mye om henne nå, for jeg kan ikke unngå å lese alt hva hun driver med. Blir skikkelig rart når jeg møter henne irl - haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...